VVV - MVV

27 nov 2015 21:52
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
VVV - MVV #16
Tja, eerste helft redelijk....de tweede dramatisch slecht. Ik ben nog geen fan van Verheijdt, geef Prince die plaats terug!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2015 21:55
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
VVV - MVV #17
Haal om te beginnen asjeblieft Pereira eruit. Hoeveel doelpunten is die dit seizoen al schuldig. Die man kost je veel punten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2015 21:57
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
VVV - MVV #18
Linker rijtje JL: Croux, Peeters, Polizzi, Labylle (nu ff niet). Nys en Ippel
Rechter rijtje JL: Guvenc, Palacios, Rajcomar, Coppens, Kuipers, Knops
Top Klasse: Verheijdt
Zondagmiddag amateurs: Moustafa, Pereira, Baur en de rest van de jeugd.

amper twee miljoen, zonder wisselspelers en een nagel op onze klote, tegen 4,4 miljoen van Venlo met een normaal beladen bank en een betaalde trainer. Je mag niet zeiken en dat doe ik ook niet, een dubbeltje op de eerste rang verwacht ik niet. Dit seizoen begon al 200% beter dan vorig jaar. Maar staar je niet blind op ons middenveld. Onze achterhoede en voorhoede is ver, heel ver verwijderd van play-off voetbal. Verdiende nederlaag door puur amateurisme, vooral de schoonheid van die laatste hakt erin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2015 21:59
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
VVV - MVV #19
Net de westrijd via de livestream gezien.
Best acceptabel voetbal tot de 16,maar dan houd het ook op.
Defensieve fouten deden ons 2x de das om. de 3-0 was gewoon een pareltje.
Maar wat me nog het meest verontrust is dat onze hoop in bange dagen, het "bies" er helemaal niet aan te pas kwam...
Ben benieuwd hoe ze er maandag voor staan....
komop die Roeje !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Sjappie, Aon de geng!, Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2015 22:16
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
VVV - MVV #20
Jammer. Dit MVV doet goed mee, maar is net niet goed genoeg. Het mist dat beetje finesse. Een goeie reeks van 6 wedstrijden zou nu welkom zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2015 22:42 27 nov 2015 22:43 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
VVV - MVV #21
Het blijft natuurlijk een enorm iets om giga in te zetten op een speler uit de top klasse met een drie jarig contract direct.
Maar als je begroting rond de twee miljoen ligt zijn er weinig andere opties.
Ik denk dat het dit seizoen er om gaat spannen of we de nacompetitie halen.
Tot nu toe is het goed maar net niet...laten we positief blijven denken mvv is mijn leven...ik blijf toch hopen dat we nacomp... halen,maar ben heel eerlijk elke keer komen we weer iets te kort en dan kom je niet verder dan de tiende plek.
Maandag avond ben ik weer totaal omgedraaid :) ...als we winnen van sjitterd...hattrick vaan ut BIES :thumbsup: ...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2015 22:44 27 nov 2015 22:45 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Onderwerp Auteur
VVV - MVV #22
Volkomen verdiende nederlaag.
Lieve hemel wat was de laatste linie en met name Steven Perreira zwak.
Hoop van ganser harte dat Kuipers snel terugkeert.
Ben het dan ook volkomen met houtengerard eens dat Pereirra (momenteel) acteert op het niveau van de zondagmiddagamateurs. (Waarschijnlijk zou hij daar zelfs op de bank zitten).
Hopelijk weet Ron Elsen de ploeg voldoende scherp te krijgen voor komende maandag.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2015 23:16
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
VVV - MVV #23
Voor de rust wil Venlo niet voetballen. Vreselijk; als die van ons dat zouden doen zouden ze in de eigen Geusselt uitgefloten worden. In de 1e 10 minuten krijgen wij 2 dotten van kansen en laten een voorsprong gewoon liggen. En dan weer direct na de rust de wedstrijd uit handen geven door persoonlijke fouten. Die 3e was inderdaad een beauty. En dan gaat Venlo wel voetballen de laatste 20 minuten en laten ze zien dat er veel meer in die ploeg zit dan dat laffe met 11 man achter de bal spelletje van de 1e helft. En kunnen we er ook zo maar met een nulletje of 5-6 vanaf gaan.
Ik heb Ron al heeeeeel lang niet zo opgewonden gezien na de wedstrijd. Hij was duidelijk not-amused en heeft nog minuten met Labylle gepraat op het veld. Hopelijk brengt dat wat goeds voor maandag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2015 01:53 28 nov 2015 01:53 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
VVV - MVV #24
www.facebook.com/132352476873346/videos/830653940376526/

Hier de samenvatting van vanavond voor de mensen die Facebook hebben.

Teleurstellend dit had niet gehoeven. 1e helft ben je via Ippel dichtbij de voorsprong (de beste man zover ik kon zien). Die Vito van Crooy zal nog wel richting Eredivisie gaan, goede speler. Verheydt kon zijn stempel als invaller niet op de wedstrijd drukken, maar vond hem als aanspeelpunt niet verkeerd met het kaatsen en de combinaties zoeken. Heeft nog best aardig voetenwerk gezien z'n postuur. Als ze op elkaar ingespeeld raken heb ik er wel vertrouwen in.

Vind het wel niet nodig dat Ron Elsen na de wedstrijd als een kleuterklasje de spelers gaat toespreken in een kringetje. Doe dat lekker in de kleedkamer. Positief de supporters die ondanks de 3-0 bleven supporteren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2015 10:23
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
VVV - MVV #25
Ik blijf me afvragen wat Coppens in hemelsnaam doet bij die 1e goal .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2015 10:26
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
VVV - MVV #26
Alles heej is VVV, wat irritant publiek!! 1 ste helft een beter voetballend MVV gezien met ook de beste kansen. Door wederom persoonlijke fouten van Pereira (bal over 5 meter in de tegenstander zijn voeten spelen) bij de 1-0 en een ongelukkige valpartij bij de 2-0, speel je na een uur een kansloze wedstrijd. Moet erbij zeggen dat ook Peeters schuldig was aan de 2-0 (knullig van de bal gelopen door zijn tegenstander). Elsen greep hard in door Steven te wisselen voor Martina. De 3-0 was een beauty.

Over maandag maak ik me grote zorgen als ik de arrogantie van onze spelers zie op mvv.tv. Met name Baur en Guvenc irriteren mij daarin mateloos en als toetje gaan onze spelers zich aan een voorspelling wagen. Deze uitzending heeft op de inbreng na van onze oud spelers totaal geen toegevoegde waarde aan deze derby en is vooral voer voor onze tegenstander. Hopelijk heb ik het mis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2015 11:04
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
VVV - MVV #27

Sjonnie schreef : Ik blijf me afvragen wat Coppens in hemelsnaam doet bij die 1e goal .

Dat weet die zelf ook niet. Hij zag wat op zich afkomen maar wist niet precies wat het was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2015 11:13
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
VVV - MVV #28
Eerste helft bracht MVV acceptabel voetbal. Met een paar kansen voor Palacios, die feller voor de goal moet zijn. Ippel met 2 goed kansen, waar zeker eentje erin had moeten zitten. Tweede helft zakt MVV weg. Na de 1-0 van VVV speelde MVV tot aan de een meter of 18 voor de goal redelijk voetbal, maar weinig kansen. Klein kopkansje voor Verheydt, een wanhoopspoging van Guvenc. Maar ik zie Peeters te weinig schieten vanuit de tweede lijn. Hij heeft een goed linkerbeen, waarom dan niet eens op goal schieten ipv te combineren?

Achterin was MVV zwak. Eerste goal vond ik geen fout van Coppens, hij staat enkel op zijn verkeerde been. Het begin bij Pereira die de bal te ver voor zich uitspeelt en dan alsnog zijn fout wilt goedmaken. Tweede goal is het jammerlijk dat Peeters zich makkelijk laat vallen om een vrije trap mee te krijgen. Alsof het bij de wedstrijd hoorde, gleed Pereira uit en is de weg vrij voor de 2-0. Bij de 3-0 MVV die speler zomaar schieten. Overigens wel mooi afgemaakt.

Gelukkig kun je snel revancheren. Maandag tegen Fortuna Sittard. Hopelijk krijgen de vormgevers (Labylle, Croux, Peeters, Polizzi) hun oude vorm weer terug om te vlammen tegen Fortuna.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2015 11:15
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
VVV - MVV #29

Schapendonk schreef :

Sjonnie schreef : Ik blijf me afvragen wat Coppens in hemelsnaam doet bij die 1e goal .

Dat weet die zelf ook niet. Hij zag wat op zich afkomen maar wist niet precies wat het was.


Bal wordt door een verdediger (Nijs?) van richting veranderd waardoor Coppens op het verkeerde been staat.

Coppens was de enigste speler die een voldoende haalde (anders was het zes nul geworden).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2015 13:55
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
VVV - MVV #30
Niet de beste avond. Bussen te laat ;-) waardoor 15 minuten gemist. 3-0 verliezen en daarna nog wat oponthoud buiten het stadion. Snel vergeten en maandag revancheren. Overigens wel genoten van de sfeer in het uitvak en de bus. Jammer dat er in de krant gemekkerd word over het vuurwerk. Dit staat voor mij los van wat er in Parijs is gebeurd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.366 seconden