FC Den Bosch-MVV

02 okt 2015 22:14
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
FC Den Bosch-MVV #46
Vooraf had je hier voor getekend.
Achteraf ben ik diep teleurgesteld.
Als je de mooiste kansen mist, dan loop je het risico dat het doelpunt aan de andere kant valt.
Dat dit in de 92e minuut moet gebeuren is extra zuur.
Onbegrijpelijk opnieuw geven ze onnodig twee punten weg!

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 22:17
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
FC Den Bosch-MVV #47
pffffff je voelde het al aankomen, zelf oplegde kansen missen de laatste 5 minuten en dan weer zo een gaol tegen.
wel weer een goed combinerend en spelend MVV gezien, maar daar heb je zo weinig aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 22:18
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
FC Den Bosch-MVV #48

Nao Väöre schreef : Vooraf had je hier voor getekend.
Achteraf ben ik diep teleurgesteld.
Als je de mooiste kansen mist, dan loop je het risico dat het doelpunt aan de andere kant valt.
Dat dit in de 92e minuut moet gebeuren is extra zuur.
Onbegrijpelijk opnieuw geven ze onnodig twee punten weg!


We hadden gewoon 3e kunnen nee moeten staan....zonde

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 22:21
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
FC Den Bosch-MVV #49
Belangrijke uitwedstrijd tegen FC Den Bosch die toch wat aardige spelers hebben en dan erg slecht beginnen. Daarna fantastisch terugkomen in die 2e helft via Palacios of Santi whatever en een wereldgoal van Croux.

Daarna zou je toch het liefst je haren (mits je al kaal bent) uit je hoofd willen trekken. Croux die zo'n mooie erin legt en niet de keeper in een rechtstreeks duel kan verschalken. Daarna in de 2e helft wanneer de Bosche bollen gaan drukken via met name invallers Güvenc en die ex-speler van Den Bosch die vergeten te profiteren van ontstane ruimte. Die kopbal had mijn oma met een rollator er nog in gereden. Je doet jezelf zo tekort en dat is erg frustrerend. Geen gewonnen punt, maar twee verliespunten op een concurrent. Het lek bij Pereira liep ook dankzij zijn goals toch boven te zijn. Moet vertrouwen hebben gegeven. Maar ook in de 1e helft had hij zo'n moment van te mooi willen uitverdedigen tot 2 keer toe. Dat moet eruit, maar ik ben er ondanks deze teleurstelling wel van overtuigd dat we de playoffs gewoon gaan halen. Vind het vooral spijtig voor het uitvak die goed te horen was en voor Ricardo Ippel die liep te buffelen dat het een lieve lust was, speelde erg goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 22:22
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
FC Den Bosch-MVV #50
Hoe vaak heeft MVV dit nu niet al gehad in de laatste 15 jaar. Het is niet meer te tellen en het hoort langzaam bij onze club. Het zal ook nog wel vaker gaan gebeuren. Als het maar niet in de NC gebeurt. Want ik zeg NC omdat ik me niet kan voorstellen dat je met dit spel buiten de top 10 eindigt. Of je moet het op deze manier blijven weg geven. Dan wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 22:31
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
FC Den Bosch-MVV #51
Jongens doen zichzelf flink tekort. Zonde en onnodig. Leuke groep present, aan ons lag het niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 22:34 02 okt 2015 22:38 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
FC Den Bosch-MVV #52
De techniek en inzet op het veld draaien op 200%. Maar het resultaat blijft ver achter. Of het is de keeper die de fout in gaat, of een verdediger die wisselvallig speelt. Of de keeper van de tegenstander houdt alles tegen of het meetwerk is niet goed. Altijd lijkt er dit seizoen een anker te zijn die je aan de grond houdt. Als je alle persoonlijke fouten weglaat dit seizoen stond je vandaag gewoon 2e en dan heb ik het nog niet over de stapel 1 op 1 kansen die je iedere wedstrijd laat liggen. Budgettair gezien zou dat eigenlijk een wereldprestatie zijn. Nu heb je het gat niet kunnen slaan en sta je nog steeds met één been richting het rechter rijtje. Waar je met dit veldspel absoluut niet thuis hoort.

Hopelijk de komende weken de puntjes op de i zetten en werken aan het verbeteren van de scherpte, zowel achterin als voorin en hopen dat die twee punten die je vandaag verliest, je niet gaan opbreken op het einde van het seizoen. Dit MVV verdient echt meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 22:53
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
FC Den Bosch-MVV #53
We moeten ondertussen eens afvragen waarom we meer punten onnodig verspelen dan dat we er nu hebben.....Jong PSV, Eindhoven, NAC, Den Bosch.....ben erg teleurgesteld :( :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2015 01:37
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
FC Den Bosch-MVV #54
Ik ben ook teleurgesteld, echter als we dit spel voortzetten komen de punten wel vanzelf. Dan heb ik wel de toekomstige blessures niet meegeteld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2015 08:26
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
FC Den Bosch-MVV #55

tuutsje schreef : Ik ben ook teleurgesteld, echter als we dit spel voortzetten komen de punten wel vanzelf. Dan heb ik wel de toekomstige blessures niet meegeteld.

En dat is t punt net, er gaan tijden komen dat we door schorsingen en blessures een tijdje met b-elftal moeten spelen. Bah ben in tijden niet zo boos geweest om een wedstrijd, dus als ik t positief bekijk leeft mvv bij mij dus nog erg :p

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2015 08:56
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
FC Den Bosch-MVV #56
Waarom eigenlijk altijd dat irritante gepiel bij de cornervlag in blessuretijd? Het is tamelijk anti-voetbal wat ik niet bij MVV vind passen en pakt vrijwel altijd verkeerd uit. Hou dan een extra man bij de middenlijn en neem een fatsoenlijke corner...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2015 09:05
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
FC Den Bosch-MVV #57
Ik ben niet teleurgesteld , de laatste weken pakken we misschien te weinig punten voor datgene wat we op de mat leggen ( denk aan NAC, Dordt, Den Bosch) maar we scoren en we verliezen niet
Daarbij draaien we toch mooi boven de middenmoot mee.
In ieder geval een vele betere seizoenstart dan verleden jaar, wat me wel zorgen baart is de te kleine selectie ,zodra dadelijk onze spelers schorsingen gaan krijgen dan hebben we op t middenveld toch zeker een probleem
Ik vind ook dat we veel te veel en te makkelijk kaarten pakken , maar dat terzijde
Jammer dat MVV niet met Voorn tot een akkoord is gekomen en toch nog op t laatst is afgeketst , die hadden we goed kunnen gebruiken

Boven al overheerst bij mij een positief gevoel, bij MVV is meer voetbal kennis in huis met Wim D , in het technisch hart :) dat ontbrak verleden jaar ook gewoon. Een Koen Daerden is toch een no body als het gaat om ass.trainer die kon bij MVV weinig toe voegen, Wim D kan dat wel ik denk ook dat mede daardoor we dit jaar beter presteren, daarbij hebben we goed ingekocht spelers als Ippel, Nys zijn welkome versterkingen .

Voor mij dus een positieve start op t veld , goed werk tot nu van onze boys en TD !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, middenstip, opadiehard, Peter Pan, Janepie, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2015 09:16 03 okt 2015 09:17 door vakB.
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
FC Den Bosch-MVV #58
Natuurlijk is het zeer teleurstellend als je 100 seconden voor het einde een dik verdiende overwinning weggeeft. Maar laten wij ook een positief zijn, deze ploeg gaat ons nog vaak positief verbazen.

Goed om in de Limburger (nu door Roel Wiche, die een postitief schreef) te lezen dat de spelers zwaar teleurgesteld waren, dit is het beste medicijn om de volgende tegenstander (de koploper) in de geusselt de stuipen op het lijf te jagen.

Ben het wel met Napoleon eens dat deze smalle selectie wel problemen gaat krijgen als een van de middenvelders afwezig is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2015 14:21
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
FC Den Bosch-MVV #59
Van de laatste 4 competitiewedstrijden gaan de spelers 3x met een zuur gevoel van het veld af. Je moet jezelf ook een keer gaan belonen!

Dit is nou het verschil tussen jongens en mannen vind ik, uiteindelijk is het een zeer jonge selectie, 2-3 ervarenen erbij en je speelt wel in die top 5.

Maar ik ben Gruuts op dees club en spelers, als we zo doorgaan en onszelf belonen komt het helemaal goed!!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2015 10:50
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
FC Den Bosch-MVV #60
Samenvatting staat al op de voorpagina :mrgreen: Wat een beauty inderdaad van Croux!
Bij mij overheerst ook een positief gevoel, ondanks de teleurstelling van het onnodige puntenverlies. Ben heel erg benieuwd naar de komende twee wedstrijden t

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden