Sparta-MVV

06 feb 2015 22:09
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Sparta-MVV #16
Een beetje het bekende verhaal. Je verwacht een hele hoop na de 3-1, maar dan gebeurt vervolgens het tegenover gestelde. Overigens met in de 2e helft Labylle, wat een paar op dit forum opperde. Want anders zou Elsen z.g. geen goede trainer zijn. Maar dat mocht niet baten, want mét Labylle valt de 2-1, 3-1 en 4-1. De periode is zo goed als over en sluiten. Nu blijft er nog 1 periode over. Maar zonder een periode overwinning blijft er nog altijd de mooie herinnering van 01-02-2015.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Us Clubke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2015 11:10
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Sparta-MVV #17
Tja...lang mee gevoetbald, mooi de gelijkmaker gemaakt, inzet getoond.
Jammer dus, maar dit kan gebeuren.
Hopelijk deze periode dan thuis de winst proberen te halen !
Bedankt fans die mee uit zijn gegaan :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2015 11:34
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Sparta-MVV #18
laten we blij zijn dat we vorige week een ongekend hoogtepunt hadden.
De meeste uit wedstrijden worden we weggespeeld.
Dan zie je ook dat we een zwak elftal hebben.
Daarom maar teren op die ene wedtrijd tegen Roda (ik kan er mee leven maar mag niet te lang duren)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2015 12:02 07 feb 2015 12:05 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Sparta-MVV #19

ouwe rot schreef : laten we blij zijn dat we vorige week een ongekend hoogtepunt hadden.
De meeste uit wedstrijden worden we weggespeeld.
Dan zie je ook dat we een zwak elftal hebben.
Daarom maar teren op die ene wedtrijd tegen Roda (ik kan er mee leven maar mag niet te lang duren)


Daarom maandag gewoon winnen en dat we ook hier weer gewoon achter de ploeg gaan staan........ze hebben ons gewoon nodig.
Ze zeggen steeds (L-eins, ddl) dat de jupiler clubs in Achen Noord onder de indruk zijn van het stadion en de vele toeschouwers, nou ik kan je dit zeggen, juist zij scheten zeven kleuren in hun broek afgelopen zondag in een kolkende Geuselt.

Dus maandag weer present :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk, Jacques, opadiehard, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2015 12:07
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Sparta-MVV #20
We zijn weer terug op aarde, ik vraag me alleen af hoe is het mogelijk dat ons middenveld in uitwedstrijden
zo overlopen wordt!!
Misschien in uitwedstrijden 4-4-2 spelen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2015 13:32
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Sparta-MVV #21
4-1...tja. Wat kan je erover zeggen? Tweede helft, na gezien de samenvatting en het verslag op R1, heeft Sparta MVV volledig overlopen. Eerste helft een kans voor Smeets, die die moet maken. Overigens wel een goede voorzet waaruit de 1-1 van Croux viel.

Verhulst, hij zag er niet goed bij de 3-1 en vooral niet bij de 4-1. Maar dat was met Coppens ook het verhaal aan het begin van dit seizoen. Verder maar hopen dat MVV de schade een beetje beperkt houdt voor de resterende wedstrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2015 18:33 07 feb 2015 18:44 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Sparta-MVV #22
..wat heet terug op aarde...ik zweef nog steeds en dat zal voorlopig zo blijven. :thumbsup:
Daar brengt deze nederlaag geen verandering in... ;)
En als ik met de voetjes op de grond dreig te komen...dan lees ik een bepaald prikbord effe nog na... :P
Je weet niet wat voor velen van ons , aw Buule, die overwinning op die vies vuil Pruuse betekende ....

Dao is in Mestreech e fijn voetbalclub...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Maosbrögk, Jacques, Us Clubke, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2015 13:53
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Sparta-MVV #23

ouwe rot schreef : laten we blij zijn dat we vorige week een ongekend hoogtepunt hadden.
De meeste uit wedstrijden worden we weggespeeld.
Dan zie je ook dat we een zwak elftal hebben.
Daarom maar teren op die ene wedtrijd tegen Roda (ik kan er mee leven maar mag niet te lang duren)


Zelf ben ik het hier niet mee eens ouwe rot.
Eerste helft had usMVVke prima gevoetbald. Mijn inziens zelfs beter als Sparta. De mooiste aanval in de 1e helft was van usMVVke en helaas kon Bryan die de aanval zelf had opgezet zichzelf en mvv niet belonen door alleen voor de keeper te scoren.
2e helft was Sparta beter, maar niet zo dat ze usMVVke wegspeelden. Helaas zoals het hele seizoen... behoorlijke verdedigende, individuele fouten.
Maar inderdaad we hebben zeker geen kampioenselftal :lachen: :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2015 19:36
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Sparta-MVV #24

les rouges blancs schreef : ..wat heet terug op aarde...ik zweef nog steeds en dat zal voorlopig zo blijven. :thumbsup:
Daar brengt deze nederlaag geen verandering in... ;)
En als ik met de voetjes op de grond dreig te komen...dan lees ik een bepaald prikbord effe nog na... :P
Je weet niet wat voor velen van ons , aw Buule, die overwinning op die vies vuil Pruuse betekende ....

Dao is in Mestreech e fijn voetbalclub...


Uzze roei stier effec........... :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.280 seconden