Oefenpotjes

10 okt 2014 10:47 10 okt 2014 10:49 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Oefenpotjes #31

dytac schreef : die Brazilianen hebben eergisteren nog met 5-1 gewonnen van Charleroi...............


Bedankt ik kon die uitslag al niet vinden. Het stadion van de Brazilianen is ook 2 keer zo groot als de Geusselt (hoewel het daar ook lang niet vol zit zo te zien) en ze spelen op het 3de hoogste niveau. Lijkt dus wel een behoorlijk resultaat. En het lijkt me dat je Hikspoors nu niet meer uit de basis mag laten, die verdient een kans!

Ben ook benieuwd naar die blessure van Smeet dan..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2014 23:15
Smicerke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Oefenpotjes #32
MVV blijft hevig op zoek naar houvast. De Maastrichtenaren verloren donderdag een oefenduel tegen de Belgische eersteklasser Waasland-Beveren met forse cijfers.


De ploeg van Ron Elsen was in de eigen Geusselt volslagen kansloos: 0-6.

Ondergrens
Vooral in de eerste helft zakte de thuisploeg door de ondergrens. Bij rust stond het al 0-4 voor de Belgische formatie. MVV miste een aantal spelers (Peeters, Kuipers, Veldmate, Braken) door ziekte of blessures. Ook Waasland-Beveren was verre van compleet.

Gesloten deuren
Het duel werd achter gesloten deuren gespeeld. Eerder dit seizoen oefenden beide ploegen ook tegen elkaar. Toen werd het 5-3 voor Beveren.

Kelder
MVV maakt een uiterst moeizaam seizoen door. De ploeg scoort nauwelijks en is afgezakt naar de kelder van de eerste divisie. Volgende week vrijdag wacht de uitwedstrijd bij FC Den Bosch, een week later is in eigen huis de derby tegen Fortuna Sittard.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2014 10:53
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Oefenpotjes #33
Dat je deze pot verliest kan ik nog inkomen, echter stoor ik mij aan te volgende.

Verliezen met 0-6
Alweer geen goal voor MVV, het geen waar we het hele seizoen al moeite mee hebben.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een bal tussen die 2 palen te schieten.

En MVV vraagt zich maar af waarom er minder mensen naar het stadion. Omdat er geen goals vallen en het voetbal niet spannend is.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2014 11:56
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Oefenpotjes #34

mvv supporter schreef : Dat je deze pot verliest kan ik nog inkomen, echter stoor ik mij aan te volgende.

Verliezen met 0-6
Alweer geen goal voor MVV, het geen waar we het hele seizoen al moeite mee hebben.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een bal tussen die 2 palen te schieten.

En MVV vraagt zich maar af waarom er minder mensen naar het stadion. Omdat er geen goals vallen en het voetbal niet spannend is.......


Er sluipt angst in de ploeg om een goal te maken. Het zegt al veel dat Brouwers er 5 van de tot nu toe 8 treffers heeft gemaakt. Maar we weten dat dit al anderhalf jaar een probleem is. Het scoren ging al ietsjes minder na de winterstop van seizoen 2012-2013 (herfstkampioen). Na de winter viel Schreurs weg en scoorde de voorhoede minder, maar nam van Hyfte zijn taak waar als aanvoerder en scoorde voor zijn doen veel (11! goals uiteindelijk, dat zegt ook wat voor een middenvelder). Het jaar erna zag je al dat het probleem 'scoren' er kwam. Ik kan me de eerste oefenwedstrijd herinneren (RKVVL-MVV 0-4) dat MVV heel veel kansen miste in die wedstrijd. Overigens scoorde MVV in die voorbereiding echter ook weinig (9x in 7 wedstrijden). De druk kwam er bij Schreurs te liggen voor de doelpunten, die een ernstige blessure had. Maar hij kon het ook niet waar maken.

Tijdens de voorbereiding op dit seizoen scoorde MVV wat meer, wat mij ook vertrouwen gaf, maar toch ontbreekt het aan explosiviteit in de voorhoede. Leuke spelers (Croux, Brouwers o.a), maar Brouwers kan niet alleen voor de doelpunten zorgen. De overige aanvallers en ook middenvelders (Vorthoren, Smeets, Peeters, Vink) moeten gaan scoren.

Belangrijk is dat de spelersgroep één eenheid gaan worden (ik heb het idee dat dat niet het geval is, dat er kliekjes zijn). En daar is een trainer voor. Trost maakte er altijd één eenheid van, iets wat ik in Elsen als trainer toch mis...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2014 12:21
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Oefenpotjes #35

mvv supporter schreef :
En MVV vraagt zich maar af waarom er minder mensen naar het stadion. Omdat er geen goals vallen en het voetbal niet spannend is.......


Dinkste ech tot dao 't groetste probleem ligk? Echte supporters koume toch in gooj en in slechte tije?
Iech dink tot 't 'n väöl groeter probleem is tot dit soort totaal nutteloze wedstrijde achter geslote deure plaotsvinde. Goej de deure ope en laot de supporters veur niks nao binne. Mer nein, de club moot weer doen esof ze 'n complete atoombom op 'n zier geheim plaots aon 't bewaore zien, en niemes dat maag weite.
Of ligk 't opins weer aon de lokaole dreihook...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mie leef Mestreech, opadiehard, Janepie, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2014 16:00
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Oefenpotjes #36
Echte supporters komen inderdaad altijd, dat zijn op het moment die 2000 a 2500 man die om de week in het stadion zit.
Maar ik zie in alle berichten die mvv publiceert berichten over we snappen niet waarom er niet meer mensen komen kijken.
In mijn ogen is dat overduidelijk.
Dat een deel hier op het forum dat niet ziet en zich verschuilt achter het moto een echte supporter komt altijd vind ik jammer.
Dat is makkelijk roepen.

Iedereen die naar MVV komt kijkend ervaart het zelfde, geen goals , geen spannende wedstrijden en dat is wat mensen lokt naar een stadion. Een derby is leuk maar als het nergens over gaat zul je ook hier geen vol stadion mee trekken.
Ik ben zelfs bang dat we eind januari tegen roda met maar 6000 a 7000 man zullen zijn, terwijl die wedstrijd allang uitverkocht had moeten zijn tegen die tijd.

Je kunt finaniceel gezond zijn, geen schulden hebben maar zolang je niet leuk voetbalt of scoort zul je niet snel meer toeschouwers aantrekken.
Natuurlijk is dat nu niet zomaar op te lossen, want het team presteert gewoon niet.
Zelfs de amateurs van achilles 29 hebben bijna het dubbele aan goals gemaakt................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2014 16:12
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Oefenpotjes #37

MVVke schreef :
Of ligk 't opins weer aon de lokaole dreihook...


Ja natuurlijk ligt het aan de lokale driehoek die anders direct zo'n wedstrijd verbiedt.
Dat je hier nog aan durft te twijfelen, volgens mij kick je erop om MVV constant de schuld te geven in dit soort situaties.

Lees anders het verhaal over hoe de onderhandelingen rond de komende MVV - Fortuna zijn gegaan. En MVV heeft in het verleden hier ook protesten tegen aan getekend zonder resultaat, alleen hebben ze dat niet altijd zo gecommuniceerd.
Dat laatste is eigenlijk het enige waar je MVV op kunt aankijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2014 20:00 14 nov 2014 20:05 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Oefenpotjes #38

jeoff schreef :

MVVke schreef :
Of ligk 't opins weer aon de lokaole dreihook...


Ja natuurlijk ligt het aan de lokale driehoek die anders direct zo'n wedstrijd verbiedt.
Dat je hier nog aan durft te twijfelen, volgens mij kick je erop om MVV constant de schuld te geven in dit soort situaties.

Lees anders het verhaal over hoe de onderhandelingen rond de komende MVV - Fortuna zijn gegaan. En MVV heeft in het verleden hier ook protesten tegen aan getekend zonder resultaat, alleen hebben ze dat niet altijd zo gecommuniceerd.
Dat laatste is eigenlijk het enige waar je MVV op kunt aankijken.


Kick iech dao op? Wat een geweldig volwasse opmerking veur 'ne moderator. Wat heet dit duel te make mèt 't duel tege Fortuna?
Es v'r daan toch zoe nudeg op de persuunleke toer goon: Diech moos mesjiens 'ns goon inzien tot 't bars vaan de foute binne dees club en ophouwe mèt de boel altied mer weer rech te lölle. Es iemes (of iech dat noe bin of wee daa ouch op dit forum) kritiek heet op de club, beginste al te steigere. Blief diech daan mer lekker geluive tot 't allemaol zoe fantastisch is binne M.V.V. ...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2014 20:23
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Oefenpotjes #39

MVVke schreef : Kick iech dao op? Wat een geweldig volwasse opmerking veur 'ne moderator. Wat heet dit duel te make mèt 't duel tege Fortuna?
Es v'r daan toch zoe nudeg op de persuunleke toer goon: Diech moos mesjiens 'ns goon inzien tot 't bars vaan de foute binne dees club en ophouwe mèt de boel altied mer weer rech te lölle. Es iemes (of iech dat noe bin of wee daa ouch op dit forum) kritiek heet op de club, beginste al te steigere. Blief diech daan mer lekker geluive tot 't allemaol zoe fantastisch is binne M.V.V. ...


Er is niks mis met kritiek, maar sommigen (om het maar niet op de man te spelen) hebben ALLEEN maar kritiek zelfs als het onterecht is. Als MVV zo'n wedstrijd niet achter gesloten deuren speelt wordt hij verboden, dat heeft het verleden wel vaker uitgewezen. Waarom moet je meteen weer met de vinger naar MVV wijzen?

En ik betrek de wedstrijd tegen Fortuna erbij omdat daar weer uit blijkt dat de lokale driehoek, en met name de politie, totaal panisch reageert zodra MVV een wedstrijd moet spelen. Daar kan MVV niks, maar dan ook helemaal niks aan doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2014 10:50
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Oefenpotjes #40

jeoff schreef :

MVVke schreef : Kick iech dao op? Wat een geweldig volwasse opmerking veur 'ne moderator. Wat heet dit duel te make mèt 't duel tege Fortuna?
Es v'r daan toch zoe nudeg op de persuunleke toer goon: Diech moos mesjiens 'ns goon inzien tot 't bars vaan de foute binne dees club en ophouwe mèt de boel altied mer weer rech te lölle. Es iemes (of iech dat noe bin of wee daa ouch op dit forum) kritiek heet op de club, beginste al te steigere. Blief diech daan mer lekker geluive tot 't allemaol zoe fantastisch is binne M.V.V. ...


Er is niks mis met kritiek, maar sommigen (om het maar niet op de man te spelen) hebben ALLEEN maar kritiek zelfs als het onterecht is. Als MVV zo'n wedstrijd niet achter gesloten deuren speelt wordt hij verboden, dat heeft het verleden wel vaker uitgewezen. Waarom moet je meteen weer met de vinger naar MVV wijzen?

En ik betrek de wedstrijd tegen Fortuna erbij omdat daar weer uit blijkt dat de lokale driehoek, en met name de politie, totaal panisch reageert zodra MVV een wedstrijd moet spelen. Daar kan MVV niks, maar dan ook helemaal niks aan doen.


Fortuna is 'n gans aander verhaol. Tuurlek kin M.V.V. dao niks aon doen. Mer wat dit soort domme oefenduels aongeit, bekrup m'ch gewoen 't geveul tot M.V.V. ziech noe neet bepaold bovemaoteg inspant um 't aanders te kriege. Ze zien (in mien ouge) väöl te bang tot dr 'n soort vaan repressailles volge es ze neet braaf luustere nao de lokaole dreihook. En iech bin vaan meining tot ALLE clubs 'ns get miejer in verweer mote koume tege dit soort rare regels.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2014 11:05
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Oefenpotjes #41

MVVke schreef : .... Fortuna is 'n gans aander verhaol. Tuurlek kin M.V.V. dao niks aon doen. Mer wat dit soort domme oefenduels aongeit, bekrup m'ch gewoen 't geveul tot M.V.V. ziech noe neet bepaold bovemaoteg inspant um 't aanders te kriege. Ze zien (in mien ouge) väöl te bang tot dr 'n soort vaan repressailles volge es ze neet braaf luustere nao de lokaole dreihook. En iech bin vaan meining tot ALLE clubs 'ns get miejer in verweer mote koume tege dit soort rare regels.

MVV heet d'r wel alles aon gedoon um de regels aongepas te kriege. Jaomer genog zoonder resultaat, mèr wel is d'r 'n deur opegezat veur aonpassinge in ut volgend sezoen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2015 12:57
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Oefenpotjes #42
Is er al iets bekend over oefenwedstrijden in deze winterstop ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2015 14:56
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Oefenpotjes #43
Maandag 12 januari: Meerssen - MVV om 19.00 uur. Mits de driehoek hiermee geen problemen heeft...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2015 16:22
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Oefenpotjes #44
MVV delft onderspit tegen FC Eindhoven in oefenwedstrijd (5-2). Braken en Peeters scoren voor @mvvmaastricht Ma 12-1: MVV-SV Meerssen, 19u

www.facebook.com/pages/MVV-Maastricht/134692733275104?fref=nf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2015 22:56 08 jan 2015 22:58 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Oefenpotjes #45

Maikelll043 schreef : MVV delft onderspit tegen FC Eindhoven in oefenwedstrijd (5-2). Braken en Peeters scoren voor @mvvmaastricht Ma 12-1: MVV-SV Meerssen, 19u

www.facebook.com/pages/MVV-Maastricht/134692733275104?fref=nf


Heeft onze,,duitse,,spits mee gedaan?...gr opa ;)

De uitslag klinkt heel negatief,moet dat...oefenen tegen eindhoven?...je onvermogen etaleren in scorend vermogen?...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden