FC Emmen - MVV Maastricht

01 dec 2015 19:52
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
FC Emmen - MVV Maastricht #1
We moeten door na de dramatische wedstrijd tegen Fortuna.
Vrijdag is Emmen alweer aan de beurt. MVV mist Verheijdt en Ippel door schorsingen. Labylle zie ik dit seizoen niet meer terugkeren. Shermaine Martina acht ik (nog) niet in staat om de rest van het seizoen als linksback af te maken. Tot aan de winterstop mag/kan hij daar spelen. Zo wordt de al magere selectie flink uitgedund.


Branderhorst
Shermar Martina-Pereira-Knops-Moustafa

Polizzi-Nys-Peeters

Croux-Palacios-Guvenc

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2015 20:33
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #2
Als ze zo spelen als tegen Fortuna de tweede helft wordt het een mission impossible.
Ik verwacht helemaal niets, kan het alleen maar meevallen.

Ik denk dat we met 3 - 0 de boot in gaan

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2015 21:26
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #3

Nao Väöre schreef : Als ze zo spelen als tegen Fortuna de tweede helft wordt het een mission impossible.
Ik verwacht helemaal niets, kan het alleen maar meevallen.

Ik denk dat we met 3 - 0 de boot in gaan




Dit wordt een nulletje of 6 . Tegen Achilles/VVV en Fortuna had ik gerekent op zijn minst 6 punten !! Nu ben je Labylle en Verheijdt kwijt .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2015 07:21 02 dec 2015 07:22 door Malpertoni.
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #4
Wat hebben de meeste mensen toch met die Verheijdt, nog niks gepresteerd. Allen de populaire jongen uithangen. Geruime tijd geblesseerd geweest, nu 2x gele kaart.
Er zullen nu wel mensen de nodige kritiek hebben, maar het is mijn mening. Oke. de winnende goal tegen jong ajax tel in niet mee, hier heeft mvv meer gekregen dan het verdiende.


Het wordt een moeilijke wedstrijd daar in Emmen, teken voor een punt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2015 07:31
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #5
Niemand verwacht ook nog maar iets in Emmen na de zeperd tegen Fortuna. Dus dat betekent dat MVV wint. Óók dat is typisch MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2015 08:12
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #6

Malpertoni schreef : Wat hebben de meeste mensen toch met die Verheijdt, nog niks gepresteerd. Allen de populaire jongen uithangen. Geruime tijd geblesseerd geweest, nu 2x gele kaart.
Er zullen nu wel mensen de nodige kritiek hebben, maar het is mijn mening. Oke. de winnende goal tegen jong ajax tel in niet mee, hier heeft mvv meer gekregen dan het verdiende.


Ik heb vooral kritiek op dat dat doelpunt tegen Jong Ajax niet meetelt. In de stand telt het toch echt wel mee :lol:

OT: ik dacht hetzelfde als Anna D. Typisch MVV om nu uit bij Emmen te winnen. Laten we hopen dat het waargemaakt wordt. Als je in Emmen wint en vervolgens thuis van RKC, ga je in het linkerrijtje de winterstop in. Dan ziet de wereld er nog niet zo slecht uit, zeker als we zoals de laatste seizoenen na de winterstop beter presteren als er voor. Maar in alle eerlijkheid vrees ik het ergste.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2015 09:13
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #7
Moet zeggen dat ik Verheydt prima vond spelen tegen Fortuna. Een paar technische acties die ik niet bij hem had verwacht, sterk in de kaats en ook gewoon op power zich tussen 3 man vrijspelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2015 10:20
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #8
Nou ikzelf ben blij dat Palacios weer gaat spelen. Misschien kan het zijn dat Verheydt nog ingespeeld moet raken in het team, maar us Bies is even sterk in kopduels als Palacios. (niet echt dus)
Ik denk dat we in Emmen minimaal een punt pakken, want dat is ook MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2015 08:58
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #9
Afgelopen maandag waren we het middenveld kwijt toen de tegenstander op onze helft begon te spelen en de spelmaker klem zette. Misschien als we toen een mannetje meer op het middenveld hadden gezet, in plaats van in de aanval dat we weer grip op de wedstrijd hadden gekregen. Hopelijk spelen we tegen Emmen in een 4-4-2 of 4-5-1 formatie, dan kun je tenminste iets opvangen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2015 16:54
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 809
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #10
1Limburg:

Met drie afwezigen is het voor MVV-trainer Ron Elsen puzzelen geblazen voor de wedstrijd in en tegen Emmen.
Zijn ploeg treedt vrijdag (20.00 uur) aan zonder Ricardo Ippel en Thomas Verheijdt, die beide voor één wedstrijd zijn geschorst. Ook Leroy Labylle is er niet bij. Hij brak in de derby tegen Fortuna Sittard maandag zijn scheenbeen en is woensdag geopereerd.

Onzeker
Jordy Croux, die het tegen Fortuna zwaar te verduren kreeg en verschillende overtredingen moest incasseren, heeft pijntjes en het is nog onzeker of hij kan aantreden.

Pijn
Daarom zal het elftal op zeker drie plaatsen worden gewijzigd in Emmen, waar MVV vorig jaar een volgens Elsen 'dramatische' wedstrijd speelde en met 6-0 klop kreeg. "Dat deed pijn, net als het dubbele derbyverlies afgelopen week", zegt Elsen.

Temperen
"Hoewel we steeds een heel goede eerste helft spelen, blijven de resultaten uit. We hebben de wedstrijden scherp geanalyseerd en misschien moeten we onszelf wat temperen in het spel. De ploeg is nog altijd in opbouw, ook al is het verwachtingspatroon door het goede spel hoog."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2015 17:32
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #11

Jacques schreef :

Malpertoni schreef : Wat hebben de meeste mensen toch met die Verheijdt, nog niks gepresteerd. Allen de populaire jongen uithangen. Geruime tijd geblesseerd geweest, nu 2x gele kaart.
Er zullen nu wel mensen de nodige kritiek hebben, maar het is mijn mening. Oke. de winnende goal tegen jong ajax tel in niet mee, hier heeft mvv meer gekregen dan het verdiende.


Ik heb vooral kritiek op dat dat doelpunt tegen Jong Ajax niet meetelt. In de stand telt het toch echt wel mee :lol:

OT: ik dacht hetzelfde als Anna D. Typisch MVV om nu uit bij Emmen te winnen. Laten we hopen dat het waargemaakt wordt. Als je in Emmen wint en vervolgens thuis van RKC, ga je in het linkerrijtje de winterstop in. Dan ziet de wereld er nog niet zo slecht uit, zeker als we zoals de laatste seizoenen na de winterstop beter presteren als er voor. Maar in alle eerlijkheid vrees ik het ergste.


Ik ben ook (nog) niet gecharmeerd van Verheijdt. Vind hem te statisch voorin. Met Palacios heb je wat meer beweging. Wellicht dat Verheijdt in een andere formatie beter toch zijn recht komt. Ik ben bang dat het vertrouwen weg is in het team momenteel. Ik verwacht helaas ook een grote zeperd... MVV proof that i'm wrong!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2015 18:25 03 dec 2015 18:36 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #12
Dit lijkt me de meest logische opstelling, mits Croux niet fit is.

*******Coppens
Moustafa**Martina**Knops**Pereira
*****Peeters
Nys***Martina*** Polizzi
******Guvenc
*****Palacios

Bank: Branderhorst (K), Rajcomar (AV), van Melick (MV), Baur (AV)
Het kan zullen we maar zeggen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2015 13:04
Iech mats mvv
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #13
Ik hoop dat het maar kan en vooral de nadruk op hopen.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2015 18:29 04 dec 2015 18:30 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #14
Uitwedstrijden tegen VVV en Emmen is elk punt een bonus . 5 punten verliezen tegen Fortuna en Achilles dat mag gewoon niet gebeuren !!!



Ps

Heeft er iemand een stream voor vanavond??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2015 18:43
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #15

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.365 seconden