Almere City FC - MVV 18 september 2015

21 sept 2015 13:36
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #46
Waren er volgens mij wel, alleen in eerste 'hoogtepunt' van de samenvatting nog niet (bussen niet op tijd daar?). Tegen NAC was sfeer toch prima? Twee thuiswedstrijden ervoor is al genoeg over gezegd, zal nog maar 2 wedstrijden zo zijn rest van het seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2015 19:31
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #47
Misschien moeten we samen met het MVV-bestuur een soort regelement gaan opstellen voor de ultra's.

Daarin een aantal zaken waaraan ze zich moeten houden:
- Aanwezigheid: zowiezo bij alle wedstrijden in de Geusselt, ongeacht welke dag, tijdstip of wat dan ook. Uitwedstrijden het liefst bij de wedstrijden waar ook veel andere supporters aanwezig zijn, zodat de MVV-support indrukwekkend is, anders komt het ook zo lullig over richting tegenstander en op internet, etc. Uitwedstrijden waar geen hond naar toe gaat (Almere, Emmen, etc) hoeft niet persé, want dan ergert toch niemand zich aan een eventuele afwezigheid. Verder moeten ze zorgen dat ze tijd hebben om mee te kunnen, desnoods plannen ze verlof-uren in op hun werk of spijbelen ze van school.
Het competitieschema is al vroeg bekend dus daar zie ik het probleem niet.

- Aankleding: de ultra's moeten zorgen dat er genoeg spandoeken ophangen en genoeg zwaaivlaggen in het stadion aanwezig zijn, anders ziet het zo kil uit. Ik heb een gerucht gehoord dat hun container in het stadion is afgenomen vanwege veiligheidsredenen, maar dan moeten ze maar iedere wedstrijd vervoer regelen, zo moeilijk kan dat niet zijn. Ze zijn nu eenmaal de ultra's, dus is het hun taak hier voor te zorgen.

- Het schijnt verder dat ze vrijwel alles uit eigen zak betalen. Lijkt me niet echt een probleem, je moet gewoon zorgen dat je iedere maand van je salaris een deel opzij zet. De rest van het stadion rekent op hun en heeft behoefte aan grote acties, iedereen moet zien dat in de Geusselt niets te halen valt!

- Het schijnt dat er regelmatig stadionverboden vallen om nietszeggende dingen, maarja dat is nou eenmaal het risico voor de ultra's. Iedereen weet dat een spandoekje richting fox, de knvb, beloftenelftallen of 'klootzak' richting de scheids niet kan! MVV is een club met normen en waarden, hou je daar dan ook aan!



Op deze manier kunnen we een mooi schema opstellen over wat ze wel en niet moeten doen, zodat iedereen in het stadion tevreden is. Op die manier kun je hun ook corrigeren, door hun gewoon simpelweg deze regels onder de neus te drukken. Houden ze zich er niet aan, volgt een waarschuwing. Werkt dat niet, straf je hun gewoon (weer hun tijdens een mooie wedstrijd uit het stadion / vul het vak om 18:30 al met schoolklassen/ etc.), dan laten ze het in het vervolg wel uit hun hoofd.

Op deze manier creëer je een situatie waarin iedereen doet wat van hem verwacht wordt. De ultra's zorgen voor sfeer, gezang en vlaggen. De rest van het stadion belooft dan niet meer te klagen. Want zoals het nu gaat verzieken de ultra's het avondje MVV voor heel veel mensen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Badjakker, Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2015 20:14
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #48
Heugem, ik kan me wel vinden in jouw regelement alleen mis ik een punt.

ultras moeten de hele wedstrijd zingen, doen ze dif niet riskeren ze een stadionverbod!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 08:39
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #49

mvv supporter schreef : is er iets gebeurd met de ultra's?
Nu waren ze niet in almere, terwijl voor mijn begrip ze altijd uit gaan.
Alle thuis wedstrijden vallen de ultra;s me tegen, minder geluid en minder aanwezig.
Zou jammer zijn als ze stoppen....................


Kan iemand deze man zijn internet afsluiten aub. Werkelijk ieder hersenscheetje post hij. Heel irritant.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 09:09 22 sept 2015 09:16 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #50

webmastersfm schreef :

mvv supporter schreef : is er iets gebeurd met de ultra's?
Nu waren ze niet in almere, terwijl voor mijn begrip ze altijd uit gaan.
Alle thuis wedstrijden vallen de ultra;s me tegen, minder geluid en minder aanwezig.
Zou jammer zijn als ze stoppen....................


Kan iemand deze man zijn internet afsluiten aub. Werkelijk ieder hersenscheetje post hij. Heel irritant.


Jou reactie geeft al aan dat je niet volwassen bent......................
Wat is er mis met mijn post? Ik stel een vraag en geef zelfs aan dat ik jammer zou vinden als ze er niet zijn.
Dat is dus positief bedoeld.
en dan kom jij met jou nutteloze post, zeg dan niks.......

Ik snap niet waarom er op deze manier gereageerd word. De ultra's zorgen voor een goede sfeer en geven een boost aan de spelers. Dan is het toch heel normaal dat indien deze support opeens minder word dat er vragen over gesteld worden.
Met positieve bedoelingen. Maar zelfs dat word schijnbaar niet gewaardeerd.
Hierd werd gezegd dat ze er niet waren, dus ik stel een normale vraag.
En ja ik vind het saai als er geen sfeer is. Mag dat?
En ja ik vind het jammer als de ultra's er op maandag niet zijn.
Maar is het dan verboden hier vragen of te stellen of een mening te uiten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 09:15
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #51

mvv supporter schreef :

webmastersfm schreef :

mvv supporter schreef : is er iets gebeurd met de ultra's?
Nu waren ze niet in almere, terwijl voor mijn begrip ze altijd uit gaan.
Alle thuis wedstrijden vallen de ultra;s me tegen, minder geluid en minder aanwezig.
Zou jammer zijn als ze stoppen....................


Kan iemand deze man zijn internet afsluiten aub. Werkelijk ieder hersenscheetje post hij. Heel irritant.


Jou reactie geeft al aan dat je niet volwassen bent......................
Wat is er mis met mijn post? Ik stel een vraag en geef zelfs aan dat ik jammer zou vinden als ze er niet zijn.
Dat is dus positief bedoeld.

en dan kom jij met jou nutteloze post, zeg dan niks.......


WebmasterSFM heeft gelijk, mvv supporter! Je ligt werkelijk iedere week te zeuren over de Ultras en hun sfeer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 09:19
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #52
dus als jou vriendin er weken achter elkaar lelijk uitziet ga je geen vragen stellen? of een opmerking geven?
Nogmaals lees mijn post correct.
Overal zeg ik erbij dat ik hun mening accepteer en dat het jammer is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u webmastersfm

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 09:24
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #53

mvv supporter schreef : dus als jou vriendin er weken achter elkaar lelijk uitziet ga je geen vragen stellen? of een opmerking geven?


Ik ga stuk hier :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 10:04
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #54
kijk dat zie ik graag,

Nogmaals ik vind het gewoon jammer en zover ik weet is dit de enigste manier om een boodschap over te kunnen brengen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 10:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Onderwerp Auteur
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #55
Je kunt niet zo goed tegen kritiek hè? Ik zal het proberen uit te leggen.

De ultras (niet "ultra's") waren er tegen Almere gewoon bij.

Ik vind het nogal vermoeiend, en ik geloof dat ik niet de enige ben, iedere wedstrijd opnieuw dat gezeur of de ultras er wel of niet waren, of ze fanatiek genoeg waren, of ze gelijk hebben of niet. Nu is dat nog tot daar aan toe, maar dat dit soort gezemel ook al gebeurt bij wedstrijden waar de ultras gewoon bij aanwezig zijn. Dat is irritant. En wat het dan nog erger maakt, is dat deze discussie op de vorige bladzijde ook al is gevoerd, waar gewoon uitgelegd werd dat de ultras er wel bij waren. En dan kom jij nog eens met de vraag, in hetzelfde topic, waarom de ultras er niet waren. Tsja, dan kunnen mensen fel reageren. Als je daar neit tegen kan: lees dan op zijn minst de topic waar je in post eerst door...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2015 21:09
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Almere City FC - MVV 18 september 2015 #56
Blijven altijd mensen houden die het nog niet goed genoeg vinden.
Ze hoeven niet hun stem naar de klote te helpen, omdat niet genoeg andere mensen meezingen.

Nou ultras ik vind jullie goed bezig hou dit vast!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden