Ontvangen bedankjes 274
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Brncic schreef : Wanneer komt de dat dat de MVV-supporter eens niets te zeiken heeft? Een afgetekende overwinning, een goede seizoensstart en hier begint iemand over de voetbalnaam van onze spits. Want dat is Santi voor mij zo lang hij het rood-wit draagt. Stap eens af van die overdreven sentimenten...
Us Clubke schreef : Santi ..? In de zin van, ik speel nu betaald voetbal dus ik moet nu een bijnaam gebruiken.
Wat is mis met Santiago Palacios ?
Ik hoop dat verheijdt snel fit is dan kan die Santi retour Duitsland.......
Verder een zeer mooie overwinning van MVV
Nac speelt gelijk door een aangeschoten handsbal en toegekende strafschop............afgelopen zondag heb ik dit vaker gezien maar zonder stafschop........raar volk die scheidsrechters
Us Clubke schreef : us clubke ..? In de zin van, ik kijk nu betaald voetbal dus ik moet nu een bijnaam gebruiken.
Wat is mis met je eigen naam
.....ers
les rouges blancs schreef :
Us Clubke schreef : us clubke ..? In de zin van, ik kijk nu betaald voetbal dus ik moet nu een bijnaam gebruiken.
.....ers
Sandro schreef :
les rouges blancs schreef :
.....ers
De volledige naam van Santi is Santiago Fabio Palacios Macedo. Vind ik persoonlijk wel wat lang. Als hij maar genoeg doelpunten maakt vind ik kortweg Santi wel voldoende.
topklasse.com/2014/03/28/santiago-ook-vo...aar-bij-de-treffers/
kribbebieter schreef : Een mager begrijpelijk uitvak zag ik , ik kon er zelf ook niet bij zijn helaas. Maar volgens mij waren zelfs de ultras er niet, ik zag niks ophangen van hun En ook niks van dat nieuwe scene maastricht?