>
Ontvangen bedankjes 1691
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
les rouges blancs schreef :
Mochten we dus 8ste worden en *oda 17de, dan zouden we onze "vrienden" pas in de finale kunnen treffen,
tenzij men een "creatieve" loting toelaat...
houtengerard schreef :
les rouges blancs schreef :
Mochten we dus 8ste worden en *oda 17de, dan zouden we onze "vrienden" pas in de finale kunnen treffen,
tenzij men een "creatieve" loting toelaat...
Sparta heeft de 8e plek al automatisch, doordat ze buiten de top 8 staan en een periode hebben (Toch?). MVV kan minimaal het 7e ticket pakken. 7 speelt tegen 6, de winnaar speelt hiervan tegen de nummer 17 uit de eredivisie (Roda of NEC).
De 8e plaats op de ranglijst is door de slechte prestaties van Sparta, de laatste plek voor een play-off ticket. Plek 9 vervalt. Het wordt dus spannend de komende drie wedstrijden.
Stel dat Willem II kampioen wordt, wat gebeurt er dan met die periode?opadiehard schreef :
Sjeng043 schreef : Bij winst op fortuna en verlies van den bosch tegen eindhoven, dan winnen wij toch de 4de periode??
En willem 2 dan die staan 4 pnt los?...gr opa
Sjeng043 schreef : Dacht dat als de kampioen een periode wint deze gewoon doorschuift naar de 2de in de periode
izzo schreef : voor mij mag het zelfs zo zijn dat de laatste 3 rechtstreeks degraderen (zonder enige herkansing).De nummers 1 en 2 van de juup rechtstreeks en nummer 3 tot en met 6 in een afvalrace komen... nummer 3 vs 6; 4 vs 5 en dan daarvan de winnaars tegen elkaar. Periode titels zijn leuk maar eigenlijk vind ik niet dat sparta NC mag spelen. daarbij eredivisie vs juup, ze hebben het hele seizoen niks met elkaar te maken gehad en daarom vind ik dat ze niet tegen elkaar hoeven te strijden voor een ticket!