v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015)

22 sept 2015 19:59
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #31
Staar je niet blind op dat geld! En met de beker ga je misschien wel europa in maar zeker niet de eredivisie! We hebben een hoge ranglijststand nodig.

Cliche: Focus op de competitie nu!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 20:02
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #32
Als je in de volgende ronde een topclub thuis loot levert t echt wel wat op. Die kans mis je nu.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 20:04
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #33
Sjendaol! Ron, kroep weg in 'n duuster heukske en kom noets mie teruk!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 20:09
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #34
De spelers zullen wel een mentaliteit gehad hebben van: dat varkentje wassen wel even.
Schamen moeten ze zich.
Zo breek je heel snel de weer opgebouwde goodwill af.

Ooit dirigeerde Robert Maaskant de spelersbus na thuiskomst naar Klein Geuselt en trakteerde de selectie op een pittige straftraining.
Hoop dat Ron Elsen hetzelfde doet.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 20:10
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #35
Toch weer uitgeschakeld door amateurs..... hoe je deze wedstrijd ook vertaald, voor de rest van Nederland staat CAPELLE STUNT TEGEN MVV.....of je de beker nu belangrijk vind of niet. Mvv is weer t lachertje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 20:12 22 sept 2015 20:15 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #36
Ik had een nederlaag licht ingecalculeerd, misschien dat ik daarom wat minder teleurgesteld ben. Maar vergeet niet dat er zeven ex-Jupiler League spelers rondlopen met ervaring bij Capelle. Het verschil tussen het linker rijtje van de Top Klasse en rechter rijtje van Jupiler League is bijna nihil te noemen als je de accomodaties wegdenkt. We kunnen ook verliezen van Almere en Achilles in een soortgelijke setting en dan wordt het geaccepteerd, omdat er dan opeens 'profclub' voor staat.

Staar je niet blind op die ranglijst, MVV is sportief gezien nog ver weg van die zevende plek, het seizoen is maar net begonnen en de echte punten moeten nog worden verdeeld. Alleen zonde dat je met deze breedte problemen (bescheiden middelen) het risico neemt om te willen verder bekeren, dat moet je niet doen vind ik, dat vasthouden aan die verlenging, de competitie is uiteindelijk veel belangrijker en daar heb je maar amper de middelen voor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 20:22
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #37
Dit is echt zonde. Echt kwaad kan ik er niet om worden. Zoals HoutenGerard zegt het Topklasse niveau bungelt tegen de Jupiler League aan en soms zelfs bij bepaalde clubs eroverheen. Wij halen bv. ook een Thomas Verheydt binnen van de IJsselmeervogels. Uitgerekend de man in vorm Stef Peeters die nog nooit een strafschop heeft gemist, die hoog overschiet. Capelle heeft dus verdiend geworden, maar had me niet geschaamd als ze de penaltyreeks hadden gewonnen.

Wel zuur dat je die oh zo welkome extra inkomsten mist bij het loten van een aantrekkelijke tegenstander. Dan wel alleen thuis aangezien de opbrengst nog niet gedeeld wordt. Dus ik hoop maar dat Capelle uit naar een Excelsior bv. moet of iets soortgelijk.

Mijn collega's hebben in ieder geval weer lol morgen op het werk na het zoveelste debacle tegen amateurs. Respect voor het plukje MVV supporters dat de reis heeft afgelegd op dit onmogelijke tijdstip op een dinsdag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lummel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 20:35 22 sept 2015 20:39 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #38
En toch...... overal staat MVV VERLIEST VAN DE AMATEURS UIT CAPELLE..........lekker dan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 20:38
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #39
Je valt in herhaling.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 20:40
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #40
Mvv ook....helaas. beker en mvv... we hebben al vaker van amateurs verloren in de beker. En had dit eigenlijk wel verwacht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 20:43
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #41
Maaaaar...... ik verwacht vrijdag weer een strijdend mvv in eigen huis! Een moeilijke wedstrijd waar mvv gewoon 3 punten pakt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lummel, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 21:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #42
Sommige anderen zeggen het ook al ongeveer. Ik ga nog wat verder. Het boeit me geen klap, ik ben er zelfs wel blij mee. MVV presteert nooit echt iets in de beker. Hoogstens één leuke wedstrijd (bijv. tegen Ado twee jaar geleden) en vervolgens weer er uit. Gezien onze veel te smalle selectie is het prima dat we er meteen uitliggen.

Ik heb al jaren geleden geaccepteerd dat MVV in de beker werkelijk geen pepernoot raakt. Daarom doet me dit niet zo veel. Ja, collega's zullen morgen wel weer lachen, prima. Zo lang wij de play-offs maar halen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Lummel, opadiehard, SJENG@BOSCHPOORT, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 21:43
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #43
Helaas, jammer dit. Maar, MVV kan zich inderdaad beter op de competitie richten. Heb liever dat we de play-offs halen en aan het eind van het jaar met zijn allen op de markt staan. Dan dat we de KNVB beker winnen.

Verwacht zelf vrijdag ook een MVV dat zich wil revancheren voor deze happening van vandaag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2015 21:51 22 sept 2015 21:54 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #44
Met Guvenc en Sherman Martina voor Polizzi en Knops begon MVV mi niet slecht aan de wedstrijd. Ongemotiveerd kan ik het niet noemen. De 1e helft knopen we aan bij het nivo in de 2e helft in Almere met het verschil dat we nu niet 2 doelpunten maken. Het doelpunt van ons was trouwens van een prima kwaliteit. Guvenc speelde een behoorlijke 1e helft, evenals Palacios. Martina was niet slecht maar het centrale duo kwam in de lucht duidelijk tekort tegen die giraffe van Capelle. Het doelpunt van Capelle op slag van rust is tegelijkertijd mooi en onnodig. Onnodig omdat we een domme vrije trap weggeven aan de rand van het veld waardoor de bal ingebracht wordt op het hoofd van die giraffe die hem prachtig binnen knikt. Tot dat moment had Capelle nauwelijks een vuist kunnen maken. Dus ipv van met 2-0 gaan we met 1-1 de rust in. Na de thee zakt MVV weg en krijgt Capelle wat blos op de wangen. Met hun engels kick and rush voetbal vanuit hun versterkt centrum achterin krijgen ze zowaar enkele kansen, daarbij aardig geholpen door onze achterhoede en Mattijs, die i.t.t. in Almere, vandaag enkel behoorlijke steken liet vallen waardoor Capelle 2x de lat kon raken ( 1x door niet/slecht ingrijpen bij een corner, 1x omdat hij bij het wegtrappen van de bal vol in de grond schoot met zijn linkervoet ...). Enfin; de 2e helft was van beide kanten niet hoogstaand. Vermeldenswaardig is wel dat Knops inviel in de 2e helft en direct het 1e kopduel van de giraffe won ! Dat gevaar werd daarna behoorlijk beteugeld en de inbreng van Knops bracht wel een stuk rust achterin. In de verlenging, zeker de 1e helft daarvan, was MVV weer duidelijk de bovenliggende partij en hing de 2-1 voor ons in de lucht. Uiteindelijk speelt Capelle naar de strafschoppen toe waar Stef inderdaad de laatste huizenhoog over knalt. Overigens had Mattijs daarbij wel pech. Hij zat er 2x wel heel dicht bij....Over en uit. Vol op de competitie dan maar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques, vette sajs, middenstip, Raffalaldo, Puime, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2015 03:04
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #45

mvvke4life schreef : En toch...... overal staat MVV VERLIEST VAN DE AMATEURS UIT CAPELLE..........lekker dan


En Ado (Eredivisie) verliest van een hoofdklasser en Volendam (huidige #1 in de JL) verliest tegen Lienden. Zo gaat dat in het voetbal.
Nu volledig richten op de competitie. We kunnen ieder jaar wel hopen op een leuke tegenstander in de beker, maar het liefste zien we iedere 2 weken een leuke tegenstander in de Geusselt als we (eens) promoveren.

Jammer, gemiste kans, maar echt niet het einde van de club en de wereld. Vrijdag de schapenkoppen op de donder geven in eigen huis en niemand spreekt meer over de wedstrijd tegen Capelle.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Schapendonk, Jacques, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden