Oefenpotjes

09 jan 2015 07:30
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Oefenpotjes #46
De,,duitse,,spits heeft 45 minuten gespeeld,volgens de gezet niet opvallend.
Los van dat feit zouden ze ,,vol,,inzetten voor deze spits of komt er nog iemand meetrainen?...ik hoop het maar.
Anders misschien hetzelfde scenario als altijd,nl op het laatst iemand aantrekken tegen het eind van de wintertransfer sluiting...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2015 21:03
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Oefenpotjes #47
MVV wint van Meerssen met 1-3.

Goals Braken en Croux. Eigen goal Meerssen ook.

Alle wissels speelden 90 minuten, alle basisspelers 45.

Nivo was drama vond ik, Meerssen was gelijkwaardig tot aan 70ste minuut (conditie?)

Verder nog opvallend dat de nieuwe testspits van MVV niet aanwezig was. Reden voor mij onbekend.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2015 21:54
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Oefenpotjes #48
MVV heeft de oefenwedstrijd tegen eersteklasser Meerssen met 3-1 gewonnen.
De Maastrichtenaren begonnen in een winderig Meerssen met een aantal wijzigingen ten opzichte van het basiselftal. Basisspelers als Bryan Smeets, Stef Peeters en Jordy Croux vielen pas in de tweede helft in.
Braken
Meerssen kwam al snel op een 1-0 voorsprong. Diep in de eerste helft trok Sven Braken de stand gelijk met een kopbal: 1-1.
Penalty
In de tweede helft had Meerssen een grote kans om weer op voorsprong te komen via een penalty. De lat bracht redding. Vijf minuten voor tijd kwam MVV op voorsprong. Een corner van Smeets werd door de Meerssense verdediging in eigen goal gewerkt. Een paar minuten later maakte Croux de 3-1.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2015 13:54
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Oefenpotjes #49

Boe is dat feeske? schreef : Nivo was drama vond ik, Meerssen was gelijkwaardig tot aan 70ste minuut (conditie?)


Hoe vaak heeft MVV niet oefenpotjes verloren tegen amateurs (Visé, Maasmechelen enz...) dus een echt drama vind ik het niet zo. Voor mij mogen ze tot de 89e minuut gelijkwaardig zijn als er uiteindelijk 1-3 op het bord staat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2015 13:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3818
Meer
Oefenpotjes #50
In de eerste competitiehelft verloor MVV juist de meeste wedstrijden waarin het gelijkwaardig aan de tegenstander was. :lachen:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.334 seconden