Fortuna - MVV 6-3-2015

07 mrt 2015 06:57
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #46
En als ik dan het artikel in de krant lees krijg ik helemaal het idee dat deze verslaggever helemaal niet aanwezig was bij de wedstrijd. Wat een hoop gelul.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, aait wief

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2015 08:33
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #47
Prima overwinning. Braken weer erg goede wedstrijd, geef die jongen toch een contract. Smeets had zijn verkeerde schoenen aan ofzo, die is zeker 20 keer uitgegleden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, Frostie_999

07 mrt 2015 08:45
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #48
Wat een slechte wedstrijd! Heerlijk om daar met 0-3 te winnen natuurlijk maar met professioneel voetbal had het allemaal niet veel te maken. Je vraagt je af hoe het kan dat dit Fortuna niet stijf onderaan staat. Vrijwel de enige kansen die ze kregen waren te danken aan een beschamend blunderende verdediging gisteren.
Complimenten voor Coppens overigens. Die stond een wereldpartij te keepen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

07 mrt 2015 09:40
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #49

Peter Pan schreef : Prima overwinning. Braken weer erg goede wedstrijd, geef die jongen toch een contract. Smeets had zijn verkeerde schoenen aan ofzo, die is zeker 20 keer uitgegleden.

Volgens ben dols en John bannier was Smeets man van de wedtrijd.

07 mrt 2015 10:10
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #50
Nouja. Coppens was voor mij de man van de wedstrijd. Bryan veel verkeerde passes en indd 20X uitgegleden
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

07 mrt 2015 10:17
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #51
Ook mooi die reactie van Coppens in de eerste helft na een goede redding.

Bizar dat nu de ballen wel goed vallen voor de goal. Stel dat dit aan het begin van het seizoen zo zou zijn geweest. Waar hadden we dan gestaan?

07 mrt 2015 11:00 07 mrt 2015 11:07 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #52
Pas terug. Leuke overwinning op een onthutsend zwak Fortuna. Typerend was de wissel van Conneh. Tergend langzaam liep hij naar de zijlijn bij een 3-0 achterstand waarna hij ook nog een hand kreeg van de trainer ? Soit.
Opvallende aanwezige, naast het duo Onno en Dré mit roed wit gebreijde sjerrepe, was Drazen Brncic. Hij stond te genieten van het feestje bij het uitvak na afloop en was, zoals altijd, zeer lovend over Us MVVke. Verder nog een tip gratuit voor Gofh. Het is nog altijd mogelijk om zonder kaartje en controle de hoofdtribune en de business club in Sittard te bezoeken. Niet dat ik er misbruik van maak maar het is van de gekke dat men aan een kant wordt behandeld als crimineel en aan de andere kant gratis zonder controle de wedstrijd kan bezoeken. Sterkte.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

07 mrt 2015 12:14
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #53
Maan vaan de wedstrijd waor veur miech absoluut Coppens. Heer is in mien ouge al 'ne behuurleke tied op de goje weeg, nao 'ne stroeve start.
En um daan toch eve lekker te zeike; Wat is dat toch mèt dat ''1 club in Limburg'' eders kier.

VVV is vaan Venlo, en dat is allang gein Limburg mie, R*d* kump oet Mofrica, en veer koume oet Mestreech. Conclusie: Fortuna is de einegste club vaan Limburg.
Forza Mestreech, F*ck Limburg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Janepie

07 mrt 2015 13:20
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #54
:thumbsup:
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Janepie

07 mrt 2015 13:45
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #55
MVV gefeliciteerd. Voor de wedstrijd tegen Roda uit gezegd "als we deze winnen mogen we de rest alles verliezen". Vooralsnog gaat het de goede kant op na Roda uit alles verloren.

Ik kan me er niet druk om maken, dit seizoen was al verloren is voor mij persoonlijk goed gemaakt met de overwinning op Roda en gaat nu uit als een nachtkaars, so be it. Of je nou 18e of 10e word het blijft gerommel in de marge.

Heb me gisteren ook niet laten verleiden mee te werken aan de belachelijke regels om een kaartje te kopen voor deze wedstrijd. Nu is het wachten op volgend seizoen. Want dan zal alles wel beter worden toch?

07 mrt 2015 15:14 07 mrt 2015 15:15 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #56

Raffalaldo schreef : It's derby-time!!!

0-3 :applaus: :daag:

Jij mag vaker in je glazen bol kijken ;) :thumbsup:

Mooie overwinning - zij het geflatteerd dat wel maar wel - weer 3x gescoord, 3 punten én een goede start van de periode en van het weekend!

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

07 mrt 2015 16:57
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #57
Een mooie en verdiende 0-3 zege, waar MVV ook meer treffers had kunnen maken. Maar 0-3 winnen bij een zwak Fortuna is toch netjes.
Coppens speelde misschien wel zijn beste wedstrijd. Wat keepte hij goed, vooral bij die kans van Schroyen, die de verdediging uitkapte, maar Coppens redde nog met een schitterende reflex. Hij keept al een tijdje goed. Fortuna mocht gewoon geen goal maken.
Maar Ospitalieri vind ik toch zo slecht spelen. Hij was de slechtste aan MVV's kant. Smeets sterk, Braken sterk. Ik gunde hem wel een doelpunt. Eindelijk eens een goede hoekschop van Smeets (stoppen op het hoogtepunt :P ), een mooie vrije trap in de eerste helft. Peeters sterke pot gespeeld.

Een mooie start van een nieuwe periode. Vrijdag RKC. Die moet je ook pakken.

07 mrt 2015 16:57
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #58

Gohf schreef : Ik kan me er niet druk om maken, dit seizoen was al verloren is voor mij persoonlijk goed gemaakt met de overwinning op Roda en gaat nu uit als een nachtkaars, so be it. Of je nou 18e of 10e word het blijft gerommel in de marge.

Of voor ons het seizoen verloren is? Ja, waarschijnlijk wel tenzij we de laatste periode nog kunnen stunten.
Met wedstrijden tegen RKC thuis, Jong PSV uit, Telstar thuis, Achilles uit kunnen we nog redelijk wat halen.
Helaas zitten daar ook nog wedstrijden bij tegen NEC thuis, Volendam thuis, Oss uit en Emmen thuis.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

07 mrt 2015 18:43
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #59
Had het eigenlijk meer over Fortuna. Of MVV een verloren seizoen speelt? In mijn ogen moet je in ieder geval meespelen om een play off plek of een periodetitel pakken. Maar soms moet je 1 stapje achteruit zetten om er weer 2 vooruit te kunnen zetten.

Voor Fortuna telt momenteel alleen categorie 2, voetbal is de laatste tijd op de achtergrond geraakt.

07 mrt 2015 22:15
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #60

Audiowaste schreef :

Gohf schreef : Ik kan me er niet druk om maken, dit seizoen was al verloren is voor mij persoonlijk goed gemaakt met de overwinning op Roda en gaat nu uit als een nachtkaars, so be it. Of je nou 18e of 10e word het blijft gerommel in de marge.

Of voor ons het seizoen verloren is? Ja, waarschijnlijk wel tenzij we de laatste periode nog kunnen stunten.
Met wedstrijden tegen RKC thuis, Jong PSV uit, Telstar thuis, Achilles uit kunnen we nog redelijk wat halen.
Helaas zitten daar ook nog wedstrijden bij tegen NEC thuis, Volendam thuis, Oss uit en Emmen thuis.

Onwaarschijnlijk veel thuiswedstrijden. Met een beetje geluk doen we nog mee voor de periode ook!

Tijd voor maken pagina: 0.472 seconden