FC Eindhoven - MVV Maastricht 8-5-2015

07 mei 2015 19:48
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
FC Eindhoven - MVV Maastricht 8-5-2015 #1
MVV wil zich ook meten met nummer twee

Na een sterke eindsprint in een wisselvallig seizoen hoopt MVV zich te kunnen meten met FC Eindhoven, een van de best voetballende ploegen in de eerste divisie.
De Maastrichtenaren sluiten de competitie vrijdagavond (20.00 uur) af in het Jan Louwers Stadion tegen de nummer twee van de ranglijst.

Stef Peeters keert na een schorsing terug in de ploeg. Ook Pascal Huser, hersteld van een blessure, maakt weer deel uit van de selectie.

Bryan Smeets
Bryan Smeets, die zijn laatste wedstrijd voor MVV speelt, trainde deze week enkele dagen niet mee wegens irritatie aan zijn kuit, maar verschijnt wellicht gewoon aan de aftrap. Kjell Knops, Sven Braken en Nick Kuipers ontbreken met blessures.

Pittige wedstrijd
MVV-coach Ron Elsen verwacht een pittige wedstrijd, hoewel Eindhoven al gekwalificeerd is voor de play-offs. "Eindhoven wil zich goed voorbereiden op die duels. Wij willen een sterke serie wedstrijden zo goed mogelijk afsluiten."

De laatste wedstrijd van het seizoen staat voor de deur alweer. De mooie serie doortrekken en ook de laatste wedstrijd over te streep trekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2015 22:04
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht 8-5-2015 #2
Tja 5-1. Dat zijn er vijf teveel..

Maar toch knap hoe deze ploeg zich herpakt heeft in de tweede seizoenshelft. We zijn dit seizoen op dezelfde plaats geëindigd als vorig seizoen, met grootverdieners van Hyfte, Schreurs en Rutjes niet in de ploeg. Met bescheiden middelen hetzelfde presteren is een kleine vooruitgang. Dus dat mag een knappe prestatie genoemd worden. Niet iets waar je hart van gaat bonzen, maar beter dan hoe het er in de winterstop voor stond.

Hopelijk volgend seizoen een leuk fundament onder de ploeg, met een betere defensie en een sterkere aanval. Zeventig tegendoelpunten is echt teveel. Dus Ron overtref jezelf volgend seizoen.

Saillant detail: Als wij de periode gepakt hadden, speelde VVV nu geen nacompetitie..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2015 22:12
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht 8-5-2015 #3
Het kan aan mij liggen maar 5-1 als afsluiting vind ik net weer wat teveel van het "goeie". Jammer dit..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2015 22:45
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht 8-5-2015 #4

Schapendonk schreef : Het kan aan mij liggen maar 5-1 als afsluiting vind ik net weer wat teveel van het "goeie". Jammer dit..



Dit klinkt mischien belachelijk maar ik zou meer gefrustreert zijn bij een overwinning van MVV . Bij een 7e overwinning op rij bij de nummer 2 van de JL ( ik zou nachten wakker liggen wat er mogelijk zou zijn geweest in de playoffs )
De volgende gebruiker (s) zei dank u seppo, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2015 03:01
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht 8-5-2015 #5
Kom op zeg. Natuurlijk niet. 6 keer winnen op rij en dan uiteindelijk de laatste wedstrijd met maar liefst 5-1 onderuit gaan. Ik ga dan bijna denken aan geen volle inzet. En dat je daar verliest is geen verrassing, maar dan had ik meer gedacht aan een 2-0 of 3-1 maximaal. Maar dit vind ik dus erg jammer. Maar goed. Op naar volgend seizoen met hopenlijk een beter MVV, in voornamelijk de start fase. Met uiteindelijk ergens in de top 7.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2015 09:36
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht 8-5-2015 #6
ik ben het wel eens met schapendonk.
5-1 is weer net te veel van het goeie.
Je gaat inderdaad twijfelen aan de inzet van de spelers, of het geluk wat we de afgelopen wedstrijden gehad hebben.
Maar ja het is gebeurd en de stand op de ranglijst is nog zo slecht nog niet kijkend naar het begin van het seizoen.

Het belangrijkste nu is om een leuk team samen te stellen wat een heel seizoen constant en goed kan spelen.
Want ook het seizoen waarin we bijna promoveerde was de 2de seizoensheld dramatisch.
Met een constant team hadden we makkelijk de playoffs kunnen halen.
Ben benieuwd wat we volgend jaar voorgeschoteld krijgen.

Maar ik ben wel trots op MVV dat zich gedurende het seizoen herpakt hebben ondanks dat er geen versterking kwam behalve labyle.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.237 seconden