RKC Waalwijk - MVV Maastricht (1 december 2014)

29 nov 2014 10:54
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Onderwerp Auteur
RKC Waalwijk - MVV Maastricht (1 december 2014) #1


Wedstrijd: RKC Waalwijk - MVV Maastricht
Datum: Maandag 1 December 2014
Locatie: Waalwijk
Aanvang: 20:00




Stadion: MandeMakers Stadion

Historie:

17-09-2007 Jupiler League RKC Waalwijk 1-0 MVV Maastricht
04-05-2008 Jupiler League RKC Waalwijk 2-0 MVV Maastricht
07-05-2008 Jupiler League RKC Waalwijk 4-0 MVV Maastricht
20-03-2009 Jupiler League RKC Waalwijk 2-0 MVV Maastricht
21-11-2010 Jupiler League RKC Waalwijk 5-0 MVV Maastricht

Laatste editie:
21-11-2010 Jupiler League RKC Waalwijk 5-0 MVV Maastricht

03' 1-0 Omer Kulga (OG)
26' 2-0 Donny de Groot
30' 3-0 Fred Benson (pen.)
40' 4-0 Donny de Groot
85' 5-0 Derk Boerrigter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2014 13:48 29 nov 2014 13:49 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
RKC Waalwijk - MVV Maastricht (1 december 2014) #2
De strijd om de laatste plaats...........dit is de harde waarheid voor een redelijk tot goed spelende ploeg omdat de ts geen spits wil aantrekken alleen maar om te bezuinigen. Nu sta je onderin en het aantal toeschouwers wordt ook steeds minder dus minder inkomsten. Onderaan de streep is straks nog steeds niks bezuinigd.....wat rest zijn alleen maar frustraties en lege stoeltjes.

Na de verloren wedstrijd tegen RKC in 2010 heeft de selectie nog straftraining gehad.........het gevolg was dat dit het omslag moment was en we de 3e periode wonnen.
Laat ze nu maar eens tot maandag alleen maar afwerken.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2014 20:04
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
RKC Waalwijk - MVV Maastricht (1 december 2014) #3
De statistieken zijn niet gunstig voor MVV.

Maar goed tegen RKC is het altijd behoorlijke wedstrijden geweest vol strijd (En rode kaarten).
Dat beloofd dus wat voor deze wedstrijd en ik hoop dat we met de overwinning ervandoor gaan.

Ik vraag me btw af de ultras boycotten wedstrijden op de maandag, doen jullie dat deze wedstrijd ook??
Want ik denk dat juist in Waalwijk jullie steun hard nodig is! En hoop dat jullie voor 1x een uitzondering maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2014 10:38
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
RKC Waalwijk - MVV Maastricht (1 december 2014) #4

mvv4ever schreef : De statistieken zijn niet gunstig voor MVV.

Maar goed tegen RKC is het altijd behoorlijke wedstrijden geweest vol strijd (En rode kaarten).
Dat beloofd dus wat voor deze wedstrijd en ik hoop dat we met de overwinning ervandoor gaan.

Ik vraag me btw af de ultras boycotten wedstrijden op de maandag, doen jullie dat deze wedstrijd ook??
Want ik denk dat juist in Waalwijk jullie steun hard nodig is! En hoop dat jullie voor 1x een uitzondering maken.


Es iech miech neet verdaol, boycotte de Ultras dees wedstrijd zoewiezoe neet, umtot 't geit um 'n reguliere speulrunde, en neet um 'n wedstrijd die vaanwege tv rechte op maondag gespäöld weurt? Hiere Ultras, verbeter m'ch es 'ch dr neve zit?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2014 11:00
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
RKC Waalwijk - MVV Maastricht (1 december 2014) #5
ik heb respect voor de mensen die überhaupt nu nog naar uitwedstrijden gaan,
Een team achterna gaan wat al meerdere wedstrijden heeft aangetoond niet te kunnen scoren is gewoon knap.
En die verdienen wel een schouderklopje!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mie leef Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2014 16:01 30 nov 2014 16:02 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
RKC Waalwijk - MVV Maastricht (1 december 2014) #6
Maatsen naar Waalwijk in basis MVV


Dalian Maatsen start maandagavond in de basis van MVV, dat naar Waalwijk reist voor de wedstrijd bij hekkensluiter RKC (aanvang 20.00 uur).
Hij vervangt Hawbir Moustafa, die na zijn rode kaart tegen Fortuna Sittard geschorst is.
Snakken naar succes
Coach Ron Elsen geeft verder zijn vertrouwen aan de rest van de ploeg. MVV snakt na vier competitienederlagen op rij naar een succesje. "Na het verlies tegen Fortuna was de frustratie groot", zegt Elsen. "Er waren flink wat emoties in de kleedkamer." Gebrek aan scorend vermogen is het grote manco dit seizoen, zo bleek ook vrijdagavond in de derby (0-1 verlies). "Maar we houden vast aan onze manier van voetballen, we gaan geen gekke dingen doen. Met zoveel kansen moet er een keer een goal vallen."

Laatst tegen voorlaatst
RKC-MVV is nummer laatst tegen nummer voorlaatst. Een affiche dat je liever niet wil ophangen, als je ambities hebt. Elsen: "Zo zie ik het niet. Ik kijk naar de wedstrijd, daarop ligt mijn focus. Niet naar de klassering." Mark Veldmate (nog niet wedstrijdfit) en Gianluca Maria (ziek) ontbreken. Reservekeeper Hobie Verhulst is terug op de bank.

Is er dan zoveel gebeurd tussen Elsen en Maria? Gezien MVV moeite heeft met scoren, zou ik iedere aanvaller eens proberen. Maar nogmaals geen idee wat er tussen Elsen en Maria speelt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2014 08:04
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
RKC Waalwijk - MVV Maastricht (1 december 2014) #7

Mie leef Mestreech schreef :
Is er dan zoveel gebeurd tussen Elsen en Maria? Gezien MVV moeite heeft met scoren, zou ik iedere aanvaller eens proberen. Maar nogmaals geen idee wat er tussen Elsen en Maria speelt.


Hier ben ik het mee eens, en eerlijk gezegd, slechter kan het niet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2014 12:00
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
RKC Waalwijk - MVV Maastricht (1 december 2014) #8
Hoe dan ook.Het is een tegenstander die uit de eredivisie komt. Ik vind het zeer verrassend dat Waalwijk laatste staat. Gebrand zullen ze zijn om van die laatste plaats af te komen. En wat komt dan beter uit om tegen de voorlaatste te spelen. Ik ben bang dat MVV zich hier weer voor laat gebruiken. Het is sowieso een angst gegner. De ommekeer komt na de winterstop. Maar voor nu 2-0.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2014 14:00
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
RKC Waalwijk - MVV Maastricht (1 december 2014) #9
Voetbal op maandagavond. De nummer laatst tegen de nummer één na laatst in de eerste divisie.
Respect voor degenen die hun vrije tijd hieraan opofferen. Ik kan het even niet meer opbrengen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2014 14:44
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
RKC Waalwijk - MVV Maastricht (1 december 2014) #10

Boschpoort schreef : Voetbal op maandagavond. De nummer laatst tegen de nummer één na laatst in de eerste divisie.
Respect voor degenen die hun vrije tijd hieraan opofferen. Ik kan het even niet meer opbrengen.


RKC en MVV strijden om de rode lantaarn en Almere en Emmen strijden om de periodetitel.
Dat was nog niet zo lang geleden andersom...

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2014 22:18
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
RKC Waalwijk - MVV Maastricht (1 december 2014) #11
Nooit gedacht dit. Proficiat MVV met deze overwinning. Zeker geen gemakkelijke. En nu de weg naar boven a.u.b. !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2014 22:48
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
RKC Waalwijk - MVV Maastricht (1 december 2014) #12
Eindelijk die overwinning! Op basis van eerste 70 minuten volgens mij volledig terecht en mooi dat de tegenstander ook eens niet meteen raak schiet en de 0 wordt gehouden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2014 08:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3817
Meer
RKC Waalwijk - MVV Maastricht (1 december 2014) #13
En vanaf nu gaat Ron de naam Ron Promotion waarmaken, de weg omhoog is ingezet :applaus: :applaus: :applaus: :thumbsup: Play-offs we komen er aan :lol:

Ok, dat is wat overdreven, maar ik hoop dat we deze lijn nu eens door kunnen trekken en het net wat gemakkelijker vinden. Ik ben in ieder geval heel erg opgelucht dat we eindelijk, voor het eerst deze competitie, winnen van een profclub. Onze drie overwinningen tot nog toe waren tegen twee jong-teams en de amateurs van Achilles... Voor de winterstop nog Helmond, dat even weinig punten heeft als ons, Jong Ajax en NEC. Minimaal 6 punten pakken zou erg mooi zijn (NEC mag sowieso van mij winnen) en je staat tijdens de winterstop weliswaar nog altijd onderin de middenmoot, maar wel met perspectief om daarna naar boven te kijken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2014 08:30
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
RKC Waalwijk - MVV Maastricht (1 december 2014) #14
We hebben eindelijk eens gewonnen, ik heb de wedstrijd niet gevolgd dus ik kan weinig zeggen over het spel zelf.
In ieder geval hebben we gewonnen we hebben gescoord en hebben de 0 gehouden.
We moeten alleen niet vergeten dat het RKC was die maar op 8 punten staan, maar dat mag de pret niet drukken.
Hopelijk kunnen we de volgende wedstrijd het zelfde resultaat halen.
Want kijkend naar de inzet verdienen de spelers het wel, en wij als supporters al helemaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2014 09:03
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
RKC Waalwijk - MVV Maastricht (1 december 2014) #15

Jacques schreef : Minimaal 6 punten pakken zou erg mooi zijn (NEC mag sowieso van mij winnen) en je staat tijdens de winterstop weliswaar nog altijd onderin de middenmoot, maar wel met perspectief om daarna naar boven te kijken.


Van mij mag NEC niet winnen. Ik hoop op een mirakel in De Goffert. www.mvvfans.nl/components/com_kunena/tem...emoticons/wassat.png

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.424 seconden