Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015

06 apr 2015 19:47 06 apr 2015 19:47 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #16

"De schreef : Dat de derde, onaangekondigde bus rechtsomkeert heeft moeten maken, heeft - denk ik - te maken ervaringen met eerdere onaangekondigde bussen in Cuijk, december 2013, en eerder in Alkmaar. Naar ik heb begrepen heeft MVV van de KNVB daarover een waarschuwing ontvangen en zal nu het zekere voor het onzekere gekozen zijn.

Onaangekondigde bus? Deze bus is vertrokken vanaf stadion de Geusselt. Onder toezicht van de politie Maastricht en stewards.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2015 20:14
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #17
Mooie uitslag...kunnen we mee gaan tellen in periode?
Zondag vvv-eindhoven daar moet vvv winnen en wij van volendam.
Eindhoven blijft dan op 15 staan en vvv komt op 14,wij ook op 14 lekker,,spannend,,.!

Komende wedstrijden veur die vaan us: Oss uit...emmen en den bosch thuis...telt eindhoven ook nog mee deze periode?...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2015 20:24
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #18

Sjotelsplak schreef :

"De schreef : Dat de derde, onaangekondigde bus rechtsomkeert heeft moeten maken, heeft - denk ik - te maken ervaringen met eerdere onaangekondigde bussen in Cuijk, december 2013, en eerder in Alkmaar. Naar ik heb begrepen heeft MVV van de KNVB daarover een waarschuwing ontvangen en zal nu het zekere voor het onzekere gekozen zijn.

Onaangekondigde bus? Deze bus is vertrokken vanaf stadion de Geusselt. Onder toezicht van de politie Maastricht en stewards.

Er hoeft bij vrij vervoer niets aangekondigd te worden! Iedereen mag VRIJ reizen en een kaartje kopen in het uitvak!
Het is belachelijk dat dit zomaar mag gebeuren!
:angry: :angry: :angry:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mebwaster, opadiehard, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2015 20:28 06 apr 2015 20:29 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #19
;)

MVV4life schreef :

Sjotelsplak schreef :

"De schreef : Dat de derde, onaangekondigde bus rechtsomkeert heeft moeten maken, heeft - denk ik - te maken ervaringen met eerdere onaangekondigde bussen in Cuijk, december 2013, en eerder in Alkmaar. Naar ik heb begrepen heeft MVV van de KNVB daarover een waarschuwing ontvangen en zal nu het zekere voor het onzekere gekozen zijn.

Onaangekondigde bus? Deze bus is vertrokken vanaf stadion de Geusselt. Onder toezicht van de politie Maastricht en stewards.

Er hoeft bij vrij vervoer niets aangekondigd te worden! Iedereen mag VRIJ reizen en een kaartje kopen in het uitvak!
Het is belachelijk dat dit zomaar mag gebeuren!
:angry: :angry: :angry:


Op de radio werd gemeld dat er mensen uit het uitvak zijn gehaald,ik vond de reporter vrij negatief en het was niet banner :thumbsup: ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2015 20:29
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #20
Den bosch en Eindhoven tellen beiden niet meer mee voor deze periode. De periode duurt nog 3 wedstrijden. MVV zal alles moeten winnen en dan zijn we afhankelijk van wat vooral Eindhoven doet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2015 20:31
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #21

αναρχος schreef : Den bosch en Eindhoven tellen beiden niet meer mee voor deze periode. De periode duurt nog 3 wedstrijden. MVV zal alles moeten winnen en dan zijn we afhankelijk van wat vooral Eindhoven doet.



Leg je nader uit...als ze niet meer meetellen waarom zijn we dan afhankelijk :) ?:...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2015 20:39
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #22

opadiehard schreef :

αναρχος schreef : Den bosch en Eindhoven tellen beiden niet meer mee voor deze periode. De periode duurt nog 3 wedstrijden. MVV zal alles moeten winnen en dan zijn we afhankelijk van wat vooral Eindhoven doet.



Leg je nader uit...als ze niet meer meetellen waarom zijn we dan afhankelijk :) ?:...gr opa ;)


Wij moeten alles winnen, Eindhoven mag niks meer winnen eventueel een gelijkspel tegen VVV kan wel eens gunstig voor ons zijn.
Dan krijg je 2 finales Oss uit en Emmen thuis.

Deze droom kan zomaar werkelijkheid worden !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2015 22:10
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #23
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2015 00:03
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #24

De Zwarte Vogel schreef : Dat de derde bus is teruggestuurd zal wel een historisch verklaarbare reden hebben!


Als je voor de Geusselt met andere bussen vertrekt met 120 km politie achter je aan, met je geen onaangekondigde bus. Als 12 uur van te voren de wedstrijd wordt opgeschaald naar b- catogorie en ons kaarten is toegezegd en nota bene politie Maastricht ons gewoon laat vertrekken en dat de kaarten in Groesbeek zouden klaar liggen is niet onze schuld. Dat er nog steeds stoffige burgemeesters en zo te zien stoffige supporters zijn die deze waanzinnige en politiestaat achtige maatregelen gewoon goedkeuren is gewoon van de gekke.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Klomeleer, Sjotelsplak, Mebwaster, wsly, marke, kribbebieter, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2015 09:58
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #25
Tis toch kut dat nu het einde van het seizoen nadert iedereen er vol op knalt om een contract te bemachtigen. Had een heel jaar zo gespeeld en we hadden bij de eerste 8 gezeten. Sukkels. Toch down.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2015 10:05
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #26

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2015 10:17
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #27

RedWhiteArmy schreef : Tis toch kut dat nu het einde van het seizoen nadert iedereen er vol op knalt om een contract te bemachtigen. Had een heel jaar zo gespeeld en we hadden bij de eerste 8 gezeten. Sukkels. Toch down.


Ken je dat gezegde van een plank voor je kop ...... ik denk idd dat de spelers bewust 75% van het seizoen niks doen en kut spelen om vervolgens 8 wedstrijden de sterren van de hemel te spelen omdat ze een nieuw contract willen ja.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2015 12:57
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #28
Sprakeloos over het politie optreden in Groesbeek. Ik hoop toch echt dat mvv hier iets mee gaat doen. Supporters zijn toch geen vee of criminelen. Wat zijn er in dit land toch scheve prioriteiten.
Mvv wat gaan jullie doen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2015 13:44 08 apr 2015 13:44 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #29
Het zal me niks verbazen als alle ophef omtrent Achilles '29 is ontstaan door toedoen van Politie Maastricht.
Tijdens MVV-NEC hebben ze gefaald. En dat moet uiteraard goed gemaakt worden met totaal onnodige acties. Zo gaat dat toch al jaren hier in Maastricht.

Als je hoort dat de politie Maastricht samen met de 2 supportersbussen heeft gereisd vanaf stadion de geusselt, en er niks aan de hand was. Vervolgens een uur later op de snelweg verschijnen er 4 ME bussen met vol bepakte ME-ers , 3 gewone politie auto's , en 1 politie helikopter. Dat moet een gecoördineerde actie zijn geweest die al een dag van te voren is besproken. Waarom laat politie Maastricht de bussen helemaal naar Groesbeek in een politie-fuik rijden ?
Trek je conclusie , dit is vooraf allemaal al afgesproken tussen politie Nijmegen en Maastricht.

Heb ik het nog niet over het belachelijk politie optreden in Groesbeek.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., marke, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2015 14:09
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #30
Ik ben blij dat ik er niet bij kon zijn in Groesbeek als ik dit zo lees.
Mogelijk had de zware politie inzet te maken met dreigementen uit Nijmegen nav de gebeurtenissen in en rondom de Geusselt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.373 seconden