MVV - Achilles '29

05 apr 2014 19:27
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - Achilles '29 #16
Goede overwinning. Goed aan doelsaldo gewerkt, had alleen nog wel wat meer mogen zijn.
Danny enige die me tegenviel, laat Maria maar spelen in het vervolg, kwam tenminste wat dreiging vanaf.
Trouwens, Verdellen MOTM???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 19:48
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV - Achilles '29 #17
Overigens is de financiële situatie bij MVV blijkbaar toch niet zo precair als wordt gesuggereerd, anders zou men tijdens de wedstrijd ondanks het zonnige weer toch niet alle stadionlampen in volle glorie laten branden. !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 20:17
mitch-043
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV - Achilles '29 #18
Kan ik de wedstrijd ergens terug kijken. ik was in België.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 20:19
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV - Achilles '29 #19
Ben blij dat we weer eens een paar goals hebben mogen zien, maarrrr.....
wat un braggeleere.
Het is heeeel lang geleden dat we nog eens zo'n zwakke ploeg in de Geusselt hadden. Die hebben zelfs niks in de Juup te zoeken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 20:21
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV - Achilles '29 #20

Boer458 schreef : Ben blij dat we weer eens een paar goals hebben mogen zien, maarrrr.....
wat un braggeleere.
Het is heeeel lang geleden dat we nog eens zo'n zwakke ploeg in de Geusselt hadden. Die hebben zelfs niks in de Juup te zoeken.



is dit de eerste wedstrijd dit seizoen dat MVV 3x gescoort heeft ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 21:15
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV - Achilles '29 #21

Sandro schreef : Overigens is de financiële situatie bij MVV blijkbaar toch niet zo precair als wordt gesuggereerd, anders zou men tijdens de wedstrijd ondanks het zonnige weer toch niet alle stadionlampen in volle glorie laten branden. !


Precies datzelfde dacht ik ook, en de zon scheen zelfs fel (zullen wel geen Btw en ECO-tax betalen aan de gemeente?)
Wat was deze tegenstander zwak en Jupe league onwaardig.
En hoveel 100% kansen kun je missen, Thibaut had zich hieraan zijn vingers afgelikt.

Hier het rest-programma van Volendam en Eindhoven (onze target voor de 8-e plek).

MVV:
Thuis: Fort, jong psv
Uit Emmen, Oss

Volendam:
Thuis Jong Ajx, archilles
Uit: Oss, VVV

Eindhoven:
Thuis Willem2 Graafschap
Uit denBosch Archilles

Mvv heeft het moeiliijkste programma, en we kunnen ons hoogstewaarschijnlijk nog 1 gelijkspel permiteren.... :(
Eerst maar eens zien te winnen van Emmen .... en die denken dat ze ook nog een minimale kans hebben :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 22:14
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
MVV - Achilles '29 #22

Sjonnie schreef :

Boer458 schreef : Ben blij dat we weer eens een paar goals hebben mogen zien, maarrrr.....
wat un braggeleere.
Het is heeeel lang geleden dat we nog eens zo'n zwakke ploeg in de Geusselt hadden. Die hebben zelfs niks in de Juup te zoeken.



is dit de eerste wedstrijd dit seizoen dat MVV 3x gescoort heeft ?


Ja.
Zegt genoeg waar de achilleshiel (leuke woordspeling mbt vandaag ;) ) ligt dit seizoen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 23:56 05 apr 2014 23:57 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Achilles '29 #23
Eindelijk weer een overwinning maar...wat een zwakke tegenstander,de zwakste als je het mij vraagt.
En indd verdellen man off the mach?...komop zeg wie beslist dit?...marc veldmate was voor mij de man,goed gewerkt marc :thumbsup:.
Danny viel me wederom tegen,maar wat is die maria een leuke voetballer mag van mij een basis plaats krijgen, nu eerst ff uit en dan de wedstrijd van het seizoen, jeetje fortuna dat wint bij sparta?...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2014 09:45 06 apr 2014 09:48 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV - Achilles '29 #24
Tevreden dat we gewonnen hebben en weer 3 punten erbij hebben: JA
Alleen kan ik niet tevreden zijn met slechts 3 - 0
Als MVV de kans had gehad om de tegenstander met dubbele cijfers naar huis te sturen, dan was het gistermiddag geweest.

Dit team heeft onvoldoende scorend vermogen. Werk aan de winkel voor de TC.
Nu al uitkijken naar buitenkansjes op de transfermarkt.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2014 11:01
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - Achilles '29 #25
Eindelijk weer eens een wedstrijd waarin ik Tom van Hyfte weer eens goed zag ballen. Ook Mark Veldmate werkte zich als vanouds weer een slag in de rondte, maar had m.i. meer mogen scoren. Maar je ziet inderdaad waar het probleem van MVV zit: in het afronden. Wat een kansen werden er verprutst door combinaties tot ongeveer 1 meter voor de achterlijn door te voeren of door te gehaast en ongecontroleerd te schieten. Gelukkig zaten er ook drie ballen goed in. De wissel van Danny Schreurs voor Gianluca Maria was goed. Ik vond hem fris en fruitig invallen. Het spel kreeg gelijk meer diepte. Maar zelfs tegen een zwakke tegenstander als Achilles heeft MVV moeite om het spel echt te maken. Gelukkig drie punten erbij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2014 15:46 06 apr 2014 16:00 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - Achilles '29 #26
De tegenstander kan wel als zwak of ondermaats bestempled worden, maar toch moet je dit soort wedstrijden winnen.
Iets waarbij us MVV-ke toch al een bepaalde "mindere" traditie heeft opgebouwd...( denk maar eens aan Excelsior en 65 bussen..).

Niettemin hebben onze matadoren zich van hun goede kant laten zien en deze negatieve traditie doorbroken, vooral na al de negatieve publiciteit en kritiek...
Braken en Veldmate, die toch hun doelpuntjes meepikken...
Het team dat zich opricht na de laatste nederlaag...
en ja...we weten allemaal waar de zwakke punten liggen, maar zolang we geen centjes te makken hebben, kunnen we de noodzakelijke scorende spits niet vastleggen.

Daarom vond ik deze wedstrijd en dit resultaat een positieve stap na het debacle van de eerste seizoenshelft
( na de Capa tijd, de minste ooit... of zijn jullie die al vergeten..? ;) )

Drum ezzebleef... mien oproop aon allemaol met e roedwit hert...
gein greeniezerei, mismieterei of negativiteit..

mer veur die paar letste wedstrije....staank op en steunt us MVV!




Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2014 16:58 06 apr 2014 16:59 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Achilles '29 #27

NathanR schreef : Hier het rest-programma van Volendam en Eindhoven (onze target voor de 8-e plek).

MVV:
Thuis: Fort, jong psv
Uit Emmen, Oss

Volendam:
Thuis Jong Ajx, archilles
Uit: Oss, VVV

Eindhoven:
Thuis Willem2 Graafschap
Uit denBosch Archilles

Mvv heeft het moeiliijkste programma, en we kunnen ons hoogstewaarschijnlijk nog 1 gelijkspel permiteren.... :(
Eerst maar eens zien te winnen van Emmen .... en die denken dat ze ook nog een minimale kans hebben :)

Volgens mij mis ik hier toch echt Fortuna Sittard in het rijtje, en MVV het moeilijkste programma??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.341 seconden