MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april

25 apr 2015 08:59
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #61
Mvv heeft gedaan wat het moest doen. Wat een laffe ploeg dat Emmen. Tijdrekken en nog eens tijdrekken. Terecht dat ze nog de deksel op de neus kregen. Ook die donkere speler van hun in de achterhoede verdiende een gele kaart. Keer op keer maakte hij forse overtredingen maar de scheids vond het nooit een gele kaart waard. Onbegrijpelijk. Tja, Mvv heeft gedaan wat het moest doen. Winnen in Oss en winnen van Emmen. Petje af hiervoor. Maar je moet niet achter de feiten aan hoeven lopen door tegen Rkc thuis te verliezen, want die verliezen nu met 5-0 van Telstar!! Zoals sjotelsplak zegt, heb je hiermee de periode verloren. Een eigen goal heeft daar niks meer mee van doen. Je moet het niet zover laten komen. En zeker niet door van de nr. laatst te verliezen in eigen huis. Helaas.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2015 09:14
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #62
Was 1-1 Schapendonk. Maar dan nog, daar hebben we het laten liggen ja.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2015 09:21
De Ster
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #63
Jammer, als je afhankelijk bent van anderen zit je in de wachtkamer. Waar ik me wel zeer aan ergerde was dat er een groot aantal hersenloze "supporters" het nodig vonden om massaaal stokjes op het veld te gooien. HOE DOM KUN JE ZIJN??
Dit levert MVV weer een boete op!! Gaan deze supporters dat dan betalen?? Waar was de sociale controle??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2015 09:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #64
Voor wie het eigen doelpunt van Oss wil zien:

foxsports.nl/video/275514-schitterend-ei...-jupiler-league.html

Zelfs als ie hem verkeerd raakt slaat het nergens op. :thinking:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2015 10:59 25 apr 2015 11:01 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #65
Leuk die drukte voor de wedstrijd. Genoot van de activiteiten op de Angelside en kon het niet nalaten een helpende hand toe te steken iv de kroeg in te duiken.

Een minpuntje: kon weer niet voor de wedstrijd de gouw ster in en aan de balie alleen maar een kaart voor de Boschpoort of hoofdtribune krijgen...ballentent..want dat was aan het begin van het seizoen wel mogelijk. Zou dat ook zo zijn in de hotels en of horecatenten van het bestuur.. Dat je er zonder een of andere kaart niet binnenkomt . ;) op zijn Banniers : foj, foj, foj !!!

Enfin..een zenuwachtig uit de startblokken komend MVV gezien dat zich wel herpakte. Mooi de steun van het publiek te zien, dat na de 0:1 achter de ploeg ging en bleef staan ! :thumbsup: :thumbsup:
Jammer dat we Sven (betersjap jong) met zijn lengte miste, maar de werklust en inzet, met name Smeets, was fijn om te zien.
Het mocht niet zo zijn, maar een mooie afsluiting van het seizoen.

Spelers en staf bedankt, supporters en vooral al die mee uitgingen en zeker uzze Ultraas met hun sfeeracties ook ! :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2015 11:08
Sjefsjengko
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #66

Jacques schreef : Voor wie het eigen doelpunt van Oss wil zien:

foxsports.nl/video/275514-schitterend-ei...-jupiler-league.html

Zelfs als ie hem verkeerd raakt slaat het nergens op. :thinking:


Belchinees, matchfixing! Je moet echt moeite doen om deze bal er op deze manier in te schoppen...

Ut is unne dikke nek dee die groete moil moot kinne drage!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2015 11:17
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #67
Qua voetbal: M.V.V., bedaank veur de sjoen euverwinning, allein jaomer tot die Chineze........uhm iech bedoel Eindhove dweers laog.

Mer veural.........

M.V.V., en daan mèt naome de Hiere Elsen en Vullings, oontzettend bedaank veur eur inspanning veur 't realisere vaan de menuut stèlte veur Jef ''opa'' Dresens.

En ouch 'ne dikke merci aon de Ultras, veur hun sjoen spandook!

Bedaank, bedaank, bedaank!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2015 11:39 25 apr 2015 11:43 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #68
Dit ruikt inderdaad naar dikke stront, dat eigen doelpunt van FC Oss. Dit zou een zesde klasser kunnen overkomen, om die bal op deze manier weg te werken, en hopen dat hij naast het doel valt. Maar als prof ram je hem gewoon naar voren.. Maar ja, er zijn ook minder opzichtige manieren van matchfixing..

Het was gisteren echt een 'kampioens' wedstrijd. Waar MVV de inzet toonde, kreeg FC Emmen de meest gevaarlijke kansen.Vier keer door het oog van de naald gekropen, waaronder paal en zijnet en twee keer goed ingrijpen van Coppens. Als die 0-2 dan valt, dan is het afgelopen. Maar de gebeurde gelukkig niet. Dan zit de engel weer op de lat. Dit was weer zo'n wedstrijd zoals onder Trost, waarin alles meezat om een prijs te pakken. Helaas niet de uitslag op het andere veld. De 1-1 tegen RKC was waar je het hebt weggegeven. Maar goed, wie geloofde toen ook in een periode?

In de eerste helft een zeer slecht MVV gezien. Waar FC Emmen duidelijk de aanval zocht, en het initiatief nam, kreeg MVV geen bal gecontroleerd. Behalve het schot op de lat van Smeets en de misser van Maatsen, gebeurde er niets.. In de tweede helft waren de rollen omgedraaid. Ondanks de tomeloze inzet van MVV, kreeg FC Emmen in de counter de gevaarlijkste kansen van de avond, die er bewonderenswaardig niet in gaan. Gelukkig is daar dan nog Smeets, die wel vanaf de tweede lijn wel kan afwerken. Die gaan we missen volgend seizoen. Zonder hem in dit elftal, komt geen bal bij een buitenspeler. Niemand in de huidige selectie is in staat om crossballen te geven, zeer zeker niet zo mooi en strak in de loop.

Ik begrijp alleen niet dat je als trainer Veldmate op de bank laat zitten, terwijl Huser gewisseld wordt. Een winnende trainer heeft altijd gelijk natuurlijk. Maar dit heeft in mijn ogen alleen maar met gezichtsverlies te maken, niet met het sterkste elftal opstellen. (Speler halen die slechter is, speler laten gaan die beter is. Dubbele pet functie). Nu ging zelfs een centrale verdediger de punt in, terwijl de spits op de bank blijft.

Jammer ik had het ze gegund gisterenavond. Maar goed, Eindhoven hebben we ook al gekloot met een periode in de Geusselt, dus dit zal wel het astrologische-goedmakertje voor hun zijn. Hopelijk pakken we de komende twee wedstrijden nog vier punten, dan eindig je gewoon binnen de top 10. En maak je wat meer reclame voor volgend seizoen. (seizoenskaarten verkoop, aantrekkingskracht spelers. etc.)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2015 12:15
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #69
Mooie minuut stilte voor Sjef Dresens! Chapeau!

Wat een rot ploeg is dat Emmen. Na de 0-1 al tijd rekken, vooral die keeper spande de kroon.
Een zwakke eerste helft van MVV's kant. Toch had MVV de score moeten openen. Mooie vrije trap van Smeets (die goed speelde), helaas ging die er niet in en uit de weerkaatsing via de lat, kwam de bal bij Peeters en die gaf Maatsen toch een niet te missen kans!
Slecht verdedigen, aanvallend niet veel gecreëerd, bal over de zijlijn laten lopen (Labylle vooral). Slecht verdedigt waaruit de 0-1 kwam. Moustafa zag er niet goed uit, Peters van Emmen kreeg alle ruimte. Coppens duwde de bal voor de voeten bal Deul en dan is het 0-1. MVV wist geen vuist te maken de eerste helft.
Tweede helft een stuk beter, organisatorisch beter spel. Vooral Smeets vond ik goed spelen. Hij nam de ploeg op sleeptouw.
Terechte penalty en Smeets knalt die bal er toch mooi in in de laatste minuut.
Helaas dat FC Eindhoven niet heeft meegewerkt, maar voorafgaand had ik eigenlijk ook niet verwacht dat Oss zou winnen of gelijk zou spelen in Eindhoven.

Ik ben 'gruuts' op de mannen, als je ziet waar MVV vandaan komt na zo'n belabberde eerste seizoenshelft. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat MVV dit zou presteren.
Als het spel aan het begin van het seizoen zo was als nu, waar had MVV dan gestaan? Ik denk toch zeker bij de eerste 6.

Nog twee wedstrijden. Die in stijl afsluiten en proberen op plek 10 te eindigen.
Volgende week Den Bosch thuis, de laatste van dit seizoen. Massaal nog één keer achter de ploeg staan en het seizoen thuis mooi afsluiten.

Kom op die roeje!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2015 12:37
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #70
Nu ik dat eigen doelpunt zie, moet ik toch wel zeggen dat het er heel erg vreemd uitziet. Het is in iedere geval een van de vreemdste die ik ooit heb gezien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2015 13:42
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #71
Wat een idiote actie van die Emmen speler (Mannes ??) die volkomen onnodig (er was al gefloteten) de bal in de Boschpoort ramde. Ik kon mij nog te nauwernood bukken, maar een meisje achter mij kreeg deze keihard in haar gezicht.
EHBO erbij ... het zag er nog goed uit !
Wat een lompe actie !
Weet iemand hoe het met die meid is ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2015 15:07
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #72

Brokamp schreef : Wat een idiote actie van die Emmen speler (Mannes ??) die volkomen onnodig (er was al gefloteten) de bal in de Boschpoort ramde. Ik kon mij nog te nauwernood bukken, maar een meisje achter mij kreeg deze keihard in haar gezicht.
EHBO erbij ... het zag er nog goed uit !
Wat een lompe actie !
Weet iemand hoe het met die meid is ?


Zoonder gekheid, mer is dit -mits dr liechamelek en dus ouch financieel leid is- gein reie veur aongifte. Dees actie heet naomelek niks mie te make mèt ''tijdens de wedstrijd''. Es geflote is, ligk 't speul doed, en alles wat daan dus gebäört wat dit soort acties betruf, steit dus los vaan de wedstrijd, en kump dus volledig op 't conto vaan de desbetreffende speuler?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2015 16:13
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #73

Brokamp schreef : Wat een idiote actie van die Emmen speler (Mannes ??) die volkomen onnodig (er was al gefloteten) de bal in de Boschpoort ramde. Ik kon mij nog te nauwernood bukken, maar een meisje achter mij kreeg deze keihard in haar gezicht.
EHBO erbij ... het zag er nog goed uit !
Wat een lompe actie !
Weet iemand hoe het met die meid is ?

ze is na de wedstrijd nog een tijdje op de tribune behandeld en uiteindelijk op een brancard afgevoerd. Vermoedelijk heeft ze een whiplash. Zal dus een vervelend revalidatie traject worden.
Ik ken haar verder niet dus ik weet niet hoe het nu met haar is.
We hebben wel Joop Gall na de wedstrijd even laten weten hoe we over hem en die kutploeg van hem denken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2015 16:26
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #74

De Ster schreef : Waar ik me wel zeer aan ergerde was dat er een groot aantal hersenloze "supporters" het nodig vonden om massaaal stokjes op het veld te gooien. HOE DOM KUN JE ZIJN??
Dit levert MVV weer een boete op!! Gaan deze supporters dat dan betalen?? Waar was de sociale controle??


De Ster, je hebt helemaal gelijk, zeker als het wordt omgeroepen dit niet te doen. Vraag me overigens af of je daarmee een boete niet meer mee in de hand werkt. Maar je kunt het ook omdraaien, heeft MVV niet geleerd van de wedstrijd tegen Roda...je kunt vantevoren inschatten dat deze dingen weer op het veld belanden als iets tegenzit. Ergens van leren is blijkbaar ook moeilijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2015 17:24
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen vrijdag 24 april #75
Oss zou een 'helaas vlaai' naar MVV hebben gestuurd.
Dat ze die maar onmiddellijk in de vuilnisbak kiepen. Zal wel zo'n gore multivlaai zijn waar de hele selectie een keer op heeft gespuugd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden