Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015

05 apr 2015 13:39 05 apr 2015 13:43 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Onderwerp Auteur
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #1
Luxeprobleem voor MVV tegen Achilles '29
Roel Wiche - Geplaatst op zondag 5 april 2015 - 13:22

Met een nagenoeg fitte spelersgroep reist MVV op paasmaandag naar Groesbeek voor de wedstrijd tegen Achilles '29 (aanvang 14.30 uur).

Trainer Ron Elsen heeft zelfs een luxeprobleem. Marco Ospitalieri keert terug van een schorsing, maar de weer nagenoeg fitte Leroy Labylle speelde vrijdag tegen Telstar op diens positie als linksback een prima wedstrijd. Elsen zal een keuze moeten maken.

Sprong op de ranglijst
De Maastrichtenaren hopen na de winst op Telstar op een maximaal resultaat in de Paasdubbel. Een zege op Achilles kan een sprong op de ranglijst opleveren. "De opdracht is helder", kijkt Elsen vooruit. "We willen ons huidige niveau vasthouden.

Alleen Mark Veldmate (scheurtje in spier) ontbreekt bij MVV.
www.1limburg.nl/luxeprobleem-voor-mvv-te...29?context-section-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2015 14:16
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #2
Ik weet niet of deze vraag in dit topic thuishoort, ..... maar toch
Hoe zit dat met de periodetitel van NEC. Naar wie gaat deze ?
De hoogste in de periode dat NEC periodekamioen werd ?
Wat betekent dit voor MVV in relatie tot de huidige periode ?
Ik heb dat niet helemaal scherp !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2015 15:14
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #3
Aangezien NEC al een periode heeft, zal deze naar de nummer 2 in de periode gaan. Als de andere ploegen, punten laten liggen, kan MVV dus zomaar weer mee doen om de periode en de bijbehorende play offs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2015 17:16
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #4
Een periode zie ik niet meer gebeuren, echter is het wel leuk dat we weer ergens voor spelen.
Het onthutsend zwakke Telstar van vrijdag mag het morgen opnemen tegen onze grootste 'tegenstander' van de periode, FC Eindhoven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2015 20:23
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #5
Present met de fietscombi, vertrek circa 13.30 uur vanaf Goffertzicht, voormalig NEC-hooiligans hoofdkwartier. Ik ben nog steeds belust op revanche voor de bekernederlaag uit 2011!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2015 22:24
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #6
Tot mörrege!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2015 09:46
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #7

Brokamp schreef : Ik weet niet of deze vraag in dit topic thuishoort, ..... maar toch
Hoe zit dat met de periodetitel van NEC. Naar wie gaat deze ?
De hoogste in de periode dat NEC periodekamioen werd ?
Wat betekent dit voor MVV in relatie tot de huidige periode ?
Ik heb dat niet helemaal scherp !

De periodetitel die NEC reeds behaald heeft gaat naar de hoogst geklasseerde ploeg op het eind van de competitie die nog geen periodetitel heeft. Dus niet naar de nummer twee van die periode.
Kortom, als we nog iets willen moet het deze periode gebeuren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2015 15:23 06 apr 2015 15:29 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #8
Sorry antwoord op mijn vraag reeds zelf beantwoord.
De volgende gebruiker (s) zei dank u dave op dreef

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2015 15:35
dave op dreef
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #9
Geen supporters mvv in achilles toegestaan? Vanwege nec supporters??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2015 16:50
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #10
Prima overwinning. Genoeg kansen op 0-3 gehad maar niet benut waardoor het weer even spannend was op het einde. Politie weer lekker dwars aan het doen heb ik gehoord?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2015 17:02 06 apr 2015 17:02 door αναρχος.
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #11
Een bus terug gestuurd omdat ze geen kaarten bij zich hadden en deze bij het uitvak wilden kopen ( vrij vervoer), dankzij deze zelfde belachelijke behandeling was een andere bus 30 minuten te laat. Met 20 politie agenten het uitvak binnenvallen om een doekje (fuck fox) weg te halen (vrijheid van meningsuiting/protest in Nederland anno 2015). Was zelfs een helikopter. Politie heeft zich in ieder geval weer van zijn beste kant laten zien. Gelukkig 3 punten en nog een kansje in de periode, hopelijk laat Eindhoven punten liggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2015 17:43
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #12
Het begin was moeilijk, maar na circa 20 minuten kreeg MVV grip op Achilles '29. Dat bleef zo tot 20 minuten voor tijd. In de 50 minuten daartussen had MVV het surplus aan voetballend vermogen in meer dan 0-2 moeten uitdrukken. Wat een waardevolle speler is Hawbir Moustafa, een echte terrier die zich vastbijt in zijn tegenstanders. Mijn verdere overpeinzingen schrijf ik straks voor het programmaboekje.
Ik ben het geheel eens met de inhoud van het spandoek waarover zo veel te doen was. Ik denk wel dat het weinig zin heeft om in verzet te komen tegen de politiemacht. Het is beter om op andere wijze van je afkeer van Fox te laten blijken. Nu staat immers de inhoud van de boodschap "Fuck FOX" op de achtergrond.
Dat de derde bus is teruggestuurd zal wel een historisch verklaarbare reden hebben!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2015 18:49
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #13

De Zwarte Vogel schreef : Dat de derde bus is teruggestuurd zal wel een historisch verklaarbare reden hebben!

Pardon? Op welke feitelijke gegevens beweer jij dat een bus kan worden terugstuurt op historische gronden?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2015 19:04
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #14
Zwarte vogel is zelf gewoon op de fiets naar het stadion kunnen gaan en heeft daar een kaartje bij het uitvak kunnen kopen. Of is dit niet het geval? Mensen die tijdens een vrij vervoer wedstrijd, nota bene met de bus komen worden terug gestuurd. Lijkt me toch wel een gevalletje van discriminatie. Als de politie wil dat de kaarten van te voren in de bus aanwezig zijn, hadden ze dat ook gewoon even op een normale wijze, van te voren, kunnen communiceren. Schijnbaar is het normaal in die regionen om op deze manier te handelen. Belachelijk dat het überhaupt nodig is om in Nederland in verzet te komen tegen politie agenten die schijnbaar door Fox worden aangestuurd. De Nederlandse democratie en zijn grondwet zijn een lachertje. Politie zou er moeten zijn in dienst van de burger. Het lijkt er meer op dat ze er zijn voor de grote bedrijven en de burger onderdrukken. En dan hebben we het nog niet over al het belasting geld dat er met deze onzin gemoeid is. Evenveel agenten als uitsupporters? Een helikopter? Ze zullen wel dubbel salaris uitbetaald hebben gekregen op paasmaandag en om de inzet te kunnen verantwoorden, veroorzaken ze zelf maar wat onrust in het uitvak. En dat zonder ook maar een wettelijke reden te hebben. :puke: :puke: :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2015 19:43
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Achilles '29 - MVV Maastricht 6 april 2015 #15
Je hebt gelijk, anarchos, dat ik met de fiets kon komen naar Groesbeek. Het kostte wel wat moeite om in het uitvak toegelaten te worden, maar het lukte. Verder is het natuurlijk bijzonder vreemd dat de politie en de stewards uit Groesbeeks met zo veel personen in het uitvak verschenen om naar de poppen van FOX en KNVB te dansen. Alleen denk ik dat je daarop niet agressief moet reageren, maar moet proberen deze "politie-overval" in je voordeel te gebruiken.
Dat de derde, onaangekondigde bus rechtsomkeert heeft moeten maken, heeft - denk ik - te maken ervaringen met eerdere onaangekondigde bussen in Cuijk, december 2013, en eerder in Alkmaar. Naar ik heb begrepen heeft MVV van de KNVB daarover een waarschuwing ontvangen en zal nu het zekere voor het onzekere gekozen zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.364 seconden