Sparta-MVV

02 feb 2015 18:36
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Sparta-MVV #1
Ik zou eigenlijk nog lang stil willen staan bij de derby, want ik kan er geen genoeg van krijgen, maar de competitie gaat gewoon door. En nu met de uitwedstrijd naar Sparta. De vraag is of MVV deze lijn gaat doortrekken, want de uit-wedstrijden zijn niet denderend en zal ook beter moeten. Ik hoop weer op een standaard 0-1 in Rotterdam.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2015 20:08
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
Sparta-MVV #2
Tijd om de moffen achter ons te laten er vooruit te kijken, hoe erg ze ook proberen om afgelopen zondag in een zwart daglicht te stellen.
Deze dag neemt niemand ons ooit meer af.
Het enigste waar ze gelijk in kunnen krijgen is dat we aanstaande vrijdag weer met 80 man in het uitvak staan.
Op dit moment niet achterom kijken maar laten we de maastrichtse supporters scene weer een boost geven.
Daarom aan iedereen de oproep, De wedstrijd is vrij vervoer, haal je kaartje bij de administratie, geef je op voor de bussen, kom met de auto, met de trein en geef de jongens de steun die ze verdient hebben na afgelopen zondag.
Mocht je vrijdag zomaar winnen dan doe je ook weer mee voor de periode, en met de resterende tegenstanders:

Jong twente thuis
de Graafschap uit
Helmond sport thuis
Jong ajax uit

is niets onmogelijk.
Nec steekt er met kop en schouders boven uit maar voor de rest kan iedereen van iedereen winnen.
Mochten we de flow van afgelopen zondag vast houden dan kunnen er nog gekke dingen gaan gebeuren dit seizoen.

Ederein naor rotterdam !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2015 10:26
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Sparta-MVV #3
2 Daog veur de wedstrijd en slechs 3 beriechte en 12 lui in de bös vaan de SC, wat e versjèl in vergelieking mèt de wedstrijd tege R#d#. E té groet versjèl es g'r 't miech vreug.
Leef lui, geef uuch op, nog plaots genóg in de bös vaan de supportersclub :thumbsup:

sc.mqwswebdesign.nl/index.php?route=prod...roduct&product_id=55

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2015 12:27
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Sparta-MVV #4
Er is geen combi toch? Dan kan het ook met trein of auto. In de bus vind ik maar niks. Duurt me allemaal veel te lang. Maar een andere vraag; het kaartje kun je toch ook gewoon in Sparta krijgen of niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2015 12:35
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Sparta-MVV #5
sparta.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=303416

Heb het al gevonden. Kassa uitvak is gesloten. Kaartje moet via MVV. Verder kun je met eigen vervoer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2015 18:06
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
Sparta-MVV #6
Is het mogelijk dat er een kaartje voor mij wordt meegenomen uit Maastricht?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2015 20:35
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Sparta-MVV #7
Al iets bekend over de losse kaartverkoop of moet ik mvv hiervoor mailen/bellen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2015 21:23
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Sparta-MVV #8
Losse verkoop gaat inderdaad via MVV, want hoe moeten MVV supporters anders aan een kaartje komen? Sparta heeft als het goed is netjes kaarten naar MVV gestuurd.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2015 21:54
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
Sparta-MVV #9
Vrijdag tussen 4 en 5 s'middags kan men een kaartje kopen bij mvv!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2015 22:41
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Sparta-MVV #10

Anita schreef : Is het mogelijk dat er een kaartje voor mij wordt meegenomen uit Maastricht?

Heb je al reactie Anita?
Zo niet, wil ik wel kijken om je te helpen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anita

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 15:25
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 808
Meer
Sparta-MVV #11
Labylle begint op de bank bij MVV

Na de in Maastricht luid bejubelde overwinning op Roda JC moet MVV aantonen dat het zich ook voor andere wedstrijden maximaal kan opladen. De ploeg van Ron Elsen wacht vrijdagavond een lastige klus in Rotterdam, waar een Sparta in vorm de gastheer is (20:00 uur).

Leroy Labylle, teruggekeerd op het oude nest, zal nog niet in de basis starten. Elsen kiest voor de ploeg die na de winterstop in drie duels zes punten heeft gepakt, maar meent wel dat zijn selectie in de transferperiode kwalitatief sterker is geworden.
"De concurrentie is verhoogd. De jongens op de bank moeten laten zien dat ze in het veld horen te staan. En de spelers in de basisploeg weten dat ze niet mogen verslappen. Prima."

Elsen is trots op de prestatie van zijn ploeg tegen Roda, maar eist nu wel een goed vervolg. Na elke overwinning dit seizoen volgde steeds een nederlaag. "Dat zal ik de spelers nog wel even duidelijk maken. De winst in de derby moet niet voor niets zijn geweest."

Bron: 1Limburg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 15:29
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 808
Meer
Sparta-MVV #12
Jammer dat Leroy op de bank begint. Aan de ene kant begrijpelijk omdat je de jongens die tegen 045 hebben gespeeld wilt belonen en bovendien ook van Almere hebben gewonnen. Maar aan de andere kant zou Labylle met een basisplaats ook voor een 'boost' kunnen zorgen. Het liep voor de winterstop niet bepaald van een leien dakje. Iedereen was het erover eens dat er versterking moest komen. Nu hebben we 3 (!) nieuwe spelers en die zitten allemaal op de bank. En dus gaan weer dezelfde 11 (die goed hebben gespeeld tegen Roda, maar duidelijk steken hebben laten vallen in andere wedstrijden) de wei in. Ik begrijp het dilemma maar toch had ik Leroy (mits fit) een basisplaats gegeven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 20:33
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Sparta-MVV #13

You Are schreef : Vrijdag tussen 4 en 5 s'middags kan men een kaartje kopen bij mvv!


En dat noemen ze vrij vervoer....
Als je met vrij vervoer gaat kun je alsnog gaan haasten om daar te komen..

Waarom niet om 12 uur s´middags??
Er zijn ook zeker mensen die daar in Rotterdam wat willen eten en misschien nog even ergens gezellig zitten.

Over de wedstrijd word een 1-2 overwinning.
Terecht dat Leroy op de bank begint hij moet zijn kans maar pakken als hij het kan en de basis elftal hebben allemaal goed gespeeld zondag dus ze verdienen het allemaal om weer in de basis te staan.
Jammer voor Leroy maar hij kan zijn kans in inval beurten en bij blessures en schorsingen zijn kans pakken en ik ben ervan overtuigd als hij zijn oude niveau terug heeft dat dit zeker gaat gebeuren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u αναρχος

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2015 12:31
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Sparta-MVV #14
@mvv4ever. Tja, om herhalingen van bepaalde gebeurtenissen te voorkómen misschien? Lijkt me niet zo moeilijk om die conclusie te trekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2015 12:59
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Sparta-MVV #15

mvv4ever schreef :

You Are schreef : Vrijdag tussen 4 en 5 s'middags kan men een kaartje kopen bij mvv!


En dat noemen ze vrij vervoer....
Als je met vrij vervoer gaat kun je alsnog gaan haasten om daar te komen..

Waarom niet om 12 uur s´middags??
Er zijn ook zeker mensen die daar in Rotterdam wat willen eten en misschien nog even ergens gezellig zitten.

Over de wedstrijd word een 1-2 overwinning.
Terecht dat Leroy op de bank begint hij moet zijn kans maar pakken als hij het kan en de basis elftal hebben allemaal goed gespeeld zondag dus ze verdienen het allemaal om weer in de basis te staan.
Jammer voor Leroy maar hij kan zijn kans in inval beurten en bij blessures en schorsingen zijn kans pakken en ik ben ervan overtuigd als hij zijn oude niveau terug heeft dat dit zeker gaat gebeuren.


Klopt dit word voor mij ook nog haasten word de trein van 5 uur of half 6 :unsure:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.362 seconden