MVV-FC Dordrecht

25 sept 2015 23:30 25 sept 2015 23:32 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV-FC Dordrecht #31
Leuke wedstrijd gezien. Waar je toch 2 punten laat liggen. Inzet en spel was goed, waar soms ook een ziekenhuisballetje of slechte pass gegeven werd. Alles gaat goed totdat ze de 16 meter ingaan. Of de pass ontbreekt net, of het schot is te zwak.
Het is goed om te zien dat MVV toch redelijk wat kansen weet te creëren, maar we hadden hier toch van kunnen/moeten winnen.
Pereira begint iedere week beter te worden, hopelijk blijft hij zich ontwikkelen. Zweept de concurrentie in de verdediging dan echt op.
Jammer dat Branderhorst zich miskijkt bij de vrije trap. Heeft voor derest een uitstekende wedstrijd gekeept.
Als MVV zich zo verder blijft ontwikkelen, zal de Play Offs straks een feit worden.

Ultra's, perfisia mit ur 10 jaorig bestoon!!! Prachtige sfeeracties, met een van de allereerste doeken die als eerste gehesen werd. Bij de 2-1 was het leuk om te zien hoe vooral Verheydt en ook Kuipers los gingen tussen de Ultra's.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2015 23:31
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV-FC Dordrecht #32
Volgens Perreira op L1 radio gaat het om een lichte blessure.
De scheidsrechter was niet best, belachelijk de gele kaart van Labylle wegens een schouderduw.
Partijdig was de scheidsrechter niet, maar een onvoldoende voor hem.
Ik had de indruk dat Peeters niet fit was.
Palacios bracht veel te weinig, is volgens mij goed als hij de bal het doel in kan lopen, qua spitsen heeft MVV de minste tot nu toe deze competitie, daar valt nog veel te halen.



Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2015 23:40
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV-FC Dordrecht #33

Sjuulke schreef : Volgens Perreira op L1 radio gaat het om een lichte blessure.
De scheidsrechter was niet best, belachelijk de gele kaart van Labylle wegens een schouderduw.
Partijdig was de scheidsrechter niet, maar een onvoldoende voor hem.
Ik had de indruk dat Peeters niet fit was.
Palacios bracht veel te weinig, is volgens mij goed als hij de bal het doel in kan lopen, qua spitsen heeft MVV de minste tot nu toe deze competitie, daar valt nog veel te halen.


Het is even afwachten dat Verheydt fit is, benieuwd hoe het dan zal gaan voorin. Wie weet de ontbrekende schakel.
Om te zeggen dat MVV qua spitsen de minste tot nu toe in de competitie is, vind ik iets te ver gaan. De spitsen van o.a. FC Oss en Helmond Sport zijn dan toch echt minder op dit moment. Het is vervelend dat er 2 spitsen geblesseerd zijn (ook benieuwd wat er met Prince gaat gebeuren), maar wil het wel eens zien als ze fit zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2015 00:26
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV-FC Dordrecht #34
Leuke wedstrijd. Sterk Dord met goede spelers.
Ik bent content met gelijkspel.

Sjieke acties van de ultras. Chapeau :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2015 00:42
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV-FC Dordrecht #35

opadiehard schreef : Dit zijn normaal wedstrijden van 0-0 of 0-1 of 0-2...laten we heel eerlijk zijn veel beter in de opbouw tegenover vorig seizoen.
We komen met 2-1 voor dan denk je in de binnenzak...wanneer eindelijk verheijd.
We missen het centrale afspeelpunt in de spits al bijna 10 jaar of zoiets :P ...gr opa ;)


Diagnose is duidelijk, knieband gescheurd. Dat is qua herstel een complexe blessure.

Yaelle Weijenberg van MVV TV heeft Verheydt geïnterviewd samen met Kuipers in snackbar Ludo.

Springoefeningen en alle andere gaan goed, maar wanneer hij een zijwaartse beweging maakt dan heeft hij last.

Als je dat beest daar ziet zitten (met z'n Stone Island) trui dan weet je dat het in orde komt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2015 08:00
Al Bundy
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
MVV-FC Dordrecht #36
Mooie wedstrijd gezien, waarbij een gelijkspel terecht was. Bij Dordrecht speelden een paar technische spelers waar MVV het zeer moeilijk mee had.
Maar ook MVV speelde technisch behoorlijk goed voetbal, waarbij ik Pieter Nys steeds beter vind voetballen. Hij is voor mij MOTM. Ook Perreira speelde een puike wedstrijd. Top!

Helaas speelden Moustafa en Palacios een mindere wedstrijd gisteren. Als Verheijdt het aanspeelpunt voor zijn medespelers kan zijn, wat ik hoop, kan het een leuk seizoen worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2015 10:42
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-FC Dordrecht #37
Ultra's wat een sfeer, wat een aanwezigheid !!!!!!! gewoon perfect !!!!

Wedstrijd: een leuke pot die we gewoon hadden moeten winnen. Die vrije trap had er nooit moeten ingaan.
Ik snap alleen niet waarom elsen dan de 2-2 wil gaan verdedigen.
Altans die indruk kreeg ik toen hij een aanvaller voor een middenvelder wisselde.
Afhankelijk van wat andere clubs doen zal de schade beperkt blijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2015 11:31
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-FC Dordrecht #38
Een leuke wedstrijd gezien met goed voetbal van beide ploegen en kansen op en neer. Jammer van Branderhorst, maar ik denk als hij die bal had gehad, dat Dordt even later toch de 2-2 had gemaakt. Voetballend een leuk ploegje dat Dordrecht. Maar wij doen zeker niet onder voor hun.

Moustafa heb ik, denk ik zijn slechte wedstrijd zien spelen. Niet de Moustafa die we de afgelopen anderhalf jaar hebben gezien. Veel balverlies, veel risico met uitverdedigen. Pereira, chapeau! Wat heeft hij een geweldige ontwikkeling doorgemaakt op korte tijd :thumbsup:
Sterk achterin, een mooie goal die hij verdient. Op geen fout te betrappen. Hij boekt met de week progressie.
Ook een complement aan Croux. Wat hij voor energie en strijd levert in de wedstrijd! Hij gaat altijd door en daar komt die 2-1 van Nys uit. Helaas had hij niet het overzicht in de eerste helft war hij een mooie actie had, maar zelf schoot, terwijl twee spelers vrij stonden.

Ik hoop dat de blessures van Pereira en Polizzi meevallen. Want als die ook wegvallen, dan zie je inderdaad dat we een hele smalle selectie hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2015 12:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV-FC Dordrecht #39
Leuke pot voetbal, jammer van het foutje van de keeper, al moet ik zeggen als Knops niet die domme overtreding daar maakt dan krijgen we ook die vrije trap niet tegen. Knops die vaker dit soort stomme overtredingen maakt, dan wil hij voor zijn man komen maar dat is nergens voor nodig

Absoluut top waren Nys en Perriera en Croux speelde super gister
Moustafa valt mega door de mand dit seizoen, lijkt wel ik heb een contract dus wat kan mij gebeuren, hij speelt stuk minder dan vorig jaar en dan heb je eigenlijk niks aan hem, voetballend mega zwak verdedigend op dit moment kwetsbaar

Scheids was weer super slecht 6 gele kaarten zonder echte overtreding gezien te hebben
Ultras proficiat, super !!!

En gister gehoord te hebben Voorn tekent dit weekend !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2015 12:31
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-FC Dordrecht #40

Napoleon schreef : Leuke pot voetbal, blablabla


Moustafa moet neergezet worden door de kuuper. Ik hoorde dat Kuuper volgende wedstrijd weer bij de selectie zou zitten, evenals verheijdt! Lets hope.

Wat is je bron over Voorn?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2015 12:34
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV-FC Dordrecht #41
Ik had de griep dus ik heb helaas gisteren via Fox moeten kijken met het commentaar van Sierd de Vos.

Voor de beeldvorming van het wedstrijdverslag:
"Dit is Angelina. De zangeres die het Mestreech Volkslied gaat zingen."
"Peter Koelewijn had vroeger een hit met Angeline de Sex Machine"
"Volgens onze regie had hij het waarschijnlijk niet over deze vrouw"


"Dit is Dordrecht speler Arnaud de Greef. Hij komt uit het Belgische Jette. Jette vraagt u zich af ? Dat klopt, dat is waar de bekende surrealistische schilder 'naam vergeten' vandaan komt"

"Dit is Guvenc die zich warm loopt"
"In Turkije hebben ze Arda Türan"
"Hier in Nederland hebben we Guvenc".
"Hij is ook een superturk"
"Als hij in het veld komt stijgt de amusement waarde met 40 procent"


L1 Sport:
John Bannier:

"Nou ik denk dat Jo Coppens het moeilijk gaat krijgen om zijn basisplek terug te krijgen in dit elftal met deze uitstekend keepende Mathijs Branderhorst. Nou hoop ik niet dat ik te vroeg gesproken heb. "

3 minuten later wordt het liedje onderbroken:
"Unne Blunder!!, UNNE BLUNDER VAAN DE KEEPER!!!

Ik vermoed dat John vergeten is om af te kloppen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2015 12:52 26 sept 2015 12:54 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV-FC Dordrecht #42
LOL met Sierd de Vos als commentator stijgt de amusementswaarde ook met 40%

Jammer dat we hier niet winnen, dit soort wedstrijden moet je 3 punten pakken om in de top mee te doen.

BTW 1 foutje moet kunnen Branderhorst, Coppens heeft er al tig op zn naam staan.

Vond Moustafa nou ook weer niet zo slecht hoor. Verdediging mag wel wat harder doorpakken bij de 1-1. Labylle leek wat vermoeid (bekerwedstrijd in de benen?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2015 12:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV-FC Dordrecht #43
oh ja en Peeters niet te vergeten, die heb ik gister weer een paar geweldige ballen zien geven , want een topper is dat !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2015 12:54
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV-FC Dordrecht #44

Boe is dat feeske? schreef :

Napoleon schreef : Leuke pot voetbal, blablabla


Moustafa moet neergezet worden door de kuuper. Ik hoorde dat Kuuper volgende wedstrijd weer bij de selectie zou zitten, evenals verheijdt! Lets hope.

Wat is je bron over Voorn?


Voorn zelf !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2015 13:02
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV-FC Dordrecht #45

Napoleon schreef : oh ja en Peeters niet te vergeten, die heb ik gister weer een paar geweldige ballen zien geven , want een topper is dat !!


Helemaal mee eens, denk dat we met Peeters, Ippel, Labylle en Croux vier spelers hebben die eigenlijk altijd goed spelen. Spelen ze een pot minder, valt dat nog niet echt op door hun hoge basisniveau.

Gister een leuke pot gezien. Jammer dat de overwinning er niet in zat, maar een gelijkspel een terechte uitslag. Fantastische sfeer, met dit elftal moeten de play-offs toch te behalen zijn.

Wordt me nog wat straks als Voorn tekent. Hebben we in de aanval een goede optie op de bank met Verheydt of Palacios, op het middenveld keuze uit Ippel, Peeters, Nys en Voorn en achterin ook genoeg mogelijkheden. Benieuwd wat er gaat veranderen als Voorn erbij komt. Nys naar de rechtsachter en Voorn op het middenveld? Zou jammer zijn voor Nys, want die is als hij in de 16 komt altijd gevaarlijk, momenteel onze topscoorder? Of Voorn naar het centrum achterin en Pereira naar de rechtsback? We gaan het zien :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.368 seconden