Fc Eindhoven - MVV 28-8

29 aug 2015 02:17
Peetoven
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #76
Na het lezen van de diverse reacties, beluisteren radio commentator John Bannier en Fox sport flitsen van de doelpunten stel ik vast dat het huidige MVV niet in staat is om met name uitwedstrijden te winnen. Een geruststellende gedachte is helaas dat dit de laatste jaren en wellicht nog veel langer geleden "normaal" was om met name MVV-uit te zien verliezen.
Echter de manier waarop maakt het verschil..! Kansloos is kansloos maar wanneer je in potentie beter kunt spelen dan de tegenstander is er toch iets mis! Persoonlijke fouten, te weinig conditie (niet zo verbazend als je regelmatig de training bezoekt!) zijn factoren die bij professionele voetballers incidenteel mogen voorkomen maar niet als wekelijkse "sorry" kunnen worden geaccepteerd..! Hoe nu verder.. is een zaak van het alsnog contracteren van de juiste spelers en het uit de selectie zetten van blunderende spelers. Daarnaast spelers het volste vertrouwen geven (zoals Prince Raicomar) en niet na 4 wedstrijden wisselen omdat er nu een JC-tje voorhanden is! En het trainingsniveau MOET absoluut omhoog. Want ik denk dat trainers als Frans Corver of Willy Boesten met krommende tenen de huidige training zouden beoordelen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2015 07:23 29 aug 2015 07:32 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #77
Ik denk niet dat er gewisseld is met Rajcomar omdat er een Rjc-tje voorhanden is. Je had de 3-2 nodig en dan was het weer een wedstrijd. Rajcomar is bovendien ook niet helemaal fit. Palacios stond nog maar net in het veld en er valt de 4-1. Dat hij zonder wedstrijd ritme dit even gaat ombuigen is teveel gevraagd. Ook hij zal zijn spelminuten en wedstrijd ritme moeten opdoen. Een kwestie van tijd dat dit zich uitbetaald. Maar dat Pereira verlopig eruit blijft vind ik belangrijker. Martina doet het beter op die plek dus hij moet erin. En dan hoop ik de komende dagen echt dat Voorn aansluit want dan kun je hem voorstopper zetten, en heb je de nodige ervaring achterin. Maar aub Elsen doe Martina voor Pereira voorlopig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2015 07:48
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #78
MVV heeft nu ten minste wel nog kans om een verdediger aan te trekken, das 1 voordeel.

Eerder wilde MVV voor dit seizoen centrale verdediger Haagen (van Anderlecht), dat duurde te lang, die ging naar Dordrecht, en inmiddels wordt hij nu weer van Dordt overgenomen door VVV. Ik vind wel dat MVV wat slagvaardiger op de blessures van Kuipers en Knops had kunnen inspelen, door een ervaren verdediger aan te trekken, want de onervaren wisselvallige Pereira heeft inmiddels al heel wat foutjes op zijn naam staan, al hoort dat bij jonge spelers. Knops moest na blessure noodgedwongen direct spelen, met trainingsachterstand. Tja wat moet je daar verder over zeggen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2015 10:49
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #79
Jammer om te zien dat er op zo'n korte tijd een hele wedstrijd verspeeld kan worden.
En dat er dan weer spelers bij betrokken zijn die voor tegen goals gezorgd hebben in de vorige wedstrijden is natuurlijk erg jammer. Of ja eigenlijk totaal overbodig.
Maar wat wil je als je alleen maar onervaren spelers hebt die je kunt opstellen of wisselen.
Pereria mag van mij lekker op de bank beginnen volgende keer, Dat martina zich maar eens gaat bewijzen.
Erger kan het toch niet.

Door dit soort momenten en al het andere bij elkaar hoop ik echt dat we volgens seizoen eens een trainer aantrekken en elsen als trainer vervangen. Een frisse wind door het team en club zal niet verkeerd zijn. En ja ik weet dat elsen het moet doen met het geld wat hij krijgt. Maar je ziet ook dat andere clubs met een soortgelijk budget wel een betere seizoenstart kunnen maken.
En wij hebben maar iedere keer pech
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2015 13:14
danima98
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #80
Veel reacties puur op basis van emotie en begrijp ik ook nog maar er is meer dan dat.
Echter jullie reageren puur eenzijdig...
Begrijpelijk omdat er meer wordt verwacht dan tot nu toe gepresenteerd is geworden.
Probeer toch eens verder te kijken naar het geheel en dan met name naar het fundament.
De meesten hebben helemaal niet in de gaten hoe stevig dat is neer gezet.

Relativeren is een schoon goed, vraagt tijd en geduld en soms heel veel van beiden.
Halverwege het seizoen mag je pas voorzichtig oordelen.
Oordeel niet alleen op resultaten maar bekijk het verder dan dat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2015 13:19
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Onderwerp Auteur
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #81
Na deze wedstrijd zie je wel weer dat we een centrale verdediger nodig hebben.
Achterin geven we teveel vrije trappen weg. Ook veel gepruts achterin.

De eerste helft voetballen we niet slecht en vond ik ons toch beter dan Eindhoven.
2de helft vond ik veel minder en vond ik Eindhoven ook beter spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2015 13:21 29 aug 2015 13:23 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #82
Shit happens....in minder dan een kwartiertje de wedstrijd verloren.

Jammer... maar helaas en dat is inherent aan een jonge ploeg.

Toch is het onterecht om meteen de strontkar over de selectie en staf uit te schudden.

Dan hadden wij "oude lullo's " de laatste 5 tot 10 jaar helemaal niet meer moeten komen opdagen en
alleen maar schuddebuikend kunnen lachen over de lofzangen op Thiebaut, Smeets, Labille e.d.
(want bij de Brokamps, Schapendonks en Meijer konden die nog niet eens in hun schaduw staan...).

Niet dus...forget it..we zijn MVV supporter door dik en dun.
Dus blijven we hopen op betere tijden en hen steunen !
( zoals trouwens de uitsupporters dat meer dan fantastisch in Eindhoven deden :applaus: ).


en de scouting erop uitsturen om goede versterking te vinden


Op naar de volgende thuiswedstrijd waar onze taak is te zorgen voor een kolkende Geusselt ! :thumbsup:
Tenminste zeker de Angelside ...
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, mvv4ever, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2015 14:46
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #83
Zoals iedereen hier aangeeft, tot de 1-1 niets aan de hand, middenveld staat als een huis, door een snelle combinatie van onze drie middenvelders valt het doelpunt. Iedereen was het erover eens dat het verdient was.
de mensen van EHV waren vooral vol lof over Peeters...
Rinckens ook aanwezig, ( volgens mij ook de vriend van Napoleon)
De Kuuper liep rond met Verheijd.
Nick gaf aan zeker nog 4 weken eruit te liggen :( :( Thomas niet gesproken was in een ander gesprek.
Klote uitslag, helemaal niet nodig, proberen weg te spoelen met flink wat Jup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2015 16:59
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #84
Teleurstellend !!

als je geen complete selectie hebt dan is dit het resultaat, periode 1 kunnen we afschrijven en niet omdat we minder zijn maar omdat we een te smalle groep hebben , dit moet natuurlijk enorm frustrerend voor Ron Elsen zijn.
Ploegen als Helmond, Jong PSV en Eindhoven zijn echt niet beter, daar moet je punten tegen pakken , dat doe je niet omdat op cruciale plekken ervaring mist, en dan doel ik op centraal achterin, eeuwig zonde

De opmerking van de voorzitter er moet meer geld in MVV1 is is dan ook echt wel op zijn plaats, maar gaat t ook gebeuren en wanneer gaat t gebeuren,immers zie ik de laatste jaren alleen maar terug gang met af en toe een opleving maar structureel een lijn omlaag.

Van de 2.2 miljoen die MVV heeft aan begroting wordt dus blijkbaar nog een gedeelte betaalt aan oude schuldeiser dat bedrag wordt jaarlijks kleiner maar blijkbaar was dat ook een bedrag waar MVV in het verleden geen overeenstemming heeft weten te vinden met schuldeisers en deze dus alsnog aan t terug aan te betalen is.
Dit gaat natuurlijk ten kosten van de begroting van t voetbal.
Het bestuur van MVV heeft hier naar buiten toe nooit rugbaarheid aangegeven en deze posten zijn dus op een of andere manier geparkeerd, totdat een paar jaar geleden MVV een behoorlijk verlies maakte ( ons nog allemaal bekend) en toen zijn die posten in boeken weer terecht gekomen en we zijn dat nu weer aan t terug betalen maar nogmaals dat gaat ten kosten van t voetbal
Informatie die mij eigenlijk niet bekend was, ik ging ervan uit dat we een paar jaar geleden klaar met alles waren

Maar goed als je gaat rekening dat is 600.000 op 2.2 miljoen wel erg weinig een gedeelte tussen t verschil zit in oude schulden dus, dit wetende betekent dat we wel op termijn meer aan voetbal kunnen uitgeven , alleen daar hebben we nu weinig aan.

Met 1 -2 ton erbij voor voetbal zouden we gewoon van Helmond en Eindhoven hebben gewonnen en stonden we nu mee bovenaan
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2015 17:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #85
Dat is inderdaad het frustrerende; twee ton meer aan spelers uit kunnen geven en je speelt mee rond plaats vijf. Ron heeft dat eind vorig seizoen volgens mij ook nog letterlijk in het supporterskaffee gezegd. Is natuurlijk een cirkel waar je in zit: als MVV twee, drie jaar op rij het hele seizoen rond de vijfde plaats speelt dan ga je echt weer meer toeschouwers trekken en zullen sponsoren eerder instappen. Dan heb je wat meer geld voor spelers maar ook voor bijvoorbeeld commerciële mensen. Is erg lastig die cirkel te doorbreken. Als ik een paar ton kon missen zou ik het wel weten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2015 20:06
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #86
Ik vind deze uitslag ook erg frustrerend, maar we staan maar 1 punt van de 5e plaats af en 2 punten van de 3e plaats
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2015 22:07 29 aug 2015 22:21 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #87

Veel reacties puur op basis van emotie en begrijp ik ook nog maar er is meer dan dat.
Echter jullie reageren puur eenzijdig...
Begrijpelijk omdat er meer wordt verwacht dan tot nu toe gepresenteerd is geworden.
Probeer toch eens verder te kijken naar het geheel en dan met name naar het fundament.
De meesten hebben helemaal niet in de gaten hoe stevig dat is neer gezet.

Relativeren is een schoon goed, vraagt tijd en geduld en soms heel veel van beiden.
Halverwege het seizoen mag je pas voorzichtig oordelen.
Oordeel niet alleen op resultaten maar bekijk het verder dan dat.


Denk dat je zelf niet goed beseft welke irritatie hieraan ten grondslag liggen. Kan...

Ja, ik begrijp je redenatie, relativeer en vooral 'keep calm - ut kump goot'... gedachte... Je zegt

danima98 schreef : Halverwege het seizoen mag je pas voorzichtig oordelen.


Je klinkt net zoals Mister Elsen himself , maar ok al meer dan tig jaren wordt men als MVV fan iets belooft, de vele jaren plannen, de betere competitiestart...

WAAR ZIJN WE NU?

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2015 09:22
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #88
We beginnen nog niet zo slecht aan de wedstrijd. Maar we geven hem wel cadeau in enkele minuten tijd. Ik denk dat als we gewoon blijven voetballen we elke wedstrijd hadden kunnen winnen.ook deze. Er sluipt mede door onervarenheid en door het feit dat er een knops staat (die nog niet fit is) een onzekerheid in de ploeg. Pereira zal inderdaad voor de breedte gehaald zijn. Dan heb je met een fitte knops/kuipers nog niet zon slechte achterhoede. En stand ins martina pereira.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2015 20:16
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Fc Eindhoven - MVV 28-8 #89
De onrust na de wedstrijd tegen Eindhoven is nergens voor nodig. We hebben een vele betere selectie dan vorige jaar. We speelden Eindhoven van de mat tot de 1-1. Toen hadden we in 10 minuten fout op fout en geven we de wedstrijd uit handen. Persoonlijke fouten. Dan zakt ook bij de spelers de moed in de schoenen. Het is een jonge ploeg en dan kan dat gebeuren. We spelen bij vlagen prima voetbal. Hawbir is erg zwak op de back positie. Pereirra maakt teveel fouten. Hij is een beter back dan een centrale verdediger. Ik zou heb back zetten. Het wachten is op Nick. Knops is nog lang niet fit en komt vaak te laat en heeft moeite aan te haken. Hij is er nog lang niet. Ons middenveld is top en de aanval komt eraan. Nog een goede verdediger er centraal bij. Voorin croux verheijdt palacio en guvenc. Ook nog Rajcomar. Kom op zeg. Ron, Wim en Eric maken er wel een team van… We hebben nu al twee thuis bioscoop wedstrijden achter de rug. Lekker als jonge ploeg om de steun thuis te missen. We doen het echt niet slecht gegeven de omstandigheden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.391 seconden