FC Emmen - MVV Maastricht
- SJENG@BOSCHPOORT
-
- Elite Member
-
Re: Re:FC Emmen - MVV Maastricht
05 Dec 2015 14:46
Mooi om te zien dat er nog redelijk wat supporters in dat uit vak zitten ondanks de verre reis en 2 derbys verloren afgelopen weekend!
Bij deze hulde aan de meegereisde supporters! :thumbup:
Bij deze hulde aan de meegereisde supporters! :thumbup:
The following user(s) said Thank You: Brncic
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kletswief
-
- Platinum Member
-
Re: FC Emmen - MVV Maastricht
05 Dec 2015 16:23EmmenFC wrote: Terechte overwinning voor MVV, Emmen op het eerste kwartier na totaal niet in de wedstrijd gezeten helaas. Bijgevoegde foto wilde ik jullie niet onthouden, mooi sfeertje, gefeliciteerd met de punten. Meer foto's vind je op onze site emmenfc.nl/fotoverslag-fc-emmen-mvv-maastricht-2/ Tot in april.
Bedankt voor je reactie en foto. Sportief :thumbsup:
Jullie nog veel voetbalplezier in Emmen.
The following user(s) said Thank You: EmmenFC
- Ivinho
-
- Elite Member
-
- Alles kwiet, behalve de kluts!
06 Dec 2015 08:46
Ik heb altijd wel sympathie gehad voor FC Emmen :applaus:
Nooit gedacht dat wij daar vrijdag met 3 punten naar huis zouden komen. Uit bij Emmen is voor MVV altijd wel een lastig verhaal geweest. Gelukkig hadden wij het geluk vrijdag aan onze zijde, en dat hadden we ook heel hard nodig na de wedstrijden tegen VVV en Fortuna.
Op naar vrijdag tegen RKC.
Eindelijk valt mijn shift van het werk weer goed en heb ik dus de vroege shift, dus zeg ik PRESENT komende vrijdag :thumbsup:
Nooit gedacht dat wij daar vrijdag met 3 punten naar huis zouden komen. Uit bij Emmen is voor MVV altijd wel een lastig verhaal geweest. Gelukkig hadden wij het geluk vrijdag aan onze zijde, en dat hadden we ook heel hard nodig na de wedstrijden tegen VVV en Fortuna.
Eindelijk valt mijn shift van het werk weer goed en heb ik dus de vroege shift, dus zeg ik PRESENT komende vrijdag :thumbsup:
Winning isn't everything... It's the only thing!!!
- Boschpoort
-
- Administrator
-
07 Dec 2015 15:04
Dit hadden we even nodig.
Vrijdag gun ik Emmen weer een mooie overwinning.
Vrijdag gun ik Emmen weer een mooie overwinning.
- SJENG@BOSCHPOORT
-
- Elite Member
-
07 Dec 2015 16:39
Weet niet tegen wie ze moeten, maar emmen is een directe concurrent van ons dus hoop ik dat ze punten verspillen vrijdag zodat wij over ze heen gaan bij winst tegen rkc.
Wil niet zeggen dat ik geen sympathie heb voor Emmen trouwens.
Wil niet zeggen dat ik geen sympathie heb voor Emmen trouwens.
- EmmenFC
-
- New Member
-
07 Dec 2015 17:01Ivinho wrote: Ik heb altijd wel sympathie gehad voor FC Emmen :applaus:
Eerder had ik ook wel sympathie voor MVV, begin 2000 dat we bij jullie op het vak stonden en vriendschappelijk met elkaar omgingen. Nog met een paar man vanuit Emmen destijds naar de demonstratie op het plein in Maastricht geweest

Desondanks blijft MVV bij mij in ieder geval altijd wel een speciale plek houden.
@Sjeng@boschpoort wij mogen vrijdag uit naar Sittard, vorig jaar wonnen we daar met 1-8, gaat ons dit seizoen helaas niet lukken denk ik maar 3 punten moeten haalbaar zijn.
The following user(s) said Thank You: opadiehard
- seppo
-
- Away
- Platinum Member
-
07 Dec 2015 17:16 - 07 Dec 2015 17:20SJENG@BOSCHPOORT wrote: Weet niet tegen wie ze moeten
zitterd

edit: Oeps Emmen was me voor

Enne @EmmenFC, van dat soort figuren niks aantrekken...Kunnen de "goede" supporters helaas weinig aan doen. Al kan ik me goed voorstellen dat de sympathie snel verdwijnt als je zo behandeld word.
Last edit: 07 Dec 2015 17:20 by seppo.
Time to create page: 0.260 seconds