VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015)

26 jan 2015 19:13
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015) #31

Lummel schreef :

Naam: miek
Tijd: 26-01-2015 18:17

nou als ik dit hier zo lees over de wedstrijd tegen mvv zonder paspoort niet met de bus mee en geen toegang tot t stadion vrienden van vrienden hebben 12 kaartjes voor de q-park tribune en gaan met de trein naar maastricht dus niks is onmogelijk

Ze zitten dus ook op de Boschpoort. Gaat gezellig worden zondag.


Dat hou je toch niet tegen.
En zolang ze gewoon rustig kijken is toch alles goed?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2015 20:12
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015) #32
Tot dat ze scoren natuurlijk, kan nooit goed gaan. Zie je trouwens weer dat het hele kaart verkoop systeem, met deze belachelijke maatregelen toch niet werkt. Kunnen ze beter gewoon vrije verkoop doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2015 21:38
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015) #33
Zoals Gaston Satijn ook al aangaf was inderdaad een positief deel van de wedstrijd dat het (bijna) gehele uitvak werd voorzien van een broodje hamburger of worst!! Top service en leuke actie.
Over de wedstrijd: tja, wat moet je ervan zeggen. Smeets die als enige "op goal" heeft geschoten en de rest kwamen we er gewoon niet doorheen bij de defensie. Overigens heb ik wel een paar mooie steekpassjes gezienv an Smeets, helaas heeft hij zijn uitstraling niet mee als hij op zijn ongeïnteresseerde manier over het veld sjokt.
maatsen maakt te veel crusiale fouten en dat is niet voor het eerst. Kuipers had ook zijn dag niet. VVV was niet al te goed, maar ik heb geen enkele keer (buiten de eerste 5 minuten) het idee gehad dat hier iets te halen viel.
Op naar zondag en hopelijk wordt het een sfeervolle rivaliteit. Winnen en hoe interesseert me echt helemaal niks.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2015 06:10
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
VVV Venlo - MVV Maastricht (25 januari 2015) #34

Lummel schreef :

Naam: miek
Tijd: 26-01-2015 18:17

nou als ik dit hier zo lees over de wedstrijd tegen mvv zonder paspoort niet met de bus mee en geen toegang tot t stadion vrienden van vrienden hebben 12 kaartjes voor de q-park tribune en gaan met de trein naar maastricht dus niks is onmogelijk

Ze zitten dus ook op de Boschpoort. Gaat gezellig worden zondag.


Het zal mij benieuwen of ik zondag op de Boschpoort omringd word door deze twaalf apostelen...ze hoeven niet te juichen bij het scoren er zit altijd wel een Judas tussen die zichzelf en de anderen verraad, :lachen:
Als dit dan ook nog in vak e of f word zal het een gezellige boel gaan worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.355 seconden