FC Den Bosch-MVV
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
Re: FC Den Bosch-MVV
02 Oct 2015 10:58 - 02 Oct 2015 10:59Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SJENG@BOSCHPOORT
-
- Elite Member
-
Re: Re:FC Den Bosch-MVV
02 Oct 2015 12:28En de week ervoor zei ik 1-3 tegen Almere. (Zat in de buurt)

Nu voorspel ik een 1-2 tegen den bosch.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- seppo
-
- Away
- Platinum Member
-
02 Oct 2015 12:41 - 02 Oct 2015 12:42Zo, dit was weer genoeg positiviteit voor vandaag, even terug naar de MVV realiteit.
Bij gelijk of verlies vanavond speel je tegen Volendam weer voor dezelfde 3500-4000 toeschouwers.
Hoop dat de spelers dit ook beseffen en wat extra motivatie geeft!
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
02 Oct 2015 13:02 - 02 Oct 2015 13:04seppo wrote: Bij winst sta je ongeveer 5e en speel je de komende 2 thuiswedstrijden tegen Volendam voor 5000+ toeschouwers en als er dan gekke dingen gebeuren en we winnen weer speel je tegen Eagles voor 5000 of zelfs 6000+ toeschouwers voor een plek in de top 3. Als er dan nog meer gekke dingen gebeuren tegen Jong ajax uit (op een vrijdag) en Achilles thuis speel je de derby tegen Sittard voor 8000+ toeschouwers ondanks de maandag (want stevig top3).
Ik waardeer je optimisme, maar dit is een gedachtegoed uit de tijd dat de sigaar nog meester was. Je mag in je handen wrijven als je over twee weken 100 toeschouwers meer hebt als je vanavond wint. Twee jaar geleden stonden we een half jaar bovenaan, toen kwamen we al niet aan die cijfers. Eén zwaluw maakt al lang geen zomer meer in Maastricht, daar is meer voor nodig dan kleine resultaten vrees ik. Die slapende doelgroep wordt ook steeds kleiner, zolang er geen nieuwe binding wordt gemaakt dmv succesverhalen. Dat mes snijdt aan twee kanten.
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
02 Oct 2015 13:25- Telstar
- FC Oss
- FC Emmen
- FC Den Bosch
- Helmond Sport
- Almere City
- Achilles '29
- Jong Ajax/PSV
Ik denk dat zolang MVV geen eredivisie speelt we HEEL LANG kunnen wachten op wekelijkse belangstelling van 5500 - 6500 of misschien wel meer... Ik ben al die k*tploegjes ondertussen ook wel zat (ik heb gewoon een SK, dus ik ben er altijd wel), maar wekelijks andere (lees: aansprekendere) tegenstanders zal pas meer publiek trekken..
- Jacques
-
- Platinum Member
-
02 Oct 2015 13:29Off-topic: wat een kutwedstrijd was dat trouwens; Thiebaut mist een penalty; Castellana en Thiebaut kregen rood en Reuser scoort vlak voor tijd de gelijkmaker. Onder andere door de personele problemen voortkomende uit deze wedstrijd wonnen we volgens mij vervolgens zeven wedstrijden lang niet meer met onder meer een 7-0 nederlaag in Zwolle er tussen. Die periode sloten we af door in Sittard zelf met 7-0 te winnen. Rare ploeg zijn we toch eigenlijk, altijd zo wisselvallig. :thinking:
- seppo
-
- Away
- Platinum Member
-
02 Oct 2015 14:19Bij de graafschap zit t ook niet bepaald vol of vergis ik me daarin?
- Schapendonk
-
Topic Author
- Banned
-
02 Oct 2015 14:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
02 Oct 2015 14:53 - 02 Oct 2015 14:54seppo wrote: Tja, dan gaan we in de eredivisie ook niet meer publiek trekken. NAC is een grotere naam dan Heracles en nog een aantal, of die mensen daar op zitten te wachten? Of bijv MVV - Heerenveen...nou geweldig..
Bij de graafschap zit t ook niet bepaald vol of vergis ik me daarin?
In de eredivisie trekt MVV historisch gezien het seizoen na promotie ongeveer 2000 man meer dan het seizoen van promotie. Verwacht dat dat nu ook zo zou zijn. Maar nu lopen we wel heel ver op de zaken vooruit

[edit] "standaard gemiddeld ongeveer" is driedubbelop :schamen: :schamen:
- Ster_Drager
-
- Elite Member
-
02 Oct 2015 15:01Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
- WallieNL
-
- Premium Member
-
02 Oct 2015 17:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
02 Oct 2015 19:28Sjappie wrote:pinobel wrote: Je vraagt je toch af hoe het mogelijk is zo'n 2 totaal verschillende vooruitblikken. Beide zullen ze toch dit niet zo maar uit hun duim zuigen. En wat is nu de waarheid? Hoezo verwarrend?
Ik ga er vanuit dat de informatie op de website van MVV meer bij de waarheid zit dan 1Limburg.....
Stijn Vullings op radio Maastricht vanavond.
Coppens speelt niet.
Kuipers en Verheijdt nog lange tijd uitgeschakeld.
Vanavond ben ik content met een gelijk spel.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
02 Oct 2015 19:52Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Robin
-
- Elite Member
-
02 Oct 2015 20:03Please Log in or Create an account to join the conversation.