MVV Maastricht - Jong PSV // 25 april

26 apr 2014 10:29
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV Maastricht - Jong PSV // 25 april #31
Wat een saaie wedstrijd, ook al ging het er niet meer om de wil om te winnen was in mijn ogen ver te zoeken.
Sinds 1 januari 2013 ben ik teleurgesteld in de prestaties van MVV.
Ik hoop daarom op een zeer grote schoonmaak.
Desnoods nog meer amateur contracten, maar wel spelers die echt willen en 100% inzet tonen 90 min lang.

@MVV
Haal aub iemand die weet hoe je een corner neemt en haal aub iemand die weet hoe je een bal in de goal schiet want echte spitsen hebben we niet echt op het moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2014 08:41
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV Maastricht - Jong PSV // 25 april #32

Punker73 schreef : Vrijdag 25 april collecteert het Jeugdsportfonds Limburg bij MVV – Jong PSV.

Het Jeugdsportfonds.
Om alle kinderen te kunnen laten sporten hebben we uw steun nodig. In Limburg zijn circa 21.500 kinderen die niet kunnen sporten. Dankzij Jeugdsportfonds krijgen nu jaarlijks ruim 1750 kinderen in Limburg een sportkans. Concreet komt het erop neer dat het Jeugdsportfonds €250 nodig heeft om een kind een jaar lang te laten sporten.
Wilt u ons helpen?
Bert van Marwijk, ambassadeur voor het Jeugdsportfonds:
Waarom? Omdat sporten leuk is, omdat je er fysiek en mentaal van groeit, omdat je al sportend zelfvertrouwen en eigenwaarde kunt ontwikkelen, en omdat sport je in contact brengt met andere kinderen. Sporten in clubverband bevordert de individuele, sociale en maatschappelijke integratie.
Vrijdag 25 april wordt er vanaf 19.00 uur gecollecteerd bij de hoofdingangen en bij de ingang van MVV Businessclub.
Steun ons en maak het mogelijk dat ieder kind kan sporten.


Bij de wedstrijd van MVV-Jong PSV hebben de leerlingen van OBS De Kring € 546,71 opgehaald.
Het Jeugdsportfonds bedankt het publiek hartelijk voor deze prachtige bijdrage,
die ten goede komt aan sportende kinderen.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.189 seconden