Jong Ajax - MVV Maastricht (27-02-2015)

26 feb 2015 13:32
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Onderwerp Auteur
Jong Ajax - MVV Maastricht (27-02-2015) #1
Met de nodige vraagtekens bereidt MVV zich voor op de wedstrijd bij Jong Ajax, vrijdagavond om 20.00 uur.

Doelman Jo Coppens heeft opnieuw last van een kneuzing in een vinger, Bryan Smeets kampt met knieproblemen. Het is onzeker of ze in Amsterdam aan de aftrap kunnen verschijnen. Leroy Labylle (hamstrings) en Mark Veldmate (spier) ontbreken op jeugdcomplex De Toekomst.

Goede invalbeurt
Stef Peeters keert terug in de basisploeg. Ook voor Wimilio Vink lonkt een plek in het elftal, na zijn goede invalbeurt zaterdag tegen Helmond Sport die hij bekroonde met de gelijkmaker. Trainer Ron Elsen kijkt bij het formeren van zijn ploeg ook naar de kaartenlast van zijn spelers. Volgende week begint de vierde periode en hij heeft dan geen behoefte aan schorsingen.

sc.mqwswebdesign.nl/index.php?route=prod...roduct&product_id=74

Gezien de geringe belangstelling voor het duel Jong Ajax-MVV laat de supportersclub geen grote bus maar een klein busje rijden. Hiervoor is nog één plaats beschikbaar. De vertrektijd is 16.00 uur vanaf De Geusselt.

Op vrijdag 27 februari speelt MVV Maastricht de wedstrijd tegen jong Ajax. Deze wedstrijd begint om 20.00h.

Deze wedstrijd is een verplichte buscombi en het eenheidstarief is van toepassing..Bij voldoende deelname zal de SC MVV Maastricht een bus naar de Toekomst laten rijden

Hou rekening met een verscherpte ID-controle, voor wat betreft de bus graag 15 minuten voor vertrek aanwezig.

Vertrektijd van de bus is om 16.00 vanaf stadion Geusselt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2015 20:15
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Jong Ajax - MVV Maastricht (27-02-2015) #2
Jammer dat er al 3 dagen van te voren beslist word over wat voor soort bus er rijd, er wouden nog zeker minimaal 7 mensen zich opgeven, nice job (y)

en dat de driehoek besluit voor een verplichte buscombi naar dit soort wedstrijden, belachelijk!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2015 22:02
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Jong Ajax - MVV Maastricht (27-02-2015) #3
Proficiat MVV! Mooie uit-overwinning waar de meeste clubs het toch wel moeilijk hebben. Hou dit eens vol en het kan nog leuk worden de laatste periode! Kom op die roeie!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2015 22:10
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Jong Ajax - MVV Maastricht (27-02-2015) #4
Jong ajax heeft toch 40 pnt...dus niet slecht toch?...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2015 22:11
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Jong Ajax - MVV Maastricht (27-02-2015) #5

Schapendonk schreef : Proficiat MVV! Mooie uit-overwinning waar de meeste clubs het toch wel moeilijk hebben. Hou dit eens vol en het kan nog leuk worden de laatste periode! Kom op die roeie!


Helemaal niet verwacht, wel heel welkom. Toch wel weer een tegengoal..... Dat moet volgend seizoen toch echt beter.
Een voorbode op de 4e periode?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2015 22:17
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
Jong Ajax - MVV Maastricht (27-02-2015) #6
Jong-ajax was dit keer ook écht jong-ajax hè. We konden ze niet op een beter moment treffen: ajax gister nog voor Europa league gespeeld en zondag tegen psv. Dus alle reserves deden niet mee.
Desalniettemin is het een mooie 1-3 overwinning. 3 keer scoren in 13 minuten....wanneer hebben we dat voor het laatst gedaan?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2015 13:06
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Jong Ajax - MVV Maastricht (27-02-2015) #7
Mooie overwinning daar in Amsterdam. Wat een droomstart! Drie doelpunten binnen 15 minuten. Helaas niet de '0' weten te houden. Dit moet inderdaad komend seizoen beter. Ik ben blij dat MVV eindelijk weer wat doelpunten maakt, na een dramatische start van de competitie waar MVV 6 wedstrijden op rij niet scoorde.

Net de samenvatting gezien, mooi het overzicht (enigszins met een beetje geluk) bewaard door Vink, waar Croux makkelijk de 0-2 kon maken. Braken had toch weer twee kansen nodig om de 0-1 te maken. Wel mooi in de rebound afgemaakt met het hoofd.
Vorthoren maakt na een mooie omhaal van Knops de 0-3. Goed attent gereageerd van Vorthoren, die eigenlijk al een stuk of 10 doelpunten (als het niet meer is) had kunnen staan dit seizoen. Hij miste te veel kansen, ook voor de winterstop.

Maar chapeau voor het team en met volle vertrouwen naar Sittard.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2015 12:17
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Jong Ajax - MVV Maastricht (27-02-2015) #8
Ik denk ook dat we niet te veel moeten feesten.
Ajax had de zwakste opstelling mogelijk.
Hadden zich wellicht vergist in de drang van MVV.
Maar na 15 min kan MVV ook niet meer scoren.
Als je in 15 min 3 goals kunt maken moet je in mijn ogen die lijn doortrekken.
Of ajax ging opeens beter spelen / verdedigen of MVV ging weer rare fratsen uithalen en vormde zo geen gevaar meer.

Vergis je niet ik ben blij met deze overwinning, maar kijkend naar de tegenstander en de resterende 75 min ben ik niet echt enthousiast

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2015 13:32
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Jong Ajax - MVV Maastricht (27-02-2015) #9

mvv supporter schreef : Ik denk ook dat we niet te veel moeten feesten.
Ajax had de zwakste opstelling mogelijk.
Hadden zich wellicht vergist in de drang van MVV.
Maar na 15 min kan MVV ook niet meer scoren.
Als je in 15 min 3 goals kunt maken moet je in mijn ogen die lijn doortrekken.
Of ajax ging opeens beter spelen / verdedigen of MVV ging weer rare fratsen uithalen en vormde zo geen gevaar meer.

Vergis je niet ik ben blij met deze overwinning, maar kijkend naar de tegenstander en de resterende 75 min ben ik niet echt enthousiast


Zo zie je dat als je de kansen wel afmaakt je de wedstrijd nu wel wint. Dit is onafhankelijk van de tegenstander.
Dat het in een kwartiertje gebeurd is natuurlijk bijzonder, maar vanaf het begin van seizoen lukt het in 90 minuten niet waardoor je heel veel punten bent misgelopen.
MVV staat te laag voor wat ze dit jaar hebben laten zien, maar meer dan een middenmoot zou dit jaar te veel zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2015 15:40
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Jong Ajax - MVV Maastricht (27-02-2015) #10
Ik wil i.i.g niet meer zo´n waardeloos gepruts als dit jaar. Trek ik niet meer. 1e prio voor volgend seizoen is een goede spits. Verdedigers genoeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2015 20:18
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Jong Ajax - MVV Maastricht (27-02-2015) #11


Hier uitgebreidere samenvatting van afgelopen wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden