v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015)

23 sept 2015 07:08
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #46
Ron teleurgesteld? En wij staan als supporters weer overal voor lul..... :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2015 09:03
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #47
Het is jammer, Veer Zien MVV, doet zoveel moeite om geld binnen te harken maar MVV laat ons
telkens in de steek als er geld te verdienen is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2015 09:16
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #48
Persoonlijk vind ik niet dat je moet kijken wat andere clubs doen.
Kijk alleen naar je eigen club.
Als andere verliezen of het moeilijk hebben hoeven wij dat niet te hebben.

Het feit is dat we ALWEER verliezen van amateurs, Tiny ruijs was gisteren avond blij dat hij niet daar was.
Of er nu ex juup spelers spelen of niet, MVV is de prof club en hoort daar gewoon te winnen.
Er is geen excuus om het verlies jaar op jaar tegen amateurs goed te praten.
motivatie of niet daar voor hebben we ron elsen voor. Ik heb de wedstrijd niet gezien dus ik kan niet zeggen of ze gemotiveerd waren. Maar ik heb mvv zelf ongemotiveerd tegen fortuna het veld zien opkomen.

@ MVV schaam je diep, eigenlijk zouden we komende vrijdag 1 gratis bier van MVV of spelers moeten krijgen. Om deze blamage weg te drinken.
@ MVV bedankt om ons weer landelijk voor schut te zetten........................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2015 09:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #49
Zo, toch even wat frustratie van me af typen. Niet over MVV, maar over collega's.

God, ik was alweer vergeten hoe dit ging. Mensen die je nooit over voetbal hoort, staan binnen een kwartier na binnenkomst voor mijn neus met een brede grijns. Mensen die letterlijk nog nooit een stadion van binnen gezien hebben. Dat zijn de mensen die het nu opeens leuk vinden om over MVV te beginnen. Met die vieze grijns. Dat leedvermaak. Wat is dat voor iets? Dit doen ze ook alleen bij voetbalfans. Na de Vuelta zag/hoorde ik ze niet bij wielerfans er in wrijven dat DuMoulin op zaterdag door het ijs zakte. Nee, dat vindt iedereen jammer. Maar als een voetbalfan een vervelende nederlaag lijdt, dan moet het er in gewreven worden. Wat een naar karaktertrekje eigenlijk.

Als ik vervolgens zeg dat het me geen klap interesseert, staan ze me stom aan te kijken en gaan ze er van uit dat ik lieg. Beginnen nog wat meer te zaniken om me op de kast te krijgen, in de hoop dat ik hap. Ik denk er wel eens over om dat terug te doen bij persoonlijke dingen die hun raken. "Goh, is je zoon blijven zitten? Te dom hè? Is toch altijd hetzelfde met jouw kinderen." en dan met een brede grijns. Maar ja, dat doe je niet. Ik wil me ook absoluut niet tot dat niveau verlagen.

Mijn collega's die fan en stadionbezoeker zijn van andere clubs, laten me met rust of bespreken het kort en neutraal. We maken vaak genoeg onderling grapjes ten koste van de club van de ander, maar juist niet na een (pijnlijke) nederlaag.

Dat MVV verloren heeft, dat had ik min of meer ingecalculeerd. En zoals ik al eerder zei, gezien de smalle selectie vind ik het prima. Weten we nog twee jaar geleden? Winnen van Ado, en vervolgens verliezen van Oss. Dat jaar deden we drie rondjes mee in de beker. Geen van de drie wedstrijden in het weekend daarna wisten we te winnen, ondanks dat het alle drie de keren tegen ploegen was die uiteindelijk onder ons eindigden. Twee keer nog thuis ook. We haalden maar 1 punt uit die wedstrijden. Uiteindelijk kwamen we vier punten te kort voor de play-offs. We hadden "normaal gezien" minimaal 6 punten uit die wedstrijden moeten halen en dus de play-offs gehaald. Dus voor mij; laat ons maar zo snel mogelijk uit de beker gaan. Dat doet geen pijn.

Maar die misselijke reactie van sommige collega's, dat doet pijn. Bah.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard, Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2015 10:11
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #50
Dat gaf ik gisteren al aan en voilà ik ben op het werk en er wordt natuurlijk gelachen over de uitschakeling door de inderdaad zogenaamde voetbalsupporter, maar ook 045 en Zitterd. Al vind ik dat andersom ook wel vermakelijk. Des te leuker om het te negeren en er niet op in te gaan. Als ik het rijtje De Treffers, Baronie, Spakenburg, Achilles '29 (destijds) opnoem en het te verwachten is dat we dan verliezen van Capelle wordt dat niet op prijs gesteld. Sterker nog ik vind dat VUC, HHC Hardenberg en EVV zich met terugwerkende kracht mogen schamen dat zij zich destijds door MVV hebben laten uitschakelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2015 10:21
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #51
We moeten eens op houden met altijd naar Ron elzen te wijzen bij een nederlaag het zijn de spelers die deze wanprestatie leveren .,ze moeten zich schamen .ze vergeten dat ze een voorbeeld moeten zijn voor de club en zijn supporters maar dat schijnt heel moeilijk te zijn voor de generatie van tegenwoordig ach het is maar een amateurploegje dat doen wij wl even ,aan mijn hola je moet 100 procent er voor gaan anders win je dit soort wedstrijden niet.en die flauwekul van de competitie is belangrijker daar kun je niet mee aan komen het gaat om geld en eergevoel naar jezelf en je supporters en als je dit niet ziet dan heb je er weinig verstand van .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2015 10:24
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #52
Zie het toch in een ander perspectief. Waarom verliezen we tegen amateurs? Zelf ben ik van mening dat dit in de hand wordt gewerkt door de KNVB. Zij zorgen voor oneerlijke concurrentie. Hoe is het mogelijk dat deze ploegen betere spelers kunnen aantrekken dan een profclub? Zij hoeven zich niet aan allemaal regeltjes te houden zoals een profclub! Budget die zij hebben kunnen ze bijna in het geheel aan spelers uitgeven. Een speler bij de amateurs op dat niveau hebben per maand meer in het zakje dan een speler bij MVV. Dit is toch van de zotte. Dus momenteel is het zo dat top klasse teams en hoofdklassers meer te bieden hebben dan prof clubs in de juup klasse.
Dus voor mij een dikke foei ook naar de KNVB.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, middenstip, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2015 12:02
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #53

middenstip schreef : Het is jammer, Veer Zien MVV, doet zoveel moeite om geld binnen te harken maar MVV laat ons
telkens in de steek als er geld te verdienen is.


Zucht ...... "ik roep ook maar wat".

Hoeveel verdiend MVV dan aan uitduels bij amateurclubs? of thuisduels tegen een andere JL club op een maandag avond?

Ja het is leuk als je geluk hebt dat je een Ajax of PSV thuis krijgt ... financieel dan want ik zit echt niet te wachten op een stadion vol papa's met hun zoontjes die in een MVV zitten terwijl ze stiekem eigenlijk voor Ajax zijn.

Ik wordt een beetje moe van dit soort ongefundeerde uitlatingen hier.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2015 12:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #54

Punker73 schreef :

middenstip schreef : Het is jammer, Veer Zien MVV, doet zoveel moeite om geld binnen te harken maar MVV laat ons
telkens in de steek als er geld te verdienen is.


Zucht ...... "ik roep ook maar wat".

Hoeveel verdiend MVV dan aan uitduels bij amateurclubs? of thuisduels tegen een andere JL club op een maandag avond?

Ja het is leuk als je geluk hebt dat je een Ajax of PSV thuis krijgt ... financieel dan want ik zit echt niet te wachten op een stadion vol papa's met hun zoontjes die in een MVV zitten terwijl ze stiekem eigenlijk voor Ajax zijn.

Ik wordt een beetje moe van dit soort ongefundeerde uitlatingen hier.


Ik ga nog een stap verder. Twee jaar geleden bekerden we een paar rondjes verder. Eerst thuis tegen Den Haag. Heerlijke wedstrijd, tegen een eredivisieclub, maar volgens mij zaten er ongeveer 3000 man op de tribune en dat terwijl kaartjes maar 5 euro waren. 15.000 euro inkomsten, maar daar moeten de kosten van een extra wedstrijd vanaf, zeker tegen Den Haag zal bijvoorbeeld beveiliging wel wat gekost hebben. De ronde daarna uit naar Cuijk. Nou, wat zullen we daar veel geld aan over gehouden hebben. :rolleye: En zoals ik al eerder zei laat je steevast punten liggen na een bekerwedstrijd. Als je daardoor play offs misloopt, is dat duurder dan die paar duizend euro die een rondje verder bekeren je op zou leveren.

Serieus, voor mijn part stuurt MVV volgend jaar de B-jeugd de beker in.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2015 12:22 23 sept 2015 12:22 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #55
Iech kin neet koed weure euver 't verleers, dat zien v'r nao al die jaore wel geweend. Boe iech wel koed euver weur is 't volgende:

Tuurlek höbbe de speulers 'n lang lip es ze 't veld aofloupe. Mer es ze daan 't fetsoen neet kinne opbringe um de paar supporters die mèt gekoume zien, te bedaanke, daan vraog iech m'ch aof boe ze de arrogantie vendan hole?
Mer 't allerergste voond iech nog 't volgende: Supporters stoonte nao de match oontevreie langs de kant, en dat woort verdaal dudelek gemaak aon de speulers, op 'n toch nog besjaofde maneer.
Ein vaan de speulers (nao iech höb begrepe Croux, mer dao ging 't m'ch te gaw veur) vint 't daan nudeg um nao de supporters touw zoe'n vies ''kalm aon'' gebaar te make. Bah :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2015 14:07 23 sept 2015 14:07 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #56
Wat iech miech daan aofvraog, heet de trainer dat neet door? Algemeine tendens van de juig is dat ze steeds arroganter weure en allein met zichzelf bezig zien, ze zalle wel snel nao binne höbbe wille goon um de whats-appkes te leze.

Veur zoeget is de trainer.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2015 15:59
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #57
Als je de vierde ronde bereikt je 75.000 euro krijgt, vergeet je natuurlijk er bij te zeggen, los ervan als je een goede
tegenstander krijgt, kan dit wel oplopen tot 125.000 euro.
Maar ja jij zult het wel beter weten!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2015 17:07
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #58
Ja weet ik ook beter! Net zoals ik weet dat het bij lange na geen 75k is.

Pffft natuurlijk weet ik het niet beter, dit is een forum, mensen gaan met elkaar in discussie. Als je er niet tegen kan dat niet iedereen het met je eens is, kun je beter niet posten. Het was niet eens een aanval op jou, ik ging in op de opmerking van Punker dat bekervoetbal helemaal niet zo veel hoeft op te leveren. Ik was inderdaad het prijzengeld vergeten in mijn berekening, maar meen me nog van twee jaar geleden de discussie omtrent Cuijck te herinneren dat vierde ronde 30-40k oplevert. Geen 75k.

Allebei de bedragen zijn voor MVV overigens veel geld, dat ga ik echt niet ontkennen. Maar als het net zoals twee jaar geleden het verschil is tussen wel of geen play-offs, dan laat maar zitten. Ik wil de play-offs halen. Als je dat maar vaak genoeg doet, promoveer je vanzelf wel eens. En dat heb ik 100 keer liever dan een keertje de vierde ronde van de beker.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2015 17:18 23 sept 2015 17:18 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #59
Wat een logica ,

We lopen de play-offs mis als we ver komen in de beker, dus kunnen we beter een B-elftal opstellen. We verdienen niks aan de beker, alleen tegen PSV en Ajax.

Over ongefundeerd gesproken.

Deze uitschakeling is gewoon slecht, op alle gebieden, sportief en financieel!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2015 17:32 23 sept 2015 17:34 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
v.v. Capelle - MVV Maastricht (22 september 2015) #60

Sjotelsplak schreef : Wat een logica ,

We lopen de play-offs mis als we ver komen in de beker, dus kunnen we beter een B-elftal opstellen. We verdienen niks aan de beker, alleen tegen PSV en Ajax.

Over ongefundeerd gesproken.

Deze uitschakeling is gewoon slecht, op alle gebieden, sportief en financieel!


Er zit een stap voor, MVV komt helemaal nooit ver in de beker. Ik vind de vierde ronde niet "ver". En ja, twee jaar geleden kwamen we tot die vierde ronde en lieten we steevast punten liggen tegen laagvliegers in het weekend na een bekerwedstrijd. En kwamen we een paar punten te kort voor de play-offs. Nou, dan had ik er liever meteen uitgelegen en dan misschien wel de play-offs gehaald.

Op basis daarvan vind ik het helemaal niet slech dat we uitgeschakeld zijnt. En ja, daar zitten veronderstellingen aan vast die natuurlijk niet zeker zijn (dat is wat anders dan ongefundeerd; de fundering zijn de resultaten in het verleden, met name twee jaar geleden).

- Het is niet zeker dat we "niet ver" komen. Ik geloof dat we in de jaren negentig één keer de kwartfinale hebben gehaald, in de jaren "0" ook één keer (AZ uit in de Hout) en dit decennium nog niet. Soms lukt het om enigszins "ver" te komen. Maar niet vaak.
- Het is niet zeker dat de play-offs halen als we meteen uit de beker liggen. Of dat we die niet halen als we veel in de beker spelen.

Dit zijn twee veronderstellingen van mijn kant. Maar om je een plezier te doen heb ik even naar vorig jaar gekeken. Toen deden we twee rondjes mee in de beker. We wonnen thuis van Helmond, en verloren de zondag daarop kansloos met 3-0 bij Volendam. Een maand later schakelt VVV ons uit in de beker, en de vrijdag daarna verliezen we bij Telstar met 2-0. Zoals ik al een paar keer gezegd heb, het jaar er voor hetzelfde, met het verschil dat het nog slechtere clubs waren en we twee keer thuisspeelden! MVV heeft een recente historie van slecht presteren het weekend na bekerwedstrijden. En een uitgebreide historie van slecht presteren in het bekertoernooi. Die combinatie doet mij zeggen dat het mij niets uitmaakt dat MVV snel uit de beker ligt. Ver komen ze toch niet; dan maar beter zo snel mogelijk er uit zodat de competitie geen schade oploopt. Ik snap best dat anderen hier anders over denken, dat die liever zien dat MVV in de beker zo ver mogelijk komt. Dat mag ook. Ik deel die mening niet.

Mijn uitspraak dat ze maar de B-jeugd moeten opstellen was overdreven en kwam voort uit irritatie over mijn collega's. Maar de rest sta ik achter en vind ik ook niet ongefundeerd?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden