MVV - Telstar 3 april 215

02 apr 2015 13:52
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Telstar 3 april 215 #1
MVV hoopt op sterke Paasdubbel

Met twee ploegen uit het rechterrijtje als tegenstanders in het dubbelprogramma rond Pasen hoopt MVV een sterke eindfase van het seizoen in te luiden.

Vrijdagavond (20:00 uur) komt Telstar naar de Geusselt, maandag (14.30 uur) gaan de Maastrichtenaren op bezoek bij Achilles’29. "Als we zes punten zouden halen, kunnen we nog spanning in het seizoen houden", meent coach Ron Elsen.
Marco Ospitalieri is geschorst tegen Telstar. Leroy Labylle is zijn logische vervanger als linksback.

Moustafa of Ofori
Hawbir Moustafa keerde pas halverwege deze week terug van een trip met de nationale ploeg van Irak, waarvoor hij overigens niet in actie kwam. Elsen moet voor de positie van rechtsback een keuze maken tussen hem en Willem Ofori. Kjell Knops is na een blessure terug in de selectie, maar is nog niet fit genoeg om te starten.

bron: 1Limburg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2015 12:35
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV - Telstar 3 april 215 #2
Ik zou gaan voor:

Leroy Labylle in plaats van Marco Ospitalieri
Jens Jurn Streutker in plaats van Kjell Knops
en voor Hawbir Moustafa (heeft hij speelminuten bij Irak gekregen>?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2015 14:43
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV - Telstar 3 april 215 #3
Nee, hij heeft niet meegespeeld en is helaas ook niet op tijd terug voor de wedstrijd van vanavond.
Ik moet zeggen dat ik Ofori ook niet vond tegenvallen op zijn positie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2015 16:28
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
MVV - Telstar 3 april 215 #4
Dit staat op MVV.nl over het artikel van de wedstrijd van vanavond:

Een drukke week die volgt op een vrije week in verband met het interlandweekend en bijbehorende interlandverplichtingen van bijvoorbeeld Hawbir Moustafa. Hij was afgelopen week met het nationale team van Irak op trainingskamp, maar kreeg helaas geen officiele wedstrijdminuten. Hawbir keert vrijdag terug bij de selectie voor de wedstrijd tegen de Velsenaren.

Lijkt mij dat het dus gewoon aanwezig is.. Of hij speelt is onbekend, maar hij is op tijd terug voor de wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2015 19:21
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 325
Meer
MVV - Telstar 3 april 215 #5
Ik heb 1 gratis kaart over! Voor de noord tribune! Wie interesse heeft kan me appen, 0648212696

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2015 22:47
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - Telstar 3 april 215 #6
Dit had toch zeker 5,6 of 7-0 kunnen/moeten worden. Wat een kansen! Maatsen speelde weer aardig, Labylle kan me sinds zn terugkeer nog niet zo bekoren. Vond het achterin af en toe wel weer billenknijpen. Te veel gepingel en mannetjes uitspelen op plekken waar je volgens mij beter de bal af en toe een ros naar voren kunt geven. Maar goed, gewoon een verdiende zege.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2015 22:57
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV - Telstar 3 april 215 #7
In deze wedstrijd hadden we Telstar met minstens 5 - 1 / 6 - 1 terug naar Velsen MOETEN sturen!!!!
Uiteindelijk werd het 3 - 0. Een keurige uitslag.
Ik ben het met Frostie eens, dat ze eens moeten afleren om in de eigen 16 te gaan pingelen.
Gelukkig had Telstar te weinig voetballend vermogen om hier adequaat op te reageren

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2015 23:13
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
MVV - Telstar 3 april 215 #8
typisch een wedstrijd wat nergens meer overgaat. Gelukkig winnen wij die wel. Moustafa: fijne voetballer
Sven: jammer dat hij niet scoorde
Brouwers: sjiek hoor terecht motm.

Scheids: rode kaart was niet nodig! Wel terechte penalty
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2015 23:25
oandegengg
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
MVV - Telstar 3 april 215 #9
Terechte winnaar, helaas maar 3-0 had meer kunnen zijn. Zoals Joseph zegt, rode kaart had niet gehoeven gezien de wedstrijd, penalty wel terecht!
Brouwers inderdaad MOTM! :thumbsup:
:daag:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2015 23:39 03 apr 2015 23:42 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Telstar 3 april 215 #10
Na de winterstop is mvv heel verdienstelijk gaan voetballen,zeker vanavond had het 6 of 7 nul moeten en kunnen zijn.
Als ik dan kijk naar de stand in de periode dan zie ik na 5 wedstrijden als het gaat om ,,tegenstanders,,om de periodetitel,eindhoven met 12 pnt,vvv met 10 pnt,en de graafschap met 8 pnt.
Wij met 8 uit 5 tellen wij mee?
Maandag als volgt;rkc-vvv,graafschap-volendam,eindhoven-telstar.

Hoorde vanavond dat andries jonker ook nog zou gaan adviseren bij mvv?
Hadden wij toch een een spits gehad dan had de comp een ander verloop gehad.
In de winterstop aangetrokken als nieuwe spits...huser...streutker en labyle? :lachen: :lachen: :lachen:
Streutker krijgt bij heerenveen geen nieuw contract,huser ook niet doelreikend voor de eredivisie,en labyle?
Waar blijft onze spits...nieuwe seizoen?...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2015 23:41
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV - Telstar 3 april 215 #11
Waardeloze eerste helft. Tweede was behoorlijk vermakelijk met goed voetbal van MVV kant. Twee keer paal, twee keer lat, een paar goede reddingen van de Telstar keeper. 6-0 was niet eens geflatteerd geweest. Maar oké, 3-0 is prima. Vond meer spelers in aanmerking komen voor MOTM. Hawbir was weer ijzersterk achterin, Smeets weer de regisseur op het middenveld en Croux liet ook leuke dingen zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2015 00:10
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - Telstar 3 april 215 #12
Labylle altijd linksback svp. Veel aanvallende dreiging van hem, zie ik hem liever dan Ospi op de back, niet dat Ospi slecht is, maar brengt niet dat beetje extra. Labylle speelt simpel zijn mannetjes uit en zorgt altijd voor gevaar. Leuk duo op de flank samen met Croux, beetje als paar jaar terug Labylle met Esajas.

Prima wedstrijd. Op een of andere manier hebben de keepers van de tegenstander altijd een goede dag hier in de Geusselt, desondanks prima 3-0 overwinning. Maandag winnen in Groesbeek en vrijdag thuis tegen Volendam en wie weet staan we dan aan kop in de periode. Niet onmogelijk lijkt me die 2 komende wedstrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2015 00:27 04 apr 2015 00:27 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV - Telstar 3 april 215 #13

opadiehard schreef : Hoorde vanavond dat andries jonker ook nog zou gaan adviseren bij mvv?


Andries Jonker is op dit moment Hoofd Jeugdopleiding bij Arsenal. Zou niet verkeerd zijn om daar eens contacten proberen te leggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2015 13:13
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - Telstar 3 april 215 #14
3-0. Een mooie uitslag, maar het was nog te weinig. Het had 6-0, 7-0 moeten worden. Lat 2 keer, paal, afgekeurde doelpunten.
Labylle mag van mij de rest van het seizoen linksback spelen. Samen met Croux aan de linkerkant kan dat mooie combinaties worden. Maatsen-Kuipers staat wel achterin. Knops hoeft er voor mij niet meer in. Brouwers scoorde alweer doelpunt nr 12 en 13. Dat is een mooi aantal voor een ploeg die onderin speelt. Overigens wel weer blij dat er thuis de '0' werd gehouden.

Deze lijn doortrekken maandag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2015 14:40
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV - Telstar 3 april 215 #15
Het is niet mijn gewoonte maar ik wil ook eens een compliment maken aan het arbitrale trio. Meestal zijn we niet zo gelukkig met de afvaardigingen van de Belgische voetbalbond maar deze keer hebben de heren vrijwel foutloos geopereerd. De rode kaart was een beetje overdreven maar gelukkig voor ons viel die aan de andere kant.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree, opadiehard, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.375 seconden