FC Emmen - MVV Maastricht

05 dec 2015 14:46
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #31
Mooi om te zien dat er nog redelijk wat supporters in dat uit vak zitten ondanks de verre reis en 2 derbys verloren afgelopen weekend!
Bij deze hulde aan de meegereisde supporters! :thumbup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2015 16:23
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #32

EmmenFC schreef : Terechte overwinning voor MVV, Emmen op het eerste kwartier na totaal niet in de wedstrijd gezeten helaas. Bijgevoegde foto wilde ik jullie niet onthouden, mooi sfeertje, gefeliciteerd met de punten. Meer foto's vind je op onze site emmenfc.nl/fotoverslag-fc-emmen-mvv-maastricht-2/ Tot in april.


Bedankt voor je reactie en foto. Sportief :thumbsup:

Jullie nog veel voetbalplezier in Emmen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u EmmenFC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2015 08:46
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #33
Ik heb altijd wel sympathie gehad voor FC Emmen :applaus:

Nooit gedacht dat wij daar vrijdag met 3 punten naar huis zouden komen. Uit bij Emmen is voor MVV altijd wel een lastig verhaal geweest. Gelukkig hadden wij het geluk vrijdag aan onze zijde, en dat hadden we ook heel hard nodig na de wedstrijden tegen VVV en Fortuna.

Op naar vrijdag tegen RKC.
Eindelijk valt mijn shift van het werk weer goed en heb ik dus de vroege shift, dus zeg ik PRESENT komende vrijdag :thumbsup:

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2015 15:04
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #34
Dit hadden we even nodig.
Vrijdag gun ik Emmen weer een mooie overwinning.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2015 16:39
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #35
Weet niet tegen wie ze moeten, maar emmen is een directe concurrent van ons dus hoop ik dat ze punten verspillen vrijdag zodat wij over ze heen gaan bij winst tegen rkc.
Wil niet zeggen dat ik geen sympathie heb voor Emmen trouwens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2015 17:01
EmmenFC
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #36

Ivinho schreef : Ik heb altijd wel sympathie gehad voor FC Emmen :applaus:

Nooit gedacht dat wij daar vrijdag met 3 punten naar huis zouden komen. Uit bij Emmen is voor MVV altijd wel een lastig verhaal geweest. Gelukkig hadden wij het geluk vrijdag aan onze zijde, en dat hadden we ook heel hard nodig na de wedstrijden tegen VVV en Fortuna.

Op naar vrijdag tegen RKC.
Eindelijk valt mijn shift van het werk weer goed en heb ik dus de vroege shift, dus zeg ik PRESENT komende vrijdag :thumbsup:


Eerder had ik ook wel sympathie voor MVV, begin 2000 dat we bij jullie op het vak stonden en vriendschappelijk met elkaar omgingen. Nog met een paar man vanuit Emmen destijds naar de demonstratie op het plein in Maastricht geweest :) was ondanks de financiële problemen bij beide clubs een mooie tijd om mee te maken. De sympathie is alleen wel wat bekoeld, vorig seizoen in het uitvak vanaf een half uur voor de wedstrijd t/m het einde van de wedstrijd door de groep in de hoek bij het bezoekersvak voor alles uitgemaakt.

Desondanks blijft MVV bij mij in ieder geval altijd wel een speciale plek houden.

@Sjeng@boschpoort wij mogen vrijdag uit naar Sittard, vorig jaar wonnen we daar met 1-8, gaat ons dit seizoen helaas niet lukken denk ik maar 3 punten moeten haalbaar zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2015 17:16 07 dec 2015 17:20 door seppo.
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
FC Emmen - MVV Maastricht #37

SJENG@BOSCHPOORT schreef : Weet niet tegen wie ze moeten


zitterd ;)

edit: Oeps Emmen was me voor :)

Enne @EmmenFC, van dat soort figuren niks aantrekken...Kunnen de "goede" supporters helaas weinig aan doen. Al kan ik me goed voorstellen dat de sympathie snel verdwijnt als je zo behandeld word.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.266 seconden