De Graafschap-M.V.V.

11 feb 2015 12:34
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Onderwerp Auteur
De Graafschap-M.V.V. #1
sc.mqwswebdesign.nl/index.php?route=prod...roduct&product_id=72

2 Daog veur aonvaank veur de wedstrijd, en nog geit 't euver de veurege wedstrijd.
Kom op lui, nui runde, nui kanse. Geef uuch op veur de bösreis vaan aonstaonde vriedag, nog plaotse genóg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2015 13:14
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
De Graafschap-M.V.V. #2
De Graafschap-uit. Heel wat legendarische wedstrijden daar. Ik herinner me dat Landzaat in het strafschopgebied werd neergeslagen terwijl de bal ergens anders was, penalty voor MVV en rood voor de verdediger. Emerson liet zich vervolgens zo provoceren door oerwoudgeluiden dat hij de penalty over schoot en tien seconden later zelf rood had. Of in 2009 voor de play-offs waar we na twee minuten al voorstonden en in het laatste kwartier heel dicht bij de volgende ronde waren, maar helaas mocht het weer niet lukken.

Beide clubs zijn ver weggezakt, de sfeer zal tegenvallen. Hopelijk vlak voor carnaval een positieve uitschieter.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2015 14:08
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
De Graafschap-M.V.V. #3

Jacques schreef : De Graafschap-uit. Heel wat legendarische wedstrijden daar. Ik herinner me dat Landzaat in het strafschopgebied werd neergeslagen terwijl de bal ergens anders was, penalty voor MVV en rood voor de verdediger. Emerson liet zich vervolgens zo provoceren door oerwoudgeluiden dat hij de penalty over schoot en tien seconden later zelf rood had. Of in 2009 voor de play-offs waar we na twee minuten al voorstonden en in het laatste kwartier heel dicht bij de volgende ronde waren, maar helaas mocht het weer niet lukken.

Beide clubs zijn ver weggezakt, de sfeer zal tegenvallen. Hopelijk vlak voor carnaval een positieve uitschieter.


Of die van april 2007. Met o.a. Gommans, Gomez. Binnen 8 minuten stond MVV 0-2 door treffers van Gommans en Gomez. Diezelfde Gomez maakte in de 28e minuut de 0-3. Tevens ook de ruststand. Na de rust ging MVV vrolijk verder met kansen creëren. Maar in plaats van 0-4, 0-5 komt de Graafschap op 1-3 in minuut 65. In de laatste minuten (84 + 89) maakt De Graafschap 2-3 en 3-3. Ook vielen twee rode kaarten bij MVV (Bernd Rauw, 68e) en Van den Ban (89e).
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2015 15:17
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 808
Meer
De Graafschap-M.V.V. #4
1Limburg:

Met een aantal nieuwe namen in de basis staat MVV vrijdagavond aan de aftrap op de Vijverberg, voor het duel tegen subtopper De Graafschap (20:00 uur).

Mark Veldmate wordt beloond voor zijn uitstekende invalbeurt tegen Jong Twente en zal voor het eerst sinds lange tijd weer aan een wedstrijd beginnen. Ook een andere speler die maandag inviel, Sven Braken, krijgt een basisplek. Jordy Croux, die worstelt met zijn vorm, begint voor het eerst dit seizoen op de bank. Ook Pascal Huser verdwijnt uit het elftal.

In de achterste linie debuteert Jens Jurn Streutker voor MVV. Hij vervangt de geschorste captain Kjell Knops. Jo Coppens keert waarschijnlijk terug in het doel, ten koste van Hobie Verhulst. Coppens trainde donderdag weer volledig mee en lijkt weinig last meer te hebben van de kneuzing die hij aan zijn vingers opliep.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2015 15:24
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
De Graafschap-M.V.V. #5
Van dit soort wedstrijden zijn er in 15 jaar niet genoeg om aan te slepen. O.a. begin 2000(2002,2003?) staat me nog goed bij tegen Eindhoven thuis. 2-1 voor en in de 91e minuut 2-2 en de 93e minuut 2-3. Ik geloof dat dit ook nog zelfs om een periode ging. En die in Eindhoven met 0-3 voor en 4-3 was ook typerend. Hoe vaak is dit nu niet al gebeurd in de laatste 7 minuten. Om dan toch maar bij de Graafschap te blijven. Ook dit seizoen kregen ze in de 89e een (onterechte?) penalty (uitslag 0-1) doordat de bal tegen de arm van Brian Smeets werd geschoten. Ik had die wedstrijd nog niet eens in de gaten waarom hij nu eigenlijk floot, net zoals de 0-1 (penalty) tegen Fortuna. En dan klagen ze in het oosten steen en been over de KNVB. Ik dacht dat een MVV-supporter dan toch wel veel meer redenen heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2015 16:11 12 feb 2015 16:22 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
De Graafschap-M.V.V. #6
Um uuch get op te werremme... ;)

1956:



1975 met Lacxroix en Dijkstra...( wee is dee derde noe aoch al weer...? :schamen: )


1978:


1981 met Baetsen en de la Haye


1983:


en de bös boe veer nao de Geusselt met ginge es 't neet met de fiets kos...



tot op de sjet .... ;)
en geer die met oet gaot...alvas bedaank en väöl suukses !!!
:thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2015 16:20
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
De Graafschap-M.V.V. #7
Schrienemeekers

Sjetteur retard.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2015 17:14
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
De Graafschap-M.V.V. #8
LRB: even over die foto uit 1981 met Chrit Baetsen, volgens mij is dat Sören Busk en niet die kleine ijzervreter uit Mheer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2015 20:13 12 feb 2015 20:15 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
De Graafschap-M.V.V. #9

Mr Sjaan schreef : LRB: even over die foto uit 1981 met Chrit Baetsen, volgens mij is dat Sören Busk en niet die kleine ijzervreter uit Mheer.



Volgens mij wel degelijk busk ik ga voor mister sjaan :thumbsup: ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2015 12:36 13 feb 2015 12:53 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
De Graafschap-M.V.V. #10

opadiehard schreef :

Mr Sjaan schreef : LRB: even over die foto uit 1981 met Chrit Baetsen, volgens mij is dat Sören Busk en niet die kleine ijzervreter uit Mheer.



...ik ga voor mister sjaan :thumbsup: ...gr opa ;)

Oi, Opa... je gaat toch niet vreemd...? :lachen:

ik heb e.e.a nagekeken, het was idd Busk







wel konden we in die tijd spelers vasthouden ( Busk en Schapendonk bijvoorbeeld):


maar ook toen speelden we slecht tegen amateurs ( maar werden daardoor geen mismieters... ;) )



en last but not least voor de jongeren onder ons .... :lachen:

2 foto's uit 1991:



Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2015 18:08
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
De Graafschap-M.V.V. #11
Dit was een van de beste keepers van MVV ooit. Alloy Agu. Mooie foto om nog eens terug te zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2015 18:25
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
De Graafschap-M.V.V. #12
Voor het eerst in 9 jaar in de bus naar Doetinchem. Zo een droge bus dat is wel stil!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2015 18:40
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
De Graafschap-M.V.V. #13

De Zwarte Vogel schreef : Voor het eerst in 9 jaar in de bus naar Doetinchem. Zo een droge bus dat is wel stil!


Je kunt een remake maken van "de alleenstaande vandaal"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2015 21:35 13 feb 2015 21:36 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
De Graafschap-M.V.V. #14
Wat is het toch bagger in de uitwedstrijden dit seizoen. Die uitwedstrijden beginnen me weer opnieuw te storen. Het was even een paar seizoenen beter maar het is weer helemaal terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2015 22:26
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
De Graafschap-M.V.V. #15
Een onnodige nederlaag. Bryan Smeets moest tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Hij bleef mekkeren, maar met name omdat hij zelf niet goed speelde. Als je MVV ziet, heb je de indruk dat er veel meer in zit, maar het wordt nu echt tijd dat dat er uit gaat komen,
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.532 seconden