VVV - MVV

28 nov 2015 15:02
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
VVV - MVV #31
Hoeveel tegendoelpunten mag het kosten voordat Pereira wordt vervangen? Zijn goede laatste wedstrijden wegen totaal niet op tegen het puntenverlies waarvoor hij de steeds inleiding geeft.
1ste goal is lachwekkend , maar die 2de toch helemaal.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2015 21:27
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
VVV - MVV #32
hou toch op om pereira af te zeiken. natuurlijk speelt hij ook wel eens slecht. maar, het is een groot talent. hij komt er wel en mvv mag blij zijn met hem.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2015 22:39
itsman
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
VVV - MVV #33
Pereira is een talent waar MVV nog veel plezier kan hebben in de toekomst . Het is een feit, dat hij wel eens in de fout kan gaan . Heeft volgens mij toch te maken met zijn nog relatieve jonge leeftijd . Hij is technisch onderlegd,wat een extra
troef is voor een verdediger. Mist echter nog wat kalmte en daardoor ook wat overzicht wat bij hem resulteerd in bepaalde
foute acties .
Met zijn technische onderlegdheid zou hij die euvels moeten kunnen wegwerken , indien hij het vertrouwen krijgt, van de
technische staf en de MVV-fans .


Wat betreft Güvenc , geef hem wat meer speelminuten zodat hij wat meer in de wedstrijd kan komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2015 10:08
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
VVV - MVV #34
Inderdaad ik dacht dat Pereira wel iets meer krediet had opgebouwd. De eerste paar wedstrijden heeft hij ons punten gekost, maar daarna heeft hij toch zeker een wedstrijd of 8 a 9 zeer goed gespeeld. Vervolgens komt er EEN mindere wedstrijd en meteen moet hij weer op de bank.

De jongen is 21 en staat dit seizoen pas voor het eerst in de basis bij een profclub!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2015 10:21
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
VVV - MVV #35
Het veldspel van MVV was de eerste helft goed ! We lijden ook in de eerste helft al veel onnodig balverlies. Spelers die hun man uitspelen zonder rugdekking. Alleen VVV verzuimde het in de eerste helft om dit af te maken.
De eerste twee goals worden gewoon weggegeven. Hoe haalt Perreira het in zijn hoofd om op die positie zijn man uit te spelen ! Ook de tweede gaol. Peters laat zich kinderlijk een voudig van de bal zeten. Waarom dekt Moustafa hem niet in de rug ! Pereira struikelt in het achteruit lopen.
Vanaf dat moment loop je achter de feiten aan en stort het als en kaartenhuis in.
Verdiende overwinning voor VVV, maar volstrekt onnodig !
Toch heb ik er geloof in. We hebben een goede ploeg ! Het moet alleen groeien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2015 11:25 29 nov 2015 11:35 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
VVV - MVV #36

jeoff schreef : Inderdaad ik dacht dat Pereira wel iets meer krediet had opgebouwd. De eerste paar wedstrijden heeft hij ons punten gekost, maar daarna heeft hij toch zeker een wedstrijd of 8 a 9 zeer goed gespeeld. Vervolgens komt er EEN mindere wedstrijd en meteen moet hij weer op de bank.

De jongen is 21 en staat dit seizoen pas voor het eerst in de basis bij een profclub!


Vorige week vond ik hem ook debet aan de gelijkmaker. Het is niet misgunnen, maar je ziet dat hij een stukje bagage mist. Deze jongen is niet opgeleid door een profclub, hij heeft zich via een talentenjacht mogen bewijzen. Hij kan zeker voetballen, maar hij mist de broodnodige ervaring en dat zie je terug in het veld. Zoals verkeerd positioneren bij bepaalde situaties, de verkeerde oplossing kiezen bij het opbouwen etc. Dat kost je onder de streep (nu) (veel) punten.

Hij is pas 21 jaar, hij heeft nog een hele carrière voor zich als die schoonheidsfoutjes eruit gaan. Mits die concentratieproblemen gaan verbeteren, anders heeft hij voor een profclub geen enkele waarde. Spelers van die leeftijd zijn normaal gevormd, maar hij is door zijn achterstand nog eigenlijk een jeugdspeler. Wat MVV met hem doet mag je eigenlijk nooit doen met iemand die nog gevormd moet worden. Daar heb je normaal een tweede elftal voor om hem de komende twee jaar die ervaring bij te spijkeren. Nu wordt hij voor de leeuwen gegooid, is iedere wedstrijd eigenlijk een probeersel en de uitkomst een roulette, terwijl de supporters een serieuze deelname aan de competitie verwachten voor het eerste elftal, want daar wordt het geld van de club verdient en de eer verdedigd.

Ze hadden natuurlijk niet verwacht dat Kuipers nu nog uit de roulatie zou zijn en door de armoede binnen MVV (wat hier op het forum een taboe is) dwingt hen eigenlijk tot die keuzes. En dat is maar het topje van de ijsberg, er zijn andere keuzes die ook geen voetbalgrondslag lijken te hebben, maar in mijn ogen een begrotingsprobleem zijn. Bijvoorbeeld de hopeloos uit vorm zijnde Labylle, die geen vervanger op de bank heeft zitten en hierdoor on-wisselbaar is. Alles wat momenteel gebeurt binnen, is uiteindelijk voor mijn gevoel in september bepaald. In december krijg je weer een corrigeer moment, doe je/kun je dan weer niets, dan staat de uitkomst van de competitie vast en zijn we weer een jaartje rond. Dat is niet Ron Elsen schuld, laat ik dat voorop stellen, dat zijn de cijfertjes binnen MVV waar ik me, anders dan de meeste anderen hier, wel zorgen om maak. Die zeggen zeker niet groen licht eredivisie, maar zelfs de deelname aan Jupiler League staat op oranje. Sportief succes zou net dat momentum kunnen zijn wat de club nu nodig heeft om dat licht weer op groen te krijgen. Maar je kunt niet voetballen voor resultaat als je nog aan het opleiden bent. Knops maakte vorig seizoen ook fouten, dat is het niveau van de competitie, iets meer dan Maatsen, daardoor was hij vorig seizoen ook de tweede keuze. Maar de foutmarge van Pereira zijn momenteel hoger dan Knops vorig seizoen. In een normale situatie moet je dan als trainer kunnen ingrijpen vind ik. (Niet het vertrouwen verliezen, maar beschermen of tijd geven om te vormen.)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.242 seconden