FC Den Bosch-MVV

02 okt 2015 10:58 02 okt 2015 10:59 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
FC Den Bosch-MVV #16
0-2 MVV gaat verrassen vanavond :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 12:28
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
FC Den Bosch-MVV #17
Ik heb vorige week op dit forum voorspeld dat mvv 2-2 zou spelen tegen dord.:cool:
En de week ervoor zei ik 1-3 tegen Almere. (Zat in de buurt);)
Nu voorspel ik een 1-2 tegen den bosch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 12:41 02 okt 2015 12:42 door seppo.
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
FC Den Bosch-MVV #18
Bij winst sta je ongeveer 5e en speel je de komende 2 thuiswedstrijden tegen Volendam voor 5000+ toeschouwers en als er dan gekke dingen gebeuren en we winnen weer speel je tegen Eagles voor 5000 of zelfs 6000+ toeschouwers voor een plek in de top 3. Als er dan nog meer gekke dingen gebeuren tegen Jong ajax uit (op een vrijdag) en Achilles thuis speel je de derby tegen Sittard voor 8000+ toeschouwers ondanks de maandag (want stevig top3).

Zo, dit was weer genoeg positiviteit voor vandaag, even terug naar de MVV realiteit.

Bij gelijk of verlies vanavond speel je tegen Volendam weer voor dezelfde 3500-4000 toeschouwers.

Hoop dat de spelers dit ook beseffen en wat extra motivatie geeft!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 13:02 02 okt 2015 13:04 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
FC Den Bosch-MVV #19

seppo schreef : Bij winst sta je ongeveer 5e en speel je de komende 2 thuiswedstrijden tegen Volendam voor 5000+ toeschouwers en als er dan gekke dingen gebeuren en we winnen weer speel je tegen Eagles voor 5000 of zelfs 6000+ toeschouwers voor een plek in de top 3. Als er dan nog meer gekke dingen gebeuren tegen Jong ajax uit (op een vrijdag) en Achilles thuis speel je de derby tegen Sittard voor 8000+ toeschouwers ondanks de maandag (want stevig top3).


Ik waardeer je optimisme, maar dit is een gedachtegoed uit de tijd dat de sigaar nog meester was. Je mag in je handen wrijven als je over twee weken 100 toeschouwers meer hebt als je vanavond wint. Twee jaar geleden stonden we een half jaar bovenaan, toen kwamen we al niet aan die cijfers. Eén zwaluw maakt al lang geen zomer meer in Maastricht, daar is meer voor nodig dan kleine resultaten vrees ik. Die slapende doelgroep wordt ook steeds kleiner, zolang er geen nieuwe binding wordt gemaakt dmv succesverhalen. Dat mes snijdt aan twee kanten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques, opadiehard, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 13:25
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
FC Den Bosch-MVV #20
Dat is wat ik een tijd geleden al vermelde op dit zelfde forum.. Steeds meer mensen zijn steeds dezelfde wedstrijden zat aan het worden....
- Telstar
- FC Oss
- FC Emmen
- FC Den Bosch
- Helmond Sport
- Almere City
- Achilles '29
- Jong Ajax/PSV

Ik denk dat zolang MVV geen eredivisie speelt we HEEL LANG kunnen wachten op wekelijkse belangstelling van 5500 - 6500 of misschien wel meer... Ik ben al die k*tploegjes ondertussen ook wel zat (ik heb gewoon een SK, dus ik ben er altijd wel), maar wekelijks andere (lees: aansprekendere) tegenstanders zal pas meer publiek trekken..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 13:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
FC Den Bosch-MVV #21
Het wordt bovendien al behoorlijk koud als de zon onder is. Ervaring leert dat temperaturen dicht bij het vriespunt gemakkelijk 500 tot 1000 toeschouwers kan schelen. Al speelt daar wel de combinatie met de prestaties, toen we onder Maaskant 2e stonden en tegen RKC om de eerste plaats speelden hartje winter was de Geusselt bijna uitverkocht.

Off-topic: wat een kutwedstrijd was dat trouwens; Thiebaut mist een penalty; Castellana en Thiebaut kregen rood en Reuser scoort vlak voor tijd de gelijkmaker. Onder andere door de personele problemen voortkomende uit deze wedstrijd wonnen we volgens mij vervolgens zeven wedstrijden lang niet meer met onder meer een 7-0 nederlaag in Zwolle er tussen. Die periode sloten we af door in Sittard zelf met 7-0 te winnen. Rare ploeg zijn we toch eigenlijk, altijd zo wisselvallig. :thinking:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 14:19
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
FC Den Bosch-MVV #22
Tja, dan gaan we in de eredivisie ook niet meer publiek trekken. NAC is een grotere naam dan Heracles en nog een aantal, of die mensen daar op zitten te wachten? Of bijv MVV - Heerenveen...nou geweldig..
Bij de graafschap zit t ook niet bepaald vol of vergis ik me daarin?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 14:38
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
FC Den Bosch-MVV #23
Ik voorspel door de te krappe selectie een 2-1 nederlaag. De moeilijkste periode breekt nu waarschijnlijk aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 14:53 02 okt 2015 14:54 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
FC Den Bosch-MVV #24

seppo schreef : Tja, dan gaan we in de eredivisie ook niet meer publiek trekken. NAC is een grotere naam dan Heracles en nog een aantal, of die mensen daar op zitten te wachten? Of bijv MVV - Heerenveen...nou geweldig..
Bij de graafschap zit t ook niet bepaald vol of vergis ik me daarin?


In de eredivisie trekt MVV historisch gezien het seizoen na promotie ongeveer 2000 man meer dan het seizoen van promotie. Verwacht dat dat nu ook zo zou zijn. Maar nu lopen we wel heel ver op de zaken vooruit :D

[edit] "standaard gemiddeld ongeveer" is driedubbelop :schamen: :schamen:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 15:01
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
FC Den Bosch-MVV #25
Heeft iemand voor vanavond misschien een livestream? Ondanks dat die niet word uitgezonden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 15:38
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 17:26
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
FC Den Bosch-MVV #27
ik heb gwn het gevoel dat we hier met 1-4 gaan winnen, alleen denk ik dat ik veel te enthousiast ben....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 19:28
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
FC Den Bosch-MVV #28

Sjappie schreef :

pinobel schreef : Je vraagt je toch af hoe het mogelijk is zo'n 2 totaal verschillende vooruitblikken. Beide zullen ze toch dit niet zo maar uit hun duim zuigen. En wat is nu de waarheid? Hoezo verwarrend?


Ik ga er vanuit dat de informatie op de website van MVV meer bij de waarheid zit dan 1Limburg.....


Stijn Vullings op radio Maastricht vanavond.
Coppens speelt niet.
Kuipers en Verheijdt nog lange tijd uitgeschakeld.
Vanavond ben ik content met een gelijk spel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 19:52
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 20:03
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
FC Den Bosch-MVV #30
Kin ut zien tot deze stream neet werrek?

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.441 seconden