VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015)

25 jan 2015 15:53
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015) #16
bah bah bah... Ron... was het gezellig op de bank met die nieuwe spits?
Zelfs de commentatoren roepen om een wissel..
Opzettelijk wanbeleid! Bestuur grijp toch gvd eens in! :angry:
Het recept van voor de winterstop werkt niet! En toch gaat die clown zo verder..
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2015 16:04
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015) #17
Wat een drama, kuipers ook nog geel gepakt. Die doet dus niet mee tegen de moffen. Kunnen er beter mee kappen. Hoogste uitslag van VVV dit seizoen, zegt wel genoeg lijkt me.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2015 16:06
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015) #18
was die toch Ron toch vertrokken wat n *** trainer heeft er echt geen verstand van haaltl Brouwers er uit hoe stom kan je zijn , laat Rick vertrekken lijkt onze vriend Fuat wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2015 17:17
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015) #19
Ja Houte gerard, hoelang zijn wij al aan het roepen dat Elsen er niks van bakt, hij blijft lekker
zitten met zo"n salaris.
Trouwens Smeets was ook weer geweldig!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2015 17:29
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015) #20
Het enige wat voor de echte mvv supporter nog telt is een overwinning op Roda, het seizoen is toch al verloren. Zo'n slecht en zwak Mvv als dit seizoen is er nog nooit in de historie van Mvv geweest. Waardeloos team....het is dat we zondag tegen Roda spelen anders hadden ze mij niet gezien. Ik laat me niet meer bedonderen door Mvv en zo denken heel veel mvv supporters uitgezonderd de diehards op deze site ( die overigens ook steeds minder worden ) die nog alles door een roze mvvbril blijven bekijken en geen enkele vorm van kritiek kunnen.

Mvv zal zondag wel een uiterst gemotiveerd Roda ontvangen.....ik zie de bui al hangen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2015 18:32
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015) #21

middenstip schreef : Ja Houte gerard, hoelang zijn wij al aan het roepen dat Elsen er niks van bakt, hij blijft lekker
zitten met zo"n salaris.
Trouwens Smeets was ook weer geweldig!!

Het feit dat jij -terwijl er een heleboel slecht waren- juist en alleen weer Smeets met name noemt, verduidelijkt precies waarom deze Mestreechteneer hier zo snel mogelijk weg zal zijn. Hij is altijd de pispot en kan niks goed doen. Kut mestreechse mentaliteit waar ik me over erger, De critici komen er nog wel eens achter....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2015 18:51 25 jan 2015 18:52 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015) #22
MVV begon weer aardig, maar het is net als zo vaak bij deze jongens, bij een tegengoal zakt de moed in de schoenen en bakken ze er weinig meer van. Huser komt er in als er niks meer te halen valt, hij heeft 2 ballen gehad.

Smeets krijgt de kritiek omdat hij de de enige is die op doel schiet. Maar die 3x dat hij dat doet de ballen 3x totaaaal verkeerd raakt. Dan val je gewoon op, is jammer. En is doorgetrokken lijn van vorige week waarin hij ook 4x op goal schoot en ook 3 afzwaaiers ofzo had. Van de andere kant is hij wel de enige die schiet!

Iedereen heeft nu weer de mismoed in wat totaal niet nodig is. Volgende week is een wedstrijd op zich, mouwen opstropen!! Alsof fortuna beter is dan MVV, laat me niet lachen.

Enige vraagteken is nu de Kuuper. Sommigen die de statistieken zeer goed bijhouden zeggen dat dit z'n 9de geel was, andere zijn 10de en dus schorsing.
Wat is t noe?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2015 18:53
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015) #23

Meeser schreef : Zo'n slecht en zwak Mvv als dit seizoen is er nog nooit in de historie van Mvv geweest. Waardeloos team.....


Nou het MVV met Knarren of dat met Callichio was voor mij toch de historische dieptepunten :lol: Dit MVV staat wel voorlaatste maar kunnen als ze ten minste willen redelijk voetballen. Es geer wilt heh.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2015 23:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3818
Meer
VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015) #24
Eens met Schapendonk. Midden jaren negentig en 11-12 jaar geleden hebben er echt nog slechtere MVV-teams rondgelopen.

Alleen pakten die teams wel meer punten...

Maar goed. Ik blijf me er maar aan vasthouden: Anderhalf jaar na de periode-Knarren stonden we op de markt. Vier jaar na de periode-Calichio stonden we met één been in de finale van de play/offs tot Van der Ban iets heel doms deed. De historie leert dat we altijd weer door dit sort zwarte tijden heenkomen. Het duurt alleen zo lang... :thumbsdown:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2015 06:02
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015) #25
Ik wil even een iemand in het zonnetje zetten en dat is dan ook meteen het enige lichtpuntje van de hele wedstrijd.
Het is de jongen van de catering van VVV die aan het eind van de wedstrijd langs kwam met alle broodjes met snacks (zeker 50) die hij over had en deze in het uitvak uitdeelde. Chappeau voor dit initiatief!! Zo kweek je goodwill !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Raffalaldo, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2015 10:02 26 jan 2015 10:04 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015) #26
Als ik zo de reacties lees en een paar nieuws artikelen dan kan ik alleen maar de conclusie trekken "LAMZAKKEN "!!!!
Serieus wat is er met ons MVV gebeurd ?????
Ron en bestuur? als je de spelers niet gemotiveerd krijgt dan is er echt wat mis. Of ze weten niet wat ze doen ( bestuur en trainer ) of de spelers zijn zwaar ontevreden en denken van zoek het maar uit.
Een nieuwe spits kopen en vervolgens niet gebruiken?? typisch MVV. als hij niet goed genoeg was had je hem niet moeten halen RON EN RINKENS!!!

1 ding is zeker, deze instelling mag volgende week zondag niet aanwezig zijn. Indien ja meteen wisselen en de rest van het seizoen op de bank. Geen excuses zondag moeten er 11 gladiatoren op het veld staan met maar 1 motto, ZEIK ZE AF!!! VREET ZE OP, SCOOR DIE GOAL. HAAL NEER DIE DUISTER.

Daarom hoop ik dat een bezoek aan de laatste training ze dit duidelijk gaat maken.


En voor de smeets fans, als iemand van de 10 x op goal schieten letterlijk 1 x tussen de palen kan schieten ( die bal word ook nog gestopt ) dan mag er zeker commentaar geleverd worden. Die speler moet inzien dat hij een banaan in zijn schoen heeft en moet zijn schieten verbeteren en niet hopen op een geluksschot. Want eerlijk is eerlijk als smeets na al die schoten er 1 in knalt is het geluk, het worden pas goals als het merendeel er ingaat in plaats van er naast.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2015 13:23
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015) #27
sport.infonu.nl/voetbal/113679-eredivisi...singen-201415.html#1

Dit zien de nuie regels vaan de knvb aongaonde de sjorsinge. Nick is dus nao zien geel kaart tege Venlo NEET gesjors, dit waor zien 9e.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2015 17:22
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015) #28
En hoe weet je zo zeker dat kuipers er 9 heeft?
Want ik heb gisteren op vi app gekeken, en daar stond idd 9 gele kaarten.
Maar mijn gevoel vertelde me dat het nog niet was bijgewerkt.
Want zag onder andere een rode kaart bij jong ajax tegen sparta op livescore en die had vi ook nog niet bijgewerkt op zijn app.

Al hoop ik natuurlijk dat je gelijk hebt!! Kunnen de kuuper goed gebruiken tegen die allemaniaken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2015 17:26
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015) #29

SJENG@BOSCHPOORT schreef : En hoe weet je zo zeker dat kuipers er 9 heeft?
Want ik heb gisteren op vi app gekeken, en daar stond idd 9 gele kaarten.
Maar mijn gevoel vertelde me dat het nog niet was bijgewerkt.
Want zag onder andere een rode kaart bij jong ajax tegen sparta op livescore en die had vi ook nog niet bijgewerkt op zijn app.

Al hoop ik natuurlijk dat je gelijk hebt!! Kunnen de kuuper goed gebruiken tegen die allemaniaken.


Stoond gister veur de wedstrijd op 8, wel bijgewerk dus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2015 19:05
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015) #30

Naam: miek
Tijd: 26-01-2015 18:17

nou als ik dit hier zo lees over de wedstrijd tegen mvv zonder paspoort niet met de bus mee en geen toegang tot t stadion vrienden van vrienden hebben 12 kaartjes voor de q-park tribune en gaan met de trein naar maastricht dus niks is onmogelijk

Ze zitten dus ook op de Boschpoort. Gaat gezellig worden zondag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.371 seconden