NC 2014

26 apr 2014 16:46
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
NC 2014 #16

Peter Pan schreef :

izzo schreef : voor mij mag het zelfs zo zijn dat de laatste 3 rechtstreeks degraderen (zonder enige herkansing).De nummers 1 en 2 van de juup rechtstreeks en nummer 3 tot en met 6 in een afvalrace komen... nummer 3 vs 6; 4 vs 5 en dan daarvan de winnaars tegen elkaar. Periode titels zijn leuk maar eigenlijk vind ik niet dat sparta NC mag spelen. daarbij eredivisie vs juup, ze hebben het hele seizoen niks met elkaar te maken gehad en daarom vind ik dat ze niet tegen elkaar hoeven te strijden voor een ticket!


Zo gaat het in Engeland inderdaad ook in de meeste leagues. Denk dat het positief kan uitpakken, verschil in niveau tussen Eredivisie en Jupiler League zal dan waarschijnlijk kleiner worden. Kijk bijvoorbeeld naar het tweede niveau in Engeland, daar staat een Birmingham City nu op een 21ste plaats (van de 24), Bolton 14de en Blackburn 10de. Allemaal clubs die vaak op het hoogste niveau hebben gespeeld.

Maarja, denk niet dat de KNVB hier 1,2,3 verandering in zal brengen.


Enige verandering die de KNVB doorvoert zijn toevoegingen van Jong-ploegen in de Jupiler League

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2014 16:58 26 apr 2014 16:58 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
NC 2014 #17

Mie leef Mestreech schreef : Enige verandering die de KNVB doorvoert zijn toevoegingen van Jong-ploegen in de Jupiler League


Helaas wordt volgend jaar pas geëvalueerd. Ik hoop dat de overige BVO's dit stompzinnige idee finaal afbranden en dat het Jong ... avontuur voorgoed voorbij is en in de prullenmand belandt
Helaas zal dit niet zo snel gebeuren, omdat hun oogappeltjes (A..x) hier de dupe van kunnen worden en dat kan natuurlijk niet bij de KNVB

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2014 20:02
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
NC 2014 #18

Nao Väöre schreef :

Mie leef Mestreech schreef : Enige verandering die de KNVB doorvoert zijn toevoegingen van Jong-ploegen in de Jupiler League


Helaas wordt volgend jaar pas geëvalueerd. Ik hoop dat de overige BVO's dit stompzinnige idee finaal afbranden en dat het Jong ... avontuur voorgoed voorbij is en in de prullenmand belandt
Helaas zal dit niet zo snel gebeuren, omdat hun oogappeltjes (A..x) hier de dupe van kunnen worden en dat kan natuurlijk niet bij de KNVB

Je mag deze zogenaamde voetbalbond best bij de naam noemen hoor de KNJB. :puke:

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2014 11:35 27 apr 2014 11:36 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
NC 2014 #19
Is er niemand die het antwoord weet op mijn vorige vraag? Zoals ik het zie is de NC gewijzigd. En geen onbelangrijke. In de 3e ronde speelt de eredivisieclub namelijk eerst thuis en dan uit. Ten minste volgens teletekst 810. Voorheen was dit andersom. Ik heb dit nergens kunnen vinden dat de NC een verandering heeft doorgaan. Is dus gewoon ingevoerd, en niemand die er zich om kommert. Mag ik dit een beetje "vreemd" vinden? :thinking:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2014 12:00
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
NC 2014 #20

Schapendonk schreef : Is er niemand die het antwoord weet op mijn vorige vraag? Zoals ik het zie is de NC gewijzigd. En geen onbelangrijke. In de 3e ronde speelt de eredivisieclub namelijk eerst thuis en dan uit. Ten minste volgens teletekst 810. Voorheen was dit andersom. Ik heb dit nergens kunnen vinden dat de NC een verandering heeft doorgaan. Is dus gewoon ingevoerd, en niemand die er zich om kommert. Mag ik dit een beetje "vreemd" vinden? :thinking:


Google.nl -> playoffs schema knvb 2014 -> bin617-03.website-voetbal.nl/sites/voetb...0versie%20220414.pdf

Teletekst klopt dus niet :) (link hierboven komt van de knvb.nl site)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2014 12:34
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
NC 2014 #21
Dat is dan jammer. Ik vond het al een terechte verbetering omdat de Jupiler League club sowieso de zwakkere is. Dus de naaierij gaat gewoon door. Helaas!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2014 12:54
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
NC 2014 #22
Opmerkelijk dat Sparta nu opeens wel kan voetballen. 0-2 tegen Eindhoven. Dit wordt dus de tegenstander van Nec of Roda.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2014 14:28
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
NC 2014 #23

Schapendonk schreef : Opmerkelijk dat Sparta nu opeens wel kan voetballen. 0-2 tegen Eindhoven. Dit wordt dus de tegenstander van Nec of Roda.


Die hebben gewoon periode titel gehaald en daarna gewoon niet meer echt ervoor gevoetbald.
En nu in play offs hebben ze geen blessures enzo en gaan ze er gewoon vol voor en het gaat me niet verbazen als ze straks promoveren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.268 seconden