Fortuna - MVV 6-3-2015

22 feb 2015 10:57
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Onderwerp Auteur
Fortuna - MVV 6-3-2015 #1
Ik dacht laat ik maar eens een topic maken.

Wie of wie gaan naar deze wedstrijd.
Zo te zien leeft het helemaal niet meer, zeker niet na de winst op roda.
In plaats van met 15 bussen af te reizen ziet het er naar uit dat we met enkelen bussen gaan,
Bus 2 heeft nu nog 30 kaarten beschikbaar.
En dit 2 weken voor de wedstrijd.

Ik geef toe dat ik zelf ook nog kaarten moet kopen, maar jammer om te zien dat er totaal geen animo voor is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2015 11:30
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #2
Ik heb me daar gisteravond toen ik ging bestellen ook over zitten verbazen. Ontzettend jammer, maar het spel en stand op de ranglijst zeggen in deze genoeg denk ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2015 13:01
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #3
Waar we voorgaande seizoenen ook met een schuin oogje naar de resultaten naar Fortuna keken, is het vrijwel "dood" door de degradatie van de pruusen. Ook de gezapige sfeer en het halflege uitvak in de Geusselt waren een indicatie hoe deze derby nu ervoor staat.

Natuurlijk is het lopende seizoen ook niet echt bevorderend voor een leuke derby.. beide ploegen bakken er niet veel van.
Zullen niet meer dan 4000 man op de tribune zitten... hoe anders was het jaren geleden.

Maar de show must go on! Revanche voor de onterecht verloren thuiswedstrijd!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2015 08:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3818
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #4
Ik ga er sowieso heen hoor, maar ik wacht met bestellen. Ik hoef niet per sé als eerste in het uitvak te staan, zit liever in een cluster dat wat later vertrekt. Het zou kunnen dat er meer mensen denken zoals ik.

Maar eigenlijk vrees ik dat het totaal niet leeft en dat we met hooguit 250 man daar staan. Bizar, vorig jaar nog 800 man meegenomen, en een jaar of vijf geleden 1100 man en probeerden we Fortuna te overtuigen de volledige tribune aan ons te geven...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2015 11:31
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #5
Derby leeft in Sittard ook niet echt meer heb ik de indruk. Met 4000 man mag je in je handen klappen als die er zitten. Laatste tijd zitten er gem. nog geen 1500 man meer bij Fortuna op de tribune.

Plus dat de verkoop wel weer aan allerlei restricties zal vast hangen dus veel mensen zullen er niet op afkomen denk ik.

Enige voordeel is wel misschien dat we in de toekomst de kassa's weer open mogen op wedstrijddag, als blijkt dat Fortuna en MVV prima tegen elkaar kunnen spelen zonder problemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2015 13:39 26 feb 2015 13:40 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #6
Ik vrees inderdaad dat het uitvak voor een groot deel leeg zal zijn... Tja, buiten de 4e periode spelen beiden toch een vrij kansloos seizoen en "veur de bok z'n kloete", al hoop ik uiteraard wel op een leuke wedstrijd. Al vertrek ik zelf ook liever wat later vanaf De Geusselt omdat het vaak nog zo'n gehaast is na een werkdag.

Weinig aanmeldingen tot nu toe inderdaad, maar misschien komt dat door een foutmelding bij het online bestellen? Tenminste, als ik kaarten probeer te bestellen dan krijg ik een foutmelding. Hebben hier meer mensen last van? Degenen die hier geen last van hebben, wat moet je doen om dit te verhelpen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2015 13:54 26 feb 2015 13:54 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #7
Als men problemen ervaart met het bestellen met een kaartje, stuur even een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2015 19:06
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #8

Boe is dat feeske? schreef : Als men problemen ervaart met het bestellen met een kaartje, stuur even een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.


We hebben vandaag inderdaad wat problemen gehad. We hebben bus 3 online gezet en het probleem lijkt op dit moment opgelost. Er lopen weer wat bestellingen binnen. Ik kijk straks nog even verder waar het probleem bij bus 4 zou kunnen zitten.
Ps. Bus 1 en 2 stonden een aantal weken zonder problemen online en druppelsgewijs zijn er toen bestellingen binnengekomen. Animo is maw redelijk minimaal te noemen.
We verwachten uiteindelijk 6 a 8 (max 10) bussen te kunnen vullen. Er is plek voor 800 man...

Veer blieve druime !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2015 21:03
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #9
Enig idee hoe laat bus 1 vertrekt richting Sittard?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2015 06:45
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #10
Dat het niet leeft is wel duidelijk te zien,inclusief mijne is dit pas tiende reactie in dit topic en dat 7 dagen voor de wedstrijd.
Voor mijn gevoel is na de apotheose tegen #oda de competitie afgelopen.
Er valt niks meer te winnen en niks meer te verliezen. Dit seizoen gaat uit als een nachtkaarsje..
Tenzij we nog enige betekenis kunnen spelen in de laatste periode maar dat zie ik nog niet gebeuren. We kunnen nog geen twee wedstrijden achter elkaar winnen, laat staan acht. :(
Dus ik zou zeggen uitspelen maar en nu al gaan werken aan nieuwe selectie voor komende jaren.
Btw, weet niet of ik erbij ben in Sittard. Geen zin in de zoveelste rare maatregelen en combi reizen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2015 13:01 27 feb 2015 13:01 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #11
Jawel ik geloof wel nog in die laatste periode. Als je aan een competitie begint ga je ermee beginnen om 1e te worden. Dat MVV dat niet meer wordt is nu inmiddels duidelijk, maar 1e worden in een mini competitie is nog altijd mogelijk. Alles kan, koffiekan en kantine. Kom op die roeie!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2015 20:08
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #12
Wanneer worden de vertrektijden bekend gemaakt? Wil heel graag mee, maar moet natuurlijk wel uitkomen met mn werk. Kom op die roeijeee! Die nare onverdiende thuisnederlaag weg poetsen! 0-1 :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2015 21:37
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #13
Info van de VC:
Besloten is dat de bussen, zoals inmiddels gebruikelijk, vertrekken vanaf het parkeerdek van het uitvak aan de Olympiaweg (geen verkeersoverlast, veilige plek om te fouilleren, etc.). Daar worden ze opgesteld en voorzien van een nummer.
De bus(sen) van de ULTRAS zijn herkenbaar aan de U.

Alle passagiers worden voor het instappen gefouilleerd aan de Olympiaweg. Het verzoek is tijdig aanwezig te zijn.

De vertrektijden zijn bekend: 18.30 uur, 18.45 uur en 19.00 uur (bij drie clusters). De bussen gaan, zoals gebruikelijk met de Vipbehandeling, non-stop onder politiebegeleiding naar het stadion in Sittard. De bus van de Ultras gaat in het eerste cluster mee.
Tot zover.

Vertrektijden dus 18:30 en 18:45 ( bij 3 clusters komt daar nog 19.00h bij)

Veer blieve druime !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2015 10:44
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Onderwerp Auteur
Fortuna - MVV 6-3-2015 #14
Afgelopen jaren kreeg ik na het bestellen nog een email met een PDF.
Dit is volgens mij nu niet meer van toepassing met die nieuwe site?
Kan iemand dat bevestigen?
Want in de huidige email word gesproken over het bevestigen van de bestelling zodra de bestelling ontvangen is.

Ook was het Optie veld niet te gebruiken op de website.

Moet ik deze email nu uitprinten of kan ik een vervolg mail verwachten.
En ja ik zal de supportersclub mailen als ik hier geen duidelijke reactie krijg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2015 11:12
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Fortuna - MVV 6-3-2015 #15

mvv supporter schreef : Afgelopen jaren kreeg ik na het bestellen nog een email met een PDF.
Dit is volgens mij nu niet meer van toepassing met die nieuwe site?
Kan iemand dat bevestigen?
Want in de huidige email word gesproken over het bevestigen van de bestelling zodra de bestelling ontvangen is.

Ook was het Optie veld niet te gebruiken op de website.

Moet ik deze email nu uitprinten of kan ik een vervolg mail verwachten.
En ja ik zal de supportersclub mailen als ik hier geen duidelijke reactie krijg


Eerst kreeg je indd 2 mails. Een bevestiging dat je een wedstrijd had geboekt en een tweede mail (het omwisselbiljet) die je dan moest uitprinten en meenemen.
Nu met die nieuwe site krijg je maar één mail, dat is tevens de bevestiging én het omwisselbiljet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.426 seconden