FC Oss - MVV Maastricht 17-04

11 apr 2015 12:46
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
FC Oss - MVV Maastricht 17-04 #1
Vrijdag een zeer belangrijke pot in Oss.

300 kaarten beschikbaar, ik zeg! vol uitvak!

Als we zo spelen als tegen Volendam, moet het toch te doen zijn.
Eindhoven gaat op bezoek bij het steeds beter draaiende RKC. dus spannendddd

Ik ben present, Bus 1

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2015 14:43
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
FC Oss - MVV Maastricht 17-04 #2
de sfeer zit er goed in ! laten we hopen op een vol uitvak en weer dezelfde passie als we die tegen volendam hebben gezien.
waarschijnlijk ga ik ook maar dan in thuisvak!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2015 17:25
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
FC Oss - MVV Maastricht 17-04 #3
Supporterskaffee De Gouden Ster is voor vertrek van de bussen richting FC Oss geopend vanaf 15 uur. Op nao de 4de periode !!!!!

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2015 20:44
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
FC Oss - MVV Maastricht 17-04 #4
Met 4 man present, zin in!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2015 22:11
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
FC Oss - MVV Maastricht 17-04 #5
Word nog spannend voor de periodetitel...oss-mvv...rkc-eindhoven...helmond-vvv...emmen-achilles...komend weekend.
Eindhoven 15 pnt...gevolgd door emmen,mvv en vvv met 14 pnt.

ps ik zeg emmen maar hoop natuurlijk op mvvke als het gaat om de laatst te vergeven titel...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2015 09:14
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
FC Oss - MVV Maastricht 17-04 #6
Ons doelsaldo is gelukkig het beste, dus dat is een voordeel. Volendam bedankt :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2015 11:59
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
FC Oss - MVV Maastricht 17-04 #7
Ongeacht wat Eindhoven doet (ik denk trouwens dat die niet winnen bij RKC) en wij winnen bij Oss, MOET het tegen Emmen volle bak worden in de Geusselt. Hopelijk laten ze het niet afweten tegen Oss. WIJ WILLEN DAT TOETJE!!!!! JONGENS, LAAT HET NU NIET UIT JULLIE HANDEN GLIPPEN.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2015 20:30
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
FC Oss - MVV Maastricht 17-04 #8
Ik ben present ergens op de Hoofdtribune.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2015 20:31
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Oss - MVV Maastricht 17-04 #9
Laten we ons niks wijsmaken. Als MVV in Oss niet wint, hebben ze ook niks te zoeken in de nacompetitie. Dus als je hier aan wil meedoen en je hebt ambities dan moet je gewoon winnen in Oss. Het was wel allemaal mooi tegen Telstar, Achilles en Volendam, maar dit is nu net weer een club dat MVV keer op keer het vuur aan de schenen legt. En Emmen kan daar ook wat van. Dus als ze dit doorstaan neem ik mijn petje af, en dan zou het sneu zijn als Eindhoven de prijs naar binnen haalt omdat die toch al 2e staan. Op hoop van zegen!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2015 20:49
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
FC Oss - MVV Maastricht 17-04 #10

Schapendonk schreef : Laten we ons niks wijsmaken. Als MVV in Oss niet wint, hebben ze ook niks te zoeken in de nacompetitie. Dus als je hier aan wil meedoen en je hebt ambities dan moet je gewoon winnen in Oss. Het was wel allemaal mooi tegen Telstar, Achilles en Volendam, maar dit is nu net weer een club dat MVV keer op keer het vuur aan de schenen legt. En Emmen kan daar ook wat van. Dus als ze dit doorstaan neem ik mijn petje af, en dan zou het sneu zijn als Eindhoven de prijs naar binnen haalt omdat die toch al 2e staan. Op hoop van zegen!!




Je moet het gewoon ZO zien , als MVV wint van Oss heb je tegen Emmen 8500 man in de Geusselt . Win je ook nog van Emmen en pak je de periode , heb je NOG een keer 8500 man in de Geusselt in de playoffs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2015 22:51
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
FC Oss - MVV Maastricht 17-04 #11
Denk niet dat we 8500 halen in de eerste ronde play offs. Geloof dat de laatste 2x dat we de play offs haalden er nog gee
n 5500 man zaten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2015 10:37 15 apr 2015 10:39 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Oss - MVV Maastricht 17-04 #12

Sjonnie schreef :

Schapendonk schreef : Laten we ons niks wijsmaken. Als MVV in Oss niet wint, hebben ze ook niks te zoeken in de nacompetitie. Dus als je hier aan wil meedoen en je hebt ambities dan moet je gewoon winnen in Oss. Het was wel allemaal mooi tegen Telstar, Achilles en Volendam, maar dit is nu net weer een club dat MVV keer op keer het vuur aan de schenen legt. En Emmen kan daar ook wat van. Dus als ze dit doorstaan neem ik mijn petje af, en dan zou het sneu zijn als Eindhoven de prijs naar binnen haalt omdat die toch al 2e staan. Op hoop van zegen!!




Je moet het gewoon ZO zien , als MVV wint van Oss heb je tegen Emmen 8500 man in de Geusselt . Win je ook nog van Emmen en pak je de periode , heb je NOG een keer 8500 man in de Geusselt in de playoffs.


Helemaal waar, maar dan moet je nog steeds van deze 2 clubs winnen. En Oss uit, is niet echt MVV zijn ding. Maar nogmaals op hoop van zegen! Als ze het zo slim spelen als tegen Volendam (naar de achterlijn en balletje terug leggen, en niet voor de pot gooien), dan zie ik een grote kans.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2015 10:53
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 325
Meer
FC Oss - MVV Maastricht 17-04 #13


Laten we dan maar hopen op 2 jaar geleden, toen het ook zo belangrijk was!

KOM OP DIE SJENGEN!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2015 10:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
FC Oss - MVV Maastricht 17-04 #14
Laten we alsjeblieft niet praten over hoeveel man er eventueel bij een play-off wedstrijd zouden zitten. Wedstrijd voor wedstrijd bekijken, nu telt alleen Oss-uit. Paar jaar geleden hebben we daar nog gewonnen en de play offs veilig gesteld (of top-5 notering? weet het niet meer precies), maar ik kan me ook genoeg zeperds herinneren. Onder Maaskant of Capa speelden we Oss volledig en finaal van de mat, maar verloren met 4-1. Hele rare wedstrijd was dat.

Enfin, waar we tot voor kort in de zestien geen pepernoot raakten, scoren we sinds de derby opeens iedere wedstrijd. En vaak genoeg meer dan eens. Voordeel is dat tegenstanders daardoor niet meer heel hoog druk zetten omdat ze toch bang zijn voor de tegenaanval. Ik ben benieuwd wat Oss gaat doen. Oss pakt zelf veel punten, maar eigenlijk zelden via een overtuigende uitslag. Na de winterstop winnen ze thuis met 4-1 van RKC en Almere, twee zwalkende clubs. De andere overwinningen zijn maar net aan. Vorige week verloren ze bij Telstar, en dat vond ik de week er voor tegen ons een bizar slecht team.

Als wij ons spel kunnen spelen zoals we afgelopen vrijdag konden, dan heb ik er alle vertrouwen in. Oss is niet zo goed als sommigen lijken te denken, ze spelen gewoon heel compact en met goede/duidelijke afspraken. In de thuiswedstrijd leek het een bloedeloze 0-0 te worden tot Van Veen in de 84e minuut scoorde. Die is weg bij Oss. En wij hebben leren scoren. Kump good :thumbsup: :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2015 11:14
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
FC Oss - MVV Maastricht 17-04 #15
Helaas niet aanwezig ivm werk t/m 18.00 uur (leuk, die combi's, anders had ik dat wellicht nog kunnen halen), en Fox zendt RKC-Eindhoven uit... Hopen dan maar dat er ergens een streampje is. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden