MVV - Achilles '29

20 nov 2015 23:41
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - Achilles '29 #31
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2015 00:03
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV - Achilles '29 #32
Blamage

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2015 10:14
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - Achilles '29 #33
Eerste helft een goed spelend MVV gezien, dat zich helaas niet beloont met meer dan één treffer. Palacios had rustig die bal mogen maken! Na de enigste goede actie van Labylle in de gehele wedstrijd. Croux ook een paar leuke mogelijkheden. Tweede helft kwam er een bepaalde arrogantie over MVV heen. Met de gedachte van 'oh, wij doen dat wel effe'. En uit de eerste de beste tegenaanval scoort Achilles'29. Slecht verdedigen. Knops liet zich als een klein kind aan de kant zetten en die spits van Achilles'29 krijgt alle ruimte van Moustafa en Pereira. Een van die twee moet hem beter en korter dekken. Pas te laat in de tweede helft, na inbreng van Verheydt en Guvenc kwam er iets meer swing weer in de ploeg. Alhoewel Guvenc ook niet geweldig inviel. Te veel balverlies, slechte passes. Had de kans op 2-1, helaas ging die er niet in.
MVV verdiende meer. Maar helaas ontbrak het aan scherpte. Dit gelijkspel komt aan als een nederlaag.

Maar wat is er met Labylle aan de hand? Het hele seizoen loopt hij al te mokken en met een bepaalde arrogantie loopt hij op het veld. Hij komt zijn man niet voorbij. Ongeïnspireerde indruk maakt hij op mij. Labylle is dan wel op papier de beste speler die we hebben, maar in deze vorm is hij geen meerwaarde en zou ik hem eens passeren. Hopelijk herpakt hij zich snel weer!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2015 10:51
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Achilles '29 #34
Nou mensen die over de technische staff klagen:

De wissels waten dit keer echt niet verkeerd. Half uur voor Verheijdt; veel langer zal ie nog niet kunnen belopen denk ik.

En de zogenaamde 'superturk', daar is nog niet veel supers aan hoor. Dan is Polizei, ook in mindere doen, veel en veel beter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2015 10:55
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV - Achilles '29 #35
Het zit gewoon tegen, niet meer en niet minder. Dit MVV gaat nog hoog eindigen. Wel zou ik de voorhoede iets aanpassen door Palacios te vervangen door Guvenc. Een basisplaats veur t bies en tel uit je winst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2015 11:26
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Achilles '29 #36
Een matig MVV gezien gister. Het zat niet mee. Bij rust moet je eigenlijk al met 2 of 3-0 voorstaan. Dan is de wedstrijd zo goed als gelopen. Complimenten voor de vechtlust van Achilles'29 dat na de rust met 1 aanval met 1-1 wegkomt uit Maastricht. Eigenlijk een herhaling van Go Ahead dat ook met 1 aanval zelfs de winnende maakte. Als MVV de kansen op deze manier onbenut laat of verprutst gaat dit nog vaker gebeuren. En ik blijf het herhalen: waarom niet tot de achterlijn met snelle jongens als croux, polizi en dan de bal terug leggen op de 16 meter? Dan is het schiet maar raak voor een knaak. Ik heb dit niet 1 keer gezien! Nee alles moet steeds die 5 meter ingepompt worden. Het staat daar te vol!! En zeker tegen een team dat met 11 man komt verdedigen in Maastricht. We hebben er de mannen voor maar we doen er niks mee!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2015 12:04
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - Achilles '29 #37
Ik heb geloof ik een andere wedstrijd gezien? 1ste helft vond ik ook al niet best. Ja, we hadden veel de bal. Maar vooral in de achterhoede. Veel risicovolle breedte ballen, en het elftal maakte een ongeïnspireerd indruk. "Dit doen we wel ff".
2de helft begonnen we nog zwakker. Na het wisselen van Polizzi miste ik een buitenspeler, daar lagen behoorlijke ruimtes. Labylle is geen schim meer van de speler die vorig jaar tegen Volendam op het veld stond.
Dit Achilles hadden we met de juiste instelling gewoon met 4-0 naar huis kunnen en moeten sturen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2015 17:28
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
MVV - Achilles '29 #38
Anti voetbal van MVV.. Veel te veel terug op de keeper en achterin rondspelen.. Wel goed in de omschakeling door goed opjagen..

Verder zwak dat je tegen deze kutploeg niet verder komt dan 1-1, je moet binnen 10 minuten al voor staan, maar Santi krijgt het voor elkaar om die bal vanaf 7 meter naast te schieten terwijl de keeper al ligt..

De gelijkmaker zie je aankomen, is standaard bij MVV..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2015 18:12
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - Achilles '29 #39
Ook ik was teleurgesteld, maar wat ik hier allemaal lees. Heb ik dezelfde wedstrijd gezien. Het eerste halve uur speelde MVV voetbal dat we al jaren niet meer in De Geusselt hebben mogen aanschouwen. Inderdaad, dat moeten ze dan wel beter afmaken, maar het middenveld was toen echt van Eredivisieniveau.

Het grote verval in de tweede helft is misschien een beetje tekenend voor deze jonge ploeg. Het klasseverschil in de eerste helft met Achilles was zo groot, dat zelfoverschatting en nonchalance een rol begonnen te spelen. Het vloeiende spel op het middenveld stokte.

De technische staf moest dus ingrijpen en dat deden ze. Maar wat ik dan niet begrijp is dat MVV niet echt heel anders ging voetballen. Een vrij statische spits als Verheijdt (viel goed in vond ik) is vooral levensgevaarlijk als er ballen van de achterlijn voorgezet worden buiten bereik van de keeper. Ik sprak Willy Brokamp een paar weken geleden en hij zei dat hij heel gecharmeerd was van dit MVV. "Maar ik begrijp alleen niet dat MVV met zulke snelle spelers als Croux (de favoriet van Willy naast Peters, fs) niet veel vaker kiest om tot de achterlijn en dan voor een voorzet van de achterlijn te kiezen. Dat is veel moeilijker te verdedigen. En zet dan niet voor naar de man die het kortste bij staat, maar iemand die van de rand van de 16 komt inlopen". Aldus Willy.

Als je dus twee spelers inzet, dan moet je anders gaan spelen, wil je hun kwaliteiten beter benutten.

Ik vond het dus helemaal niet zo slecht; integendeel. MVV heeft zichzelf tekort gedaan als je ziet hoeveel kansen ze uiteindelijk gehad hebben. Pas als ze geen kansen meer creëren begin ik me echt zorgen te maken.

Kump good. Als ze in Venlo en tegen Fortuna een hele wedstrijd weten te spelen als tegen Achilles het eerste halve uur, hebben we zes punten in de pocket. Maar dan wel dat tempo volhouden en geconcentreerd blijven voetballen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2015 13:49
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Achilles '29 #40
Als je nog ligt na te denken over de wedstrijd tegen archilles dan is er weer eens de conclusie mvv heeft toch een heel leuk elftal maar het blijft misgaan.
We hadden toch wel wat meer puntjes erbij moeten hebben en dat hadden we zeker verdiend.
Nu hoop ik dat de twee ,,derby s,,de 6 pnt opleveren,en zeker de dertigste een volle bak met goed spelend mvv en uiteraard de volle winst.
Ik moet nog wat kwijt euver ut bies,wat ik constateerde was dat hij echt mee kan voetballen en dat vind ik al heel positief.
Laten we hopen dat de trainers iedereen speelminuten blijft geven,want het blijft een moeilijk gegeven als je keuzes moet maken zoals in dit geval met guvenc en thomas.
Leuke boost van dat studenten gebeuren,zij hebben gezorgd voor sfeer en de nodige genuttigde consumpties :thumbsup: ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2015 15:22 22 nov 2015 15:22 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Achilles '29 #41
En Rajcomar dan? Ik had hem eens erbij gegooid!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.302 seconden