Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11

07 nov 2015 10:04
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #31
Was gisteren aanwezig bij de wedstrijd jong Ajax -mvv Maastricht moet zeggen dat ik dit seizoen wel betere wedstrijden heb gezien van mvv vond het net of mvv bang was om vol druk te zetten op dit Ajax .jog Ajax was daarom ook de betere ploeg over de hele wedstrijd ,naar rust had mvv de wind mee en werd er wat meer druk gezet en dat had als resultaat dat er wat meer kansjes kwamen .het inbrengen van Thomas en guvenc was niet zo heel beter Thomas mis nog heel veel spelritme en guvenc mag voor mij wel een kilootje of 7 aftrainen want die heeft hij echt te veel overgewicht om echt belangrijk te worden voor dit mvv maar de 3 punten zijn het belangrijks op dit moment.op naar de subtop.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2015 10:52
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #32

dreekemvvke schreef : Was gisteren aanwezig bij de wedstrijd jong Ajax -mvv Maastricht moet zeggen dat ik dit seizoen wel betere wedstrijden heb gezien van mvv .


Dat klopt, MVV was beter dan Nac, en beter dan Go Ahead en beter dan den Bosch. Toch maar 2 puntjes uit die 3 wedstrijden en dan tel ik Helmond uit en Jong PSV even niet mee aan het begin van het seizoen. Dit keer heeft MVV lekker als Go Ahead in Maastricht gespeeld. Goed afgekeken en heerlijk om dus zo ook eens met overwinning van het veld te gaan. :lol: Hulde!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2015 12:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #33

Zoewiezoe schreef : Jo heeft vandaag wel een wezenlijke bijdrage geleverd aan de punten.


Hier wil ik na zijn misser van vorige week toch wel de nadruk opleggen. Jo keepte gisteren een wereldpartij, paar fenomenale reddingen gemaakt. Als hij iedere week zo gaat keepen, belooft het nog wat... Man of the match wat mij betreft.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Ster_Drager, Schapendonk, Raffalaldo, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2015 15:40
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #34
gisteren was ik ook gaan kijken, echt een baggere wedstrijd, misschien na Capelle uit wel de slechtste wedstrijd.
Coppens hielt ons op de been met een aantal katachtige reddingen.

En daar was hij dan ´t Bies, een ding is zeker hij gaat geen duel verliezen met zijn directe tegenstander.
Op snelheid hebben we niks aan hem.
En toen de 90ste minuut ontplofde ¨de toekomst¨ met zijn +/- 80 mvv supporters ( uitvak + tussen ajax publiek )
Wat een poeier, wat een ontlading! Sjevroaje als ik eraan terug denk!

Wat een topper hele avond met een glimlach gelopen! Dit zijn de wedstrijden die het lekkerst zijn om te winnen , op deze manier!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2015 17:31
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #35

Bung schreef : gisteren was ik ook gaan kijken, echt een baggere wedstrijd, misschien na Capelle uit wel de slechtste wedstrijd.
Coppens hielt ons op de been met een aantal katachtige reddingen.

En daar was hij dan ´t Bies, een ding is zeker hij gaat geen duel verliezen met zijn directe tegenstander.
Op snelheid hebben we niks aan hem.
En toen de 90ste minuut ontplofde ¨de toekomst¨ met zijn +/- 80 mvv supporters ( uitvak + tussen ajax publiek )
Wat een poeier, wat een ontlading! Sjevroaje als ik eraan terug denk!

Wat een topper hele avond met een glimlach gelopen! Dit zijn de wedstrijden die het lekkerst zijn om te winnen , op deze manier!


Maar wat mij opvalt is dat dit geen gemakkelijk schot was....hier ze je goed dat deze bal technische zeer goed getrapt wordt.
Krachtig met de druk naar voren. Dat deze er ook nog in valt is gewoon schitterend, Schitterend voor hem na zijn blessure leed, voor de technische staf maar zeker ook voor ons.

Mooie overwinning, vorige weken kregen we vaak te weinig, nu teveel maar mag dat ook eens. HEERLIJK.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2015 18:18
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #36
Inderdaad een goal van een echte spits. Een keer laten stuiten, niet nadenken en dan vol raken. Pats, boem, erin. Het was niet eens een echte 100% kans! Hier gaan we nog veel plezier aan beleven.
Het doet me een beetje denken aan een van de eerste uitgaven van Suske en Wiske. Ze kregen bij een avontuur in de middeleeuwen te maken met een tegenstander met een verschrikkelijk geheim wapen: Jerommeke. Als die uit zijn kooi gelaten werd, was elke tegenstander machteloos. Hij maakte korte metten met iedereen. Zo zie ik Verheijdt ook: onze eigen Jerommeke. Beresterk en breekijzer in noodsituaties.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2015 11:53
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #37
Top dat we deze winnen. Op de een of andere manier lijkt het alsof onze uitblinkers Croux en Labylle wat meer moeite hebben tegen jong-teams.

Goed dat Coppens ons hier op de been houdt, maar vergeet niet dat een keeper zich makkelijk kan onderscheiden in een wedstrijd waarin hij veel ballen krijgt. De kunst is om er ook te staan in wedstrijden dat MVV beter is. Dan morten die paar tegenstoten gepakt worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2015 15:38
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #38

Hill28 schreef : Top dat we deze winnen. Op de een of andere manier lijkt het alsof onze uitblinkers Croux en Labylle wat meer moeite hebben tegen jong-teams.


Valt me ook op. Denk dat er twee dingen spelen. Ten eerste zijn Croux en Labylle gewend om technisch en qua handelingssnelheid beter te zijn dan de tegenstanders. Bij de jong-teams lopen natuurlijk juist alleen maar balvaardige spelers rond. Leroy en Jordy kunnen dus niet zo gemakkelijk het verschil maken als tegen bijvoorbeeld de onhandige linksback van Volendam.
Ten tweede denk ik dat vooral Leroy erg gevoelig is voor sfeer, die kan net wat meer in een vol en kolkend stadion. Voor 300 man op de toekomst, daar krijgt Leroy geen energie van. Hij speelt echt niet opzettelijk minder goed, doet niet bewust minder goed zijn best, maar onbewust speelt het mee.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2015 19:01
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #39
De slechtste wedstrijd van het seizoen. (Beker niet meegeteld)
Maargoed ik heb liever zo de 3 punten dan dat we de betere zijn en dan met gelijkspel of verlies van het veld gaan. (GAE, NAC)
Ik neem me woorden trouwens terug dat Coppens ons geen punten zal winnen gister heeft hij bewezen dat hij hier wel in staat voor is en door hem hebben we ook de 3 punten binnen gehaald.
Verheijd is geen snelle jongen maar wel eentje die hard van afstand en doelgericht kan schieten en zoals ik al las een duel zal hij ook niet snel verliezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.283 seconden