MVV-FC Dordrecht

26 sept 2015 13:58
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-FC Dordrecht #46
Nys is GEEN rechtsback! Bij Sparta meermaals daar opgesteld, totaal niet uit de verf gekomen. Nogmaals, zet kuuper naast Moustafa en hij gaat weer beter denk ik. Maar wie slachtoffer je dan weer? Boh wordt nog luxe haha

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2015 16:00
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV-FC Dordrecht #47
Als een keeper een fout maakt resulteert dit vaak in een doelpunt. Net zoals gisteravond Dit was geen fout maar een blunder van de buitencategorie. Gevolg, hebben we kunnen zien ..........
Maakt een van je spitsen een fout dan hoor je niemand. Croux had de bal nooit zelf in moeten schieten, maar voor de goal moeten plaatsen, hier stonden 2 MVVers, waaronder Palacios klaar om het karwei te klaren.
Ik denk te mogen stellen dat we gisteravond "geen punt gewonnen hebben, maar twee verloren".

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2015 16:30
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV-FC Dordrecht #48

Boe is dat feeske? schreef : Nys is GEEN rechtsback! Bij Sparta meermaals daar opgesteld, totaal niet uit de verf gekomen. Nogmaals, zet kuuper naast Moustafa en hij gaat weer beter denk ik. Maar wie slachtoffer je dan weer? Boh wordt nog luxe haha


Beide centrum verdedigers zijn te vervangen.
Als kuipers fit is speelt hij gewoon.
En of dit Knops of Parera een plaats kost dan is dat zo.
Zelfs kuipers met evt, Voorn is een sterke defensie......Lekker maastrichts duo :) maar dit is wellicht (nog) niet aan de orde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2015 23:09
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 809
Meer
MVV-FC Dordrecht #49
Het is echt geen overbodige luxe om Voorn erbij te hebben. Onze middenvelders gaan nog wel wat kaartjes pakken dit seizoen. Helemaal niet verkeerd als je dan vier spelers voor drie posities hebt. En Voorn kan ook prima centraal achterin spelen. Ook daar krijgen we nog wel te maken met schorsingen. En dan heb ik het nog niet eens over blessures (die helaas ook vast en zeker zullen gaan komen).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2015 23:34
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV-FC Dordrecht #50

Jim Cemint schreef : Het is echt geen overbodige luxe om Voorn erbij te hebben. Onze middenvelders gaan nog wel wat kaartjes pakken dit seizoen. Helemaal niet verkeerd als je dan vier spelers voor drie posities hebt. En Voorn kan ook prima centraal achterin spelen. Ook daar krijgen we nog wel te maken met schorsingen. En dan heb ik het nog niet eens over blessures (die helaas ook vast en zeker zullen gaan komen).



Het is wel een overbodige luxe als je elk dubbeltje 10x moet omdraaien . De enige aanvaller die met zekerheid met de winterstop nog bij mvv speelt is Croux ( afkloppen dat hij niet geblesseerd raakt ) Raycomar/Guvenc en Palacios kunnen elk moment van de dag de deur uitlopen !! Als er nog geld in het potje zit , besteed het in godsnaam aan een aanvaller!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2015 12:45
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV-FC Dordrecht #51
Ga er maar vanuit dat guvenc een contract krijgt, en palacios die zal echt niet terug naar de moffen gaan in de winterstop die is voor hun geen meerwaarde. dan komt verheijdt nog als die weer fit is, dus aanval zit wel goed. Met zo een smalle selectie is een speler als voorn die op meerdere plaatsen kan worden ingezet (verdedigend en middenveld) GEEN overbodige luxe. Laat maar komen uzze sjeng.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2015 13:21
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
MVV-FC Dordrecht #52
Als Kuipers terug komt voorspel ik dat Pereira rechtsback gaat spelen en Moustafa naar bank verhuist.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2015 19:33
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV-FC Dordrecht #53

Brokamp schreef : Als Kuipers terug komt voorspel ik dat Pereira rechtsback gaat spelen en Moustafa naar bank verhuist.


Dit is niet in de lijn der verwachtingen.
Ron wisseld niet snel spelers en van positie wisselen al helemaal niet of zelden.
Dat is enerzijds een kwestie van vertrouwen naar de spelers en anderzijds wijzigt er dan teveel in een team.
Als Kuipers uiteindelijk fit is zal hij van de bank beginnen en zo langzaam terug zijn plek innemen in het centrum van de verdediging.
Wie er dan uitgaat is afhankelijk van blessures, schorsingen, vorm, ervaring.
Knops of Pereira? mijn gevoel zegt dat de hiërarchie in het voordeel is van Knops, maar Pereira heeft dezelfde potentie en misschien wel meer in de toekomst.

Back-up voor de back positie's zijn de gebroeders Martina en v. Melick. Allen talenten voor de toekomst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.279 seconden