MVV Maastricht - Jong PSV // 25 april

22 apr 2014 01:02 22 apr 2014 01:02 door omnisciens. Reden: typefput
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - Jong PSV // 25 april #1
Tja, de laatste wedstrijd van het seizoen waar het, even kort samengevat, werkelijk om geen flikker meer draait.
Dus voor een toeschouwer dieptepunt van 1109 man, waarvan de stadion-speaker na de rust 3702 van zal maken. Voorspel ik een plichtmatige 1-1

En dan kan we dit seizoen weer heel snel vergeten worden. Weer een seizoen.Next!

Waar we 1 prijs pakten, en dat was voor 1 maatschappelijk klote project. Enfin bedankt, hopelijk volgend jaar 2 derby;s erbij dan is mijn seizoen al goed en halen we voor aanvang van de wedstrijd weer eens de 100 pagina's op het forum voor een enkele match;)

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 06:05
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - Jong PSV // 25 april #2
PRESENT :thinking: :daag: ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 09:04
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV Maastricht - Jong PSV // 25 april #3
Ik ga deze match missen omdat ik een weekje weg ben. Ik nu vind ik het eens niet erg een thuiswedstrijd te moeten missen.
Volgende week weer eens genieten van de Amerikaanse sportbeleving.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 10:17
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV Maastricht - Jong PSV // 25 april #4
Ondanks alles net zoals altijd toch weer present!
In goede en slechte tijden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 14:12
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV Maastricht - Jong PSV // 25 april #5
Voor mij is de laatste wedstrijd al geweest in Oss. Het resultaat maakt de keuze in ieder geval nog makkelijker om deze wedstrijd tegen deze spookclub te boycotten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 14:33
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - Jong PSV // 25 april #6
Natuurlijk present! Geen haar die eraan denkt om niet te gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 17:45
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - Jong PSV // 25 april #7
Present! Ik heb gewoon een hekel aan pisvee :lol: Winnen dus!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 18:22
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV Maastricht - Jong PSV // 25 april #8
Ook present laat het een leuke laatste pot worden !

6-0! Verwacht een spektakel einde van het seizoen!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2014 15:15
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
MVV Maastricht - Jong PSV // 25 april #9
Boycotten dee hap!!!, ben benieuwd naar de evaluatie van de bobo's nu het eerste jaar al meteen een mislukking blijkt te zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2014 15:24
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV Maastricht - Jong PSV // 25 april #10
Present!! 3-0! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2014 15:33
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV Maastricht - Jong PSV // 25 april #11

Breurske schreef : Boycotten dee hap!!!, ben benieuwd naar de evaluatie van de bobo's nu het eerste jaar al meteen een mislukking blijkt te zijn.


Voor de bobo's is het een succes. Minder politie inzet, betere tv cijfers en bla bla bla. Ze weten het toch zo te draaien dat het een succes is. Laten we ons daar maar niets wijs over maken. Ook al is het tegendeel o zo duidelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2014 15:38
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV Maastricht - Jong PSV // 25 april #12
Precies, maak je maar geen illusies, de KNVB zal dit een juichend succes vinden met 2 minpuntjes:

- dat spelers niet in 1 weekend voor beide teams kunnen uitkomen
- dat spelers na 15 wedstrijden in het eerste niet meer in het Jong-elftal mogen spelen.

Ze bukken vervolgens diep voor de grote clubs en volgend jaar wordt het een nog grotere farce.

Dat gezegd hebbende: ik supporter MVV ongeacht de tegenstander, zal er zelf dus weer bij zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2014 15:38
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV Maastricht - Jong PSV // 25 april #13
Echte fans blijven gaan:
Misschien kunnen we enkele spelers uitzwaaien :) :

Winkens
Braken
Kuipers (kwam erbij toen we te weinig voetballers hadden 2 of 3 jaar geleden; ze hadden ook m'n sjoen-mam kunnen opnemen)
Van Hyfte Ik HOOP het dus echt NIET :(
Veldmate

en deze spelers inruilen voor nieuwlingen van het caliber: Castro, Secerovice, Ospitaleri
Pas dan maken we volgend jaar weer een kans op leuk voetbal en een lijn naar boven op een playoffs plek.
Ps dat Secerovice en Geenen erbij kwamen dat was waarschijnlijk de verdienste van Ruis
(net zoals vanHyfte door de verguisde Capa werd aangesteept ??)

Ik zou graag in deze wedstrijd Maria en de meer technische Moustafa aan het werk zien,
als voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Naar regen komt zonneschijn :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2014 16:08
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV Maastricht - Jong PSV // 25 april #14

NathanR schreef : Echte fans blijven gaan:
Misschien kunnen we enkele spelers uitzwaaien :) :

Winkens
Braken
Kuipers (kwam erbij toen we te weinig voetballers hadden 2 of 3 jaar geleden; ze hadden ook m'n sjoen-mam kunnen opnemen)
Van Hyfte Ik HOOP het dus echt NIET :(
Veldmate

en deze spelers inruilen voor nieuwlingen van het caliber: Castro, Secerovice, Ospitaleri
Pas dan maken we volgend jaar weer een kans op leuk voetbal en een lijn naar boven op een playoffs plek.
Ps dat Secerovice en Geenen erbij kwamen dat was waarschijnlijk de verdienste van Ruis
(net zoals vanHyfte door de verguisde Capa werd aangesteept ??)

Ik zou graag in deze wedstrijd Maria en de meer technische Moustafa aan het werk zien,
als voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Naar regen komt zonneschijn :)


Kuipers en Veldmate hebben nog een doorlopend contract.
Moustafa mag van mij ook spelen, zeker nu Stankov staat de schutteren. MVV speelt, zo goed als, nergens meer om. Laat inderdaad de reserves (Maria, Moustafa) lekker spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2014 16:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV Maastricht - Jong PSV // 25 april #15
Pffft, je bent weer eens lekker bezig.

Ten eerste: iedereen moet zelf weten of hij/zij wel of niet gaat naar de wedstrijd. Dat iemand niet gaat maakt hem echt geen nepfan.

Dan. Kuipers en Braken hebben volgens mij doorlopend contract dus je kunt veel willen maar die blijven nog even. En ik zou graag je schoonmoeder eens een kopduel met Kuipers zien aangaan. 5 doelpunten tegen in het paasweekend. Fortuna: 2 keer Winkens die een voorzet niet eruit haalt en Stankov die een kopduel verliest. Dan een counter waar Knops verkeerd kiest met uitstappen. Oss scoort via verdediger Janssen, niet de man van Kuipers, en in de slotminuut via Maletic als Kuipers meer als stormram in de spits loopt. Aan de doelpunten tegen dit paasweekend valt Kuipers niets te verwijten. Hij is echt niet foutloos, maar ik vind het bizar dat je hem zo blijft afkraken zonder enige onderbouwing. Qua mentaliteit is hij precies het type speler dat we nodig hebben en hij is nog jong. Kuipers is op het niveau waar Beugelsdijk van ADO twee jaar geleden was. De onderdelen van zijn spel die beter moeten, zijn goed te trainen, maar zijn mentaliteit en doorzettingsvermogen, dat kun je andere spelers echt niet aanleren, dat valt niet te trainen. Laat Kuipers staan, haal een trainer die hem beter kan maken en over twee seizoenen hebben we voor MVV-begrippen een topverdediger.

En die ongelofelijke logica van je. Dat Ruijs en Capa ook wel eens goede spelers gehaald hebben, wil nog niet zeggen dat het meteen goede trainers zijn en dat iedereen die ze weg wilde hebben ongelijk had. Nico Jongen haalde best vaak goede spelers. Maar toch ben ik blij dat die weg is, anders bestond MVV namelijk niet meer.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden