Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11

02 nov 2015 01:33 02 nov 2015 01:35 door omnisciens.
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #1
Vrijdag dan maar punten pakken in Amsterdam, voordeel is dat het grote Ajax zondag weer een kraker heeft, dus die zulllen de C selectie opstellen vrijdag! Dus op naar Amsterdam voor 3 punten.

Daarnaast maakt de supportersclub huidig seizoen gebruik van het platform van festivalride (Maastrichts bus ticket bedrijf naar festivals) De eigenaar hiervan stelt het platform belangeloos ter beschikking, voordeel is dat men in toekomst kan gaan werken met bijvoorbeeld kortingscodes als je vaker bent geweest en of andere acties omdat het "shop" gedeelte is stuk geavanceerder is. Daarnaast is alles makkelijk in gebruik en ontvang je na aankoop van je tickets deze meteen in je postvak.
Ook zullen voor de wedstrijden naar de drukkere matches meerdere bussen tegelijkertijd live staan, zodat je zelf kan zorgen dat je gezellig bij elkaar in de bus kan zitten.

Mvv heeft zelf een eigen pagina gekregen op de website.

www.festivalride.nl/mvv/

Op naar Amsterdam!

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2015 09:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #2
Gemengde gevoelens vooraf.

Ajax speelt vanavond Europees en zondag de klassieker tegen Feyenoord. Komende vrijdag verwacht ik dus geen spelers van de eerste selectie bij Jong Ajax. Dat kan gunstig zijn.

Jong Ajax verloor dit seizoen nog niet thuis. Enkel uit gingen ze onderuit, tegen NAC, Go Ahead en VVV, dat zijn clubs die allemaal boven ons staan. Een gemakkelijke wedstrijd zal het zeker niet worden. Tegelijkertijd wonnen ze thuis "pas" twee keer, van Telstar en Fortuna, twee laagvliegers die dit seizoen erg matig spelen. MVV zou hier ook niet mogen verliezen.

Op basis van bovenstaande zou een gelijkspel een acceptabel resultaat zijn. Maar gevoelsmatig vind ik dat MVV gewoon moet winnen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2015 10:17
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #3
Wil je bij de eerste 7 komen en eindigen moet je hier zeer zeker winnen!! Dit zijn de wedstrijden waarbij 3 punten binnen gehaald moeten worden. Daarom was het verlies tegen Jong-PSV zo vervelend. Deze jong elftallen kunnen alleen punten uitdelen of punten van je afnemen. Ze spelen voor spek en bonen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2015 10:22
Iech mats mvv
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #4
Spelen als de laatste weken en we komen met 3 punten naar huis. Ik zeg moet lukken! !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2015 13:02 05 nov 2015 13:02 door Sjappie.
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #5
MVV Maastricht treft Ajax-talenten
Donderdag 05 november 2015


Op Sportpark de Toekomst treft MVV Maastricht vrijdag 6 november aanstaande de talenten van Ajax in de Jupiler League. Jong Ajax - MVV Maastricht start om 20.00 uur.

Wie er vrijdagavaond aan de aftrap zal verschijnen bij Jong Ajax zal waarschijnlijk lang een verrassing blijven. Gezien het feit dat Ajax 1 donderdagavond zal aantreden in de Uefa League tegen Fenerbahçe en zondag de 'klassieker' op het programma heeft staan, in de Kuip tegen Feyenoord, zal coach Andries Ulderink van Jong Ajax zijn definitieve selectie met passen en meten bij elkaar krijgen.

En precies daarin schuilt de reden, waarom de talenten van Ajax dit seizoen zo wisselvallig presteren. Een 14e plaats op de ranglijst, met 13 punten uit 11 duels is het resultaat van het spelen van wedstrijden in telkens verschillende samenstelling. Zo werd vrijdag met een erg jong team verloren van VVV Venlo (3-0), maar versloeg Jong Ajax de week ervoor Fortuna Sittard met 3-0. Spits Hendriks was verantwoordelijk voor alle drie de Amsterdamse treffers. Ook FC Dordrecht werd op eigen veld verslagen met 0-1, maar van Achilles '29 werd verloren (2-1).

Afgelopen seizoen was de wedstrijd tussen Jong Ajax en MVV op de Toekomst als binnen 14 minuten beslist. Sven Braken tekende in de 5e minuut voor de 0-1, waarna Jordy Croux en Niels Vorthoren met doelpunten in de 12e en 14e minuut de wedstrijd in het slot gooiden. Jong Ajax maakte nog wel een treffer. Vissie passeerde in de laatste minuut doelman Hobie Verhulst.

Vrijdagavond zal de selectie van MVV Maastricht wellicht aangevuld worden met spits Thomas Verheydt. De boomlange Hagenees raakte in de voorbereiding geblesseerd en moet zijn debuut voor MVV Maastricht in een officiele wedstrijd nog maken. Hij onderging afgelopen week wederom een intensieve test, waaruit bleek dat de spits weer in staat moet zijn om aan te sluiten bij de wedstrijdselectie en trainde dan ook volop mee.

Dat laatste is nog niet weggelegd voor Nick Kuipers, die revalideert van zijn knieblessure. Nick is overigens niet de enige die vrijdagavond zal ontbreken op het wedstrijdformulier. Ron Elsen kan niet beschikken over Shermar Martina, die een lichte hersenschudding opliep tijdens de training. Jordi Baur kampt met een lichte blessure. Hij is dan ook een vraagteken in de selectie van de rood-witten.

MVV Maastricht bevindt zich momenteel in een brede middenmoot, waarvan de hoogstgeplaatste club FC Emmen is met 17 punten. Achilles '29 heeft 11 punten en sluit de middenmoot af op de 15e plaats. MVV Maastricht neemt met 15 punten momenteel de 10e plaats in. Een overwinning op Jong Ajax zou betekenen dat de Sterrendragers het vizier naar de (sub)top kunnen richten, maar bij een gelijkspel of een nederlaag komt de onderkant van de 'grauwe' middenmoot in zicht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2015 11:55
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #6
Blessures El Ghazi en Fischer zouden wel eens gunstig kunnen zijn. Kan zomaar zijn dat Sam Hendriks (die drie keer scoorde tegen Fortuna) doorgeschoven wordt en vanavond dus niet meespeelt...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2015 16:41 06 nov 2015 16:42 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #7
Moeten we daarom nu gaan beven en sidderen. MVV moet daar gewoon winnen. Met of zonder die Sam.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2015 16:58
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #8
Is er trouwens iets van een stream? Ik neem aan dat dit voor iedereen prettig is, aangezien het een overbodige vraag is of er een busreis richting Amsterdam is gegaan. Of je moet al een stream ook boycotten :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2015 17:02
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #9
sportlivetv.sx/en/allupcomingsports/1/

Ik zie jong ajax-mvv hier wel tussenstaan dus ik hoop dat het werkt straks. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2015 17:08
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #10
Ik kijk meestal op rojadirecta... daar staan vaak meerdere links naar streams heel handig

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2015 17:45
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #11
IS de selectie van Ajax bekend? Bij de bookmakers is de odd van MVV aardig gedaald! Goed voor ons dus :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2015 18:49
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 800
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #12

SJENG@BOSCHPOORT schreef : Ik kijk meestal op rojadirecta...

Ik schrok effe. Die naam lijkt wel erg veel op rodakerkrade!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2015 19:26
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #13
Hahaha ja ik weet het.
Wil je die naam hier aub niet meer volledig typen, heb spontaan mijn eetlust kwijt. :eek:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2015 19:27
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #14

SJENG@BOSCHPOORT schreef : Hahaha ja ik weet het.
Wil je die naam hier aub niet meer volledig typen, heb spontaan mijn eetlust kwijt. :eek:

:) moest deze zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2015 19:34
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Jong Ajax - Mvv Maastricht 06-11 #15

seppo schreef : IS de selectie van Ajax bekend? Bij de bookmakers is de odd van MVV aardig gedaald! Goed voor ons dus :)


Opstelling Ajax: Groothuizen, Owusu, Sanniez, van Bruggen, Dankerlui, El Mahdioui, Muric, Vissie, Hendriks, van de Beek, Acolatse

Wissels Ajax: van Bladeren, Mirani, Bruijn, Meleg, Cerny


Opstelling MVV: Coppens, Moustafa, Knops, Pereira, Labylle, Nys, Ippel, Peeters, Croux, Palacios, Polizzi

Wissels MVV: Branderhorst, Verheydt, Shermaine Martina, van Melick, Güvenç, Rajcomar
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden