Almere City FC - MVV 18 september 2015

19 sept 2015 01:08
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #31
Santi ..? In de zin van, ik speel nu betaald voetbal dus ik moet nu een bijnaam gebruiken.
Wat is mis met Santiago Palacios ?
Ik hoop dat verheijdt snel fit is dan kan die Santi retour Duitsland.......

Verder een zeer mooie overwinning van MVV

Nac speelt gelijk door een aangeschoten handsbal en toegekende strafschop............afgelopen zondag heb ik dit vaker gezien maar zonder stafschop........raar volk die scheidsrechters

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 07:26
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #32
Wanneer komt de dat dat de MVV-supporter eens niets te zeiken heeft? Een afgetekende overwinning, een goede seizoensstart en hier begint iemand over de voetbalnaam van onze spits. Want dat is Santi voor mij zo lang hij het rood-wit draagt. Stap eens af van die overdreven sentimenten...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, opadiehard, marke, Puime, Peter Pan, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 08:32 19 sept 2015 08:36 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #33

Brncic schreef : Wanneer komt de dat dat de MVV-supporter eens niets te zeiken heeft? Een afgetekende overwinning, een goede seizoensstart en hier begint iemand over de voetbalnaam van onze spits. Want dat is Santi voor mij zo lang hij het rood-wit draagt. Stap eens af van die overdreven sentimenten...


Wat ik hiermee wil zeggen is dat de huidige voetballers het belangrijker vinden hoe ze heten op tv dan dat ze met hun beginnende voetbal carrière bezig zijn. Als mijn haar maar goed zit syndroom. Persoonlijk houdt ik niet van die mentaliteit, ik wil eerder een opgestroopte mouwen mentaliteit zien of no nonsers mentaliteit.
Zoals hiernaast vermeld " speel vol trots met de ster voorop "

Dit is mijn mening, maar sind gisteravond blijkt dat meer supporters die mij vroegen wie Santi is, er ook zo over dachten.
En sentimenren maken het spelletje alleen maar mooier, intenser voor ons als supporter op het moment dat zo'n belangrijke wedstrijd er aan staat te komen. Nee die gooi ik niet overboord.

Verder gisteravond een goed mvv die dit jaar steeds beter gaat worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 10:45
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #34
Ik ben tevreden wat MVV op de mat heeft gebracht. Zowel tegen Almere City en ook tegen NAC. Spelers worden met de week beter. Pereira is een mooi voorbeeld. Hij wordt steeds beter. Ook Knops lijkt zijn oude vorm weer terug te krijgen. Als je op de bank nog een speler van het kaliber Guvenc hebt die je kan inbrengen, dan heb je toch een mooie selectie. Straks Kuipers en Verheijdt nog fit en wellicht nog Voorn, 2 gelijkwaardige keepers, dan moet je toch kunnen strijden tussen plek 5-9.

Pereira speelde weer een sterke wedstrijd. Gaf niks weg achterin. Ik hoop dat hij deze lijn doortrekt en het hele team trouwens ook. Elsen staat voor een moeilijke keuze als alles fit is en dan nog wellicht Voorn.

Dinsdag de bekerwedstrijd. En dan vrijdag Dordt thuis. Deze lijn doortrekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 10:59
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #35

Us Clubke schreef : Santi ..? In de zin van, ik speel nu betaald voetbal dus ik moet nu een bijnaam gebruiken.
Wat is mis met Santiago Palacios ?
Ik hoop dat verheijdt snel fit is dan kan die Santi retour Duitsland.......

Verder een zeer mooie overwinning van MVV

Nac speelt gelijk door een aangeschoten handsbal en toegekende strafschop............afgelopen zondag heb ik dit vaker gezien maar zonder stafschop........raar volk die scheidsrechters


De naam Santi had deze jongen al toen hij bij de Treffers speelde.
Persoonlijk zie ik Palacios liever spelen dan Rajcomar.
In de voorhoede bij MVV zit meer beweging.
We moeten blij zijn dat zo een jongen een jaar voor ons wil spelen (zeker door de blessure van Thomas Verheijdt die met een beetje pech tot aan de winterstop is uitgeschakeld).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 11:11
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #36
Mooi resultaat tegen de hekkensluiter , goed voor t vertrouwen van de groep en ook van de supporters

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 12:59
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #37
En ( wederom) hulde aan die mannen die de verre uitreis meemaakten!
Unne groete MERCi ! :applaus: :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 13:03 19 sept 2015 13:04 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #38

Us Clubke schreef : us clubke ..? In de zin van, ik kijk nu betaald voetbal dus ik moet nu een bijnaam gebruiken.
Wat is mis met je eigen naam
.....ers


;) :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 13:35
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #39

les rouges blancs schreef :

Us Clubke schreef : us clubke ..? In de zin van, ik kijk nu betaald voetbal dus ik moet nu een bijnaam gebruiken.
Wat is mis met je eigen naam
.....ers


;) :P


De volledige naam van Santi is Santiago Fabio Palacios Macedo. Vind ik persoonlijk wel wat lang. Als hij maar genoeg doelpunten maakt vind ik kortweg Santi wel voldoende.
topklasse.com/2014/03/28/santiago-ook-vo...aar-bij-de-treffers/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 16:13
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #40

Sandro schreef :

les rouges blancs schreef :

Us Clubke schreef : us clubke ..? In de zin van, ik kijk nu betaald voetbal dus ik moet nu een bijnaam gebruiken.
Wat is mis met je eigen naam
.....ers


;) :P


De volledige naam van Santi is Santiago Fabio Palacios Macedo. Vind ik persoonlijk wel wat lang. Als hij maar genoeg doelpunten maakt vind ik kortweg Santi wel voldoende.
topklasse.com/2014/03/28/santiago-ook-vo...aar-bij-de-treffers/


Ach wat heet te lang....? Als iedere rechtgeaarde katholiek, geboren en getogen Mestreechteneer,
heb ik ook meerdere voornamen; die van mijn Peter, Meter, vaan Grandpeer enzovoort....
En velen met mij... ;)

En wat zijn de volledige namen van Pie, Wum, Sjef, Pie, Sjeng, Mai, Truus en noem ze maar....

Back on topic: prachtig resultaat :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2015 16:44
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #41
www.omroepflevoland.nl/sport/127776/alme...deruit-in-eigen-huis

De samenvatting van gisteren. Verdiende overwinning van MVV. Met een uitstekend keepende Branderhorst, die een aantal cruciale reddingen verrichtte. En een Polizzi die ook steeds beter begint te spelen op de flank.

Nu krijg je toch wel een dilemma om Guvenç in de basiself in te passen. Polizzi speelt met de wedstrijd beter, en zou ik in deze vorm niet willen slachtofferen. Aan de andere kant is Guvenç eigenlijk te goed om op de bank te zitten. Dus verzin maar eens iets om ook Guvenç in de basiself neer te zetten. Ik weet het zo één, twee, drie niet.

Ook Pereira speelt achterin steeds sterker, neemt geen risico's meer. Mooi dat ook hij zich aan het verbeteren is. Straks met Kuipers terug zou ik Moustafa uit de basis halen, en Pereira wellicht op de rechtsback willen zien. Kuipers is toch een brok fysiek dat je in de Jupiler-League nodig zult hebben.

Voorin neemt de concurrentie straks ook toe met Verheydt die op de weg terug is. Ook een fysiek sterke spits a la Hemmen, die oorlog maakt in de zestien. Ik zou Palacios door Verheydt vervangen als hij fit is. Mede ook omdat, Palacios een huurling is en in de winterstop zo weer kan verdwijnen. Dan liever Thomas zijn draai laten vinden. Want, hij zal toch onze 1e spits worden de komende 3(?) jaren.

Kortom, 3 belangrijke punten. We hebben aansluiting met de subtop. Op naar de volgende 3 punten tegen Dordrecht!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques, Nao Väöre, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2015 10:05
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #42
Een mager begrijpelijk uitvak zag ik , ik kon er zelf ook niet bij zijn helaas. Maar volgens mij waren zelfs de ultras er niet, ik zag niks ophangen van hun :( En ook niks van dat nieuwe scene maastricht?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2015 10:16
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #43

kribbebieter schreef : Een mager begrijpelijk uitvak zag ik , ik kon er zelf ook niet bij zijn helaas. Maar volgens mij waren zelfs de ultras er niet, ik zag niks ophangen van hun :( En ook niks van dat nieuwe scene maastricht?


Toch beter kijken dan!! Maar dat is in dat fietsenhok erg moeilijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2015 11:55
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #44
ik ben altijd op zoek naar het grote doek van ze , dat heb ik niet gezien. Veel respekt voor die die er waren dan mental !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2015 13:30
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #45
is er iets gebeurd met de ultra's?
Nu waren ze niet in almere, terwijl voor mijn begrip ze altijd uit gaan.
Alle thuis wedstrijden vallen de ultra;s me tegen, minder geluid en minder aanwezig.
Zou jammer zijn als ze stoppen....................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden