Fc Eindhoven - MVV 28-8

28 aug 2015 21:04
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #61
stream werkt goed, waarvoor dank.
reklames hoef je niet weg te klikken, na een minuut ofzo gaan ze vanzelf weg.

duo achterin is toch echt een drama, er lopen toch veel betere amateurs rond zeker...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2015 21:08 28 aug 2015 21:08 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #62
3 (grove) fouten helaas ja 1-1 Pereira, 2-1 Coppens, 3-1 Ippel (verwacht je zo'n blunder niet van). In Eindhoven gebeuren wel vaker rare dingen. Heb er nog geloof in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2015 21:10
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #63

Dixi schreef : Hij staat er inmiddels tussen, dus hopelijk ook een streampie straks.
Meerkat of Periscoop werken heel simpel.


Nou, ik snapte er vorige week de ballen van Dixi, maar dat ligt meer aan mij dan aan de app.
Maja, vandaag wel streampje gevonden: www.onsball.net/file.php?f=1072

Ging na de 0-1 niet lekker, wel triest hoe het in 4 minuten werd weg gegeven... Achterin is het af en toe echt alle hens aan dek...

Hopelijk kunnen ze nog terugkomen de tweede helft, maar ik heb er een hard hoofd in...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2015 21:21 28 aug 2015 21:21 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #64
groot compliment voor onze fans die zich nu nog steeds zo uitstekend laten horen ! RESPEKT !!!! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aon de geng!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2015 21:21
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #65
Het enige voordeel: de transfermarkt is nog open. Voetballen kunnen we wel, maar verdedigen niet. Minimaal één extra verdediger en wat mij betreft mogen het er ook twee zijn. En zodra Kuipers enigszins fit is meteen in het elftal.

Palacios er in voor Rajcomar. Ben benieuwd.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2015 21:33
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #66
Bedankt bestuur en technische staf voor het verpesten van de seizoensopening! Dit komt geheel op jullie conto! Onvoorstelbaar wat een wanbeleid! :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, danima98

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2015 21:36
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #67
Ik hoop dat de focus na het huren van Palacios nu ligt op een stel verdedigers ipv nog wat aanvallers van Aachen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2015 22:01
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #68
Sjet prive

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2015 22:12
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #69

Jacques schreef : Het enige voordeel: de transfermarkt is nog open. Voetballen kunnen we wel, maar verdedigen niet. Minimaal één extra verdediger en wat mij betreft mogen het er ook twee zijn. En zodra Kuipers enigszins fit is meteen in het elftal.

Palacios er in voor Rajcomar. Ben benieuwd.




Het is duidelijk dat dit elftal tijd nodig heeft om ingespeeld te raken . Heb bij vlagen toch leuke combinaties gezien . Wie me nog het meeste tegen valt is Ippel , toch de speler met Eredivisie ervaring . Je geeft de wedstrijd in 5 min weg .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2015 23:14
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #70
pffff net terug uit eindhoven. Onbegrijpelijk. Vorige week in Oss een solide partij op een minuut of 10-15 na. Nu beginnen we weer goed en komen verdiend op 1-0. En boem, vanuit het niets geven we het in 5 minuten weg. Persoonlijke fouten met een negatieve hoofdrol voor Pereira. Eindhoven liet de opbouw aan hem en dat heeft zich uitbetaald voor hun....Wij deden voetballend niet onder voor Eindhoven maar het verschil zat duidelijk in de rust achterin. Met een zeer solide N'toko a;s leider waardoor MVV weliswaar tot wat aardige schoten uit de 2e lijn kwam maar nauwelijks tot uitgespeelde mogelijkheden. Niet dat Eindhoven nou zoveel kansen kreeg maar zij waren wel uiterst effectief... Onze nieuwe spits kon geen potten breken nog. Totaal onnodig dit. Bah.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2015 00:05 29 aug 2015 00:06 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #71
Jammer, op die 5 minuten na eigenlijk gewoon controle over de wedstrijd. Croux een aantal gevaarlijke dribbels en schoten, Labylle tot 3 maal toe langs de tegenstander op de achterlijn maar voorzet valt dan steeds net niet goed. Dan verlies je jammer genoeg weer door onnodige fouten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2015 00:15
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #72
Compleet onnodig. Krediet van Pereira lijkt me toch op te zijn de komende wedstrijden. Neemt opnieuw veel te veel risico op een plek waar dat echt niet kan met opnieuw een tegengoal tot gevolg. Was het keerpunt in de eerste helft want vijf minuten laten was de wedstrijd zo goed als gespeeld. Vrees dat er achterin toch echt wat bij moet, zeker als je Kuipers nog even kwijt bent. Vind wel Rajcomar een positieve verschijning voorin ondanks de twijfels vooraf. Kan een bal vasthouden en kaatste vaak prima. Hopelijk brengen de komende dagen nog wat positief nieuws.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2015 00:37
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #73
Ik dacht ik ga ook maar weer eens naar een uitwedstrijd. :dry: En ik zal maar niet weer over Brabant beginnen en dat MVV bijna alleen in Oss wint, want daar koop je niet veel voor. In ieder geval was het weer "same old story" en verliezen in Eindhoven. Maar hoe. Daar gaat het om. Ik dacht dat MVV na ooit daar met 0-3 te hebben voorgestaan en nog verloor met 4-3 hun les wel geleerd had, maar niks is minder waar. Nu moet ik zeggen dat MVV het eerste half uur zeer zeker de dominerende partij was. Terecht dat de 1-0 valt. Croux loopt op rechts door, schitterende trap op Polizi die de 1-0 binnenwerkt. Niet tegen de touwen maar wel net over de lijn. Op dat moment dacht ik voor 90% dat MVV daar minimaal 1 punt zou gaan halen. Er was geen vuiltje aan de lucht. Vervolgens moet Eindhoven komen want het was MVV wat de klok sloeg. En dat gebeurde ook. Ik denk dat MVV er even doorheen zat en het was alsof de energie eruit was. Eindhoven schakelde nog een tandje extra en toen viel de 1-1. Het kan dan wel een fout zijn van Pereira, maar hij schiet de bal schitterend binnen. Nu vind ik geen een goal wat MVV binnen krijgt schitterend maar voor hun was het wel een schitterende opsteker. Want Eindhoven ging daarna vrolijk verder op zoek naar dode spel momenten die ik MVV maar heel weinig zie afdwingen. Dus daaruit valt gelijk de 2-1 waar Coppens de bal eigenlijk gewoon moest hebben. Ik denk dat dit mentaal gezien de doorslag gaf, en dat het een dermate onzekerheid bracht in de verdediging, dat de bal in een kluts in de 5 meter voor de voeten van een speler van Eindhoven deed brengen, en er niet veel voor aan was om de 3-1 binnen te werken. En dit alles in ongeveer 7 minuten. En tja, dan is de wedstrijd zo goed als op slot, want Eindhoven was een ploeg die in eigen huis het spel graag aan de tegen partij liet. Dus 2e helft het zelfde verhaal. Dominerend MVV op de helft van Eindhoven en wéér dat dode spel moment. Vrije trap, balletje voor en Eindhoven schiet de 4-1 binnen. Steeds die dode spelmomenten waar MVV geen raad mee weet. Er vielen 2 goals uit. Ik vind daarin tegen dat er absoluut voetballend vermogen in MVV zit, en dat MVV zeker niet de mindere was dan Eindhoven, en er 70 minuten op de helft van Eindhoven is gevoetbald, maar dat het een lesje effectiviteit was. Ik sluit me daarom volledig aan bij de samenvatting van Zoewiezoe die het wat korter verwoord heeft. Ik zou willen zeggen "snel vergeten" maar ik denk niet dat je daar mee weg komt tegen NAC. Op hoop van zegen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2015 00:46
elneik
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 65
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #74
Medelijden met labylle. Dat hij in een elftal moet spelen als deze..

Die jongen moet zich dood ergeren
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2015 02:16
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #75
Het blijft toch pijnlijk, de hoofdstad van Limburg word ingemaakt door een 2de rangs Eindhovense amateurclub met 1000 toeschouwers. De laatste 10 jaar.

Komt het ooit nog goed ?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden