MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april

21 apr 2015 09:47
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #16

Schapendonk schreef : Als ze er maar vol voor gaan.


Denk jij dat de spelers een motivatie nodig hebben? De spelers hebben HONGER.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2015 10:07
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #17
Er is sowieso het nodige op dit seizoen aan te merken, maar niet op de inzet. Kan me nauwelijks een wedstrijd herinneren waar ik het idee had dat de jongens hun best niet deden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2015 11:19
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #18
Hadden ze het hele jaar maar honger gehad er had veel meer ingezeten dit jaar en dat neem ik deze selectie plus staf kwalijk.
Maar ik zal het snel vergeten mochten ze alsnog deze periode pakken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2015 11:50
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #19

Hartmans1973 schreef : Hadden ze het hele jaar maar honger gehad er had veel meer ingezeten dit jaar en dat neem ik deze selectie plus staf kwalijk.
Maar ik zal het snel vergeten mochten ze alsnog deze periode pakken.


Suggereert dat ze niet hun best zouden hebben gedaan aan het begin van het seizoen?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2015 12:21 21 apr 2015 12:22 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #20
Het zou er zoveel anders uitzien, als er wat meer ballen tussen de palen gingen, dan stond je nu tweede in de periode. Dat geldt in mijn ogen voor dit als vorig seizoen. Met de inzet is er bij deze ploeg niets mis, die is zelfs beter dan vorig seizoen. En de veerkracht die deze ploeg iedere wedstrijd toont is in mijn ogen lovend. Soms ook schrijnend om te zien, hoe weinig rendement werd gehaald uit dat stapje meer.

Het afwerken blijft een groot probleem. Die ballen tegen de paal en lat zijn inmiddels geen pech momenten meer, maar 'puur' het gebrek aan afwerkende kwaliteiten. Met een goede nummer negen in de ploeg, stonden we veel hoger op de ranglijst. En als het 'lek' eerder gevonden was in de achterhoede, dan zag het er allemaal beter uit. Ik hoop dat Ron 'Commotion, de Dégradation avec Promotion' volgend seizoen het huidige elftal probeert te balanceren met de missende schakels.

Ik gun dit elftal die periode, al is het alleen al op basis van de inzet/veerkracht die ze hebben getoond dit seizoen. Maar ik vrees dat Eindhoven toch gefocust blijft die laatste wedstrijd. Het blijft voetbal. Zonder de onvoorspelbaarheid van voetbal, zou Unibet geen winst draaien. Maar ik acht de kans klein. En is het niet, dan hebben we met deze nette reeks de ranglijst wat opgepoetst. Haal je plaats 10, dan heb heb je zelfs met minder middelen, evenveel behaald als het vorige elftal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2015 12:45
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #21
Dat klopt tegen Roda stond er voor het eerst ineens een ploeg die ten koste van alles wilde winnen.
Als ze zo het hele seizoen hadden gespeeld sta je zeker te weten hoger en dat is puur mentaliteits kwestie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2015 13:28
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #22
Ooit gehoord van groepsdynamiek? Het ontbreken van leiders etc. Het opbouwen en naar elkaar toegroeien van een team jonge honden heeft veel tijd nodig. Tijd die MVV niet kreeg van buitenaf. Daar moet je volgens mij het begin van het seizoen zoeken, niet in mentaliteit.

Maar goed, wellicht is daarin ook wel de bodem bereikt dit seizoen, kun je volgend seizoen een as van spelers houden (Coppens, Mustafa, Maatsen, Labylle, Peeters, Croux, Brouwers. En daaromheen een paar ervaren rotten die die jongens kunnen leiden.

Voor nu, alles geven die laatste wedstrijd. Ik hoop dat het MVV vlammetje in ons, dat bij aantal van ons toch wel gezakt is naar nivo waakvlam, weer wat harder gaat branden! Kom vrijdag allen.

PS een minuut stilte voor Dresens zaliger?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2015 15:53
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #23
Hoe is het met Braken ?

Ik zeg 2-1 in een kolkende Geusselt en Oss Eindhoven een 2-2 !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2015 17:18 21 apr 2015 17:20 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #24

Boe is dat feeske? schreef :
PS een minuut stilte voor Dresens zaliger?


Dat verzeuk höb 'ch metein op dn daag vaan z'n euverleie ingedeend bij M.V.V. Via Stijn Vullings, en later deen daag nog via Ron Elsen. 't Verzeuk is ingedeend bij de knvb.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2015 18:16
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #25
Van MVV.nl

MVV rekent op steun van fans tijdens MVV-Emmen

Dinsdag 21 april 2015

MVV doet een massale oproep aan iedereen om vrijdag naar Stadion de Geusselt te komen. Kom ons steunen in de strijd om de periodetitel en schreeuw ons naar de overwinning. Wij hopen om samen met jou de periodetitel te mogen vieren en daarom hebben wij enkele speciale acties bedacht voor deze wedstrijd.

Seizoenkaarthouderactie

Speciaal om onze seizoenkaarthouders te bedanken, hebben wij een speciale actie bedacht. Iedere seizoenkaarthouder mag voor de wedstrijd MVV-FC Emmen (24-4-15) gratis één iemand meenemen.

Klik hier om je ticket te reserveren*.

Supporters Bedaank actie

Speciaal om de supporters die aanwezig waren tijdens de wedstrijd MVV-Volendam te belonen, hebben wij een speciale actie bedacht. Iedere supporter kan voor de wedstrijd MVV-FC Emmen (24-4-15) op voorhand maximaal twee tickets reserveren* à €5,- per stuk.

Klik hier om je ticket(s) te reserveren*.

Ex-Seizoenkaarthouderactie

Iedereen die een seizoenkaart had tijdens het seizoen 2012-2013 of het seizoen 2013-2014 en geen seizoenkaart heeft dit seizoen (2014-2015), kan voor de wedstrijd MVV-FC Emmen (24-4-15) op voorhand maximaal twee tickets reserveren* à €5,- per stuk.

Klik hier om je ticket(s) te reserveren*.

* Reserveren kan tot en met vrijdag 24 april 2015, 12.00 uur Gereserveerde tickets kunnen op wedstrijddag opgehaald worden aan de infobalie vanaf 18.00 uur.

Normale kaartverkoop

Online kan je kaarten kopen via www.mvv.nl/tickets . Stadionkassa's zijn op wedstrijddag open vanaf 19.00 uur.
Let op: Acties zijn niet geldig via www.mvv.nl/tickets of aan de stadionkassa's.

Wij hopen dat jij vrijdag ook aanwezig bent in Stadion de Geusselt en samen met ons opnieuw Sjevraojmominte zal beleven.

#SameSjevraoje, ouch in sezoen 2014/2015


Mooi om te zien dat het bestuur er alles aan doet om het stadion weer vol te krijgen.
Helaas had ik mijn kaart al vrijdag gekocht, maar die extra duiten gun ik MVV dan wel ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2015 20:37
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #26
De spoeling wordt dun in de selectie. Knops en Braken niet meer in aktie. Hoe zit het met Veldmate? Is die alweer inzetbaar?
Bron:
www.1limburg.nl/einde-seizoen-voor-mvv-d...ntext=latestarticles

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2015 22:42
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #27
Knops is vervangbaar en is eigenlijk al vervangen. Braken heeft me nooit kunnen overtuigen, Veldmate en Hüser ook niet maar wie zet je er dan neer..... Wrs Hüser.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2015 09:37
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #28

tuutsje schreef : Knops is vervangbaar en is eigenlijk al vervangen. Braken heeft me nooit kunnen overtuigen, Veldmate en Hüser ook niet maar wie zet je er dan neer..... Wrs Hüser.


Brouwers in de spits, Croux en Ospitalieri op de flanken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2015 10:12
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #29
In principe hoeven we alleen maar te kijken naar de wedstrijd Eindhoven-Oss. We gaan er in ieder geval vanuit dat MVV minimaal gelijk speelt. Maar we vergeten er wel bij dat als Emmen in Maastricht wint en Eindhoven verliest, Emmen de periodekampioen is. Maar dat lijkt me het laatste scenario. Oss heeft al een periode en Eindhoven wil 2e worden. Daarnaast wil Oss 5e worden om de eerste ronde te kunnen overslaan. En dan nog de 75000 euro die te verdienen valt voor een periode die Eindhoven toch ook wel graag wil lijkt me. Tja, het is oog om oog, tand om tand. De kans is klein, maar het lot beslist. 1 ding is wel zeker. Er is weer iets spannend in de Geusselt :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2015 10:17
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #30
mvv-emme 3-1 eindhoven-oss 1-1 :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.429 seconden