Sparta - MVV 18-12-2015

18 dec 2015 22:57
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #31

houtengerard schreef :

Mr Sjaan schreef : Het nut van deze actie ontgaat mij volkomen.

Willen waarschijnlijk graag volgend jaar een combiregeling, waarbij ze drie keer moeten overstappen in een andere bus, en zelfs het gleufje van de eigen portemonnee betast dient te worden. De chronische slachtofferrol.

Edit:

Ik heb de rouwe beelden gezien, er is geen seconde aan beeldmateriaal van de hele actie opgenomen. Dus komt het ook niet in de uitzending. Effect 0,0. Camera's negeerden het hele vak.


Kijk jij wel eens verder dan teletekst en deze site? Talloze nieuwssites en facebookpaginas die de staking linken met anti fox. Of het verstandig is mbt de KNVB weet ik niet. En wat dit met combi of geen combi te maken heeft mag Joost weten. Ook mooi dat de mensen die daar over reageren dat dit dan de laatste niet combi is in dit topic, meteen gebruik hebben gemaakt dat het geen combi was. Of niet? Ik weet het antwoord wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maakneetoetboenaotouw

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2015 22:57
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #32

Schapendonk schreef : Tip aan MVV. Ga de volgende keer niet meer naar de top 3!! Blijf in Maastricht. Je verliest met 5-0 bespaart je reiskosten en de rest erom heen en ook de supporters een hoop leed. Want met 6-0 heb je nog meer schade dan dat je thuis was gebleven. Sorry na de 6-2 in eigen huis vind ik het een schande!! Ik kan er niet meer van maken.




Jesus man heb je de wedstrijd gezien ?? MVV was 3 kwart van de wedstrijd minstens gelijk aan de koploper van de JL ! Thuis gelijk spelen tegen Achilles doet VEEL meer pijn dan uit verliezen bij de koploper .
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2015 23:02 18 dec 2015 23:14 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #33

Sjonnie schreef :

Schapendonk schreef : Tip aan MVV. Ga de volgende keer niet meer naar de top 3!! Blijf in Maastricht. Je verliest met 5-0 bespaart je reiskosten en de rest erom heen en ook de supporters een hoop leed. Want met 6-0 heb je nog meer schade dan dat je thuis was gebleven. Sorry na de 6-2 in eigen huis vind ik het een schande!! Ik kan er niet meer van maken.




Jesus man heb je de wedstrijd gezien ?? MVV was 3 kwart van de wedstrijd minstens gelijk aan de koploper van de JL ! Thuis gelijk spelen tegen Achilles doet VEEL meer pijn dan uit verliezen bij de koploper .


Zeg me eens wat je daar aan hebt? 6-0... dat is wat ik zie aan het gelijkwaardig zijn aan de koploper van de JL. En ja ik heb de wedstrijd gezien. Een zoveelste lesje effectiviteit. De top 6 van de JL heeft dat. MVV niet. En daar bedoel ik niet mee mooi voetballen en van daaruit scoren maar effectiviteit. En zo loopt MVV heel vaak tegen de lamp. Ook tegen Achilles, Eindhoven, Nac, den Bosch, VVV, Fortuna enz enz...We hadden z.g. 4e of 5e moeten staan volgens sommigen. Nou mooi niet zonder effectiviteit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2015 23:15
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #34

Sjonnie schreef :

Schapendonk schreef : Tip aan MVV. Ga de volgende keer niet meer naar de top 3!! Blijf in Maastricht. Je verliest met 5-0 bespaart je reiskosten en de rest erom heen en ook de supporters een hoop leed. Want met 6-0 heb je nog meer schade dan dat je thuis was gebleven. Sorry na de 6-2 in eigen huis vind ik het een schande!! Ik kan er niet meer van maken.




Jesus man heb je de wedstrijd gezien ?? MVV was 3 kwart van de wedstrijd minstens gelijk aan de koploper van de JL ! Thuis gelijk spelen tegen Achilles doet VEEL meer pijn dan uit verliezen bij de koploper .


sparta had zonder doelman kunnen spelen.
Mvv heeft niet een keer op doel geschoten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2015 00:01
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #35
Ik weet niet wat jullie hebben gezien maar ik heb nog nooit zo een slecht mvv gezien als dit stelletjes clowns .waar was dat geweldige middenveld het was of Peeters en Nijs nog altijd voor Sparta speelde schandalig om je zo te laten vernederen door een Sparta wat ook niet-om aan te zien was. En wat een stelletje idioten van supporters om zo een vuurwerk af te steken als protest tegen fox sport .wat een stelletje hersenloze gasten maar verder gaat het goed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Boer458, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2015 01:00
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #36
Want met een verplichte combi kun je geen rookbommetje of fakkel mee na binnen nemen? Manier van reizen staat toch los van de stewards die je controleren of niet?

Zou te achterlijk voor woorden zijn als dit invloed heeft op wel/geen combi. Je kunt altijd iets mee na binnen nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2015 01:25
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #37

Gohf schreef : Want met een verplichte combi kun je geen rookbommetje of fakkel mee na binnen nemen? Manier van reizen staat toch los van de stewards die je controleren of niet?

Zou te achterlijk voor woorden zijn als dit invloed heeft op wel/geen combi. Je kunt altijd iets mee na binnen nemen.

\

Hoe haal je het nu in je hoofd om in Rotterdam vuurwerk af te steken voor mij nooit meer welkom in een stadion .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2015 02:35 19 dec 2015 02:47 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #38

webmastersfm schreef :

houtengerard schreef :

Mr Sjaan schreef : Het nut van deze actie ontgaat mij volkomen.

Willen waarschijnlijk graag volgend jaar een combiregeling, waarbij ze drie keer moeten overstappen in een andere bus, en zelfs het gleufje van de eigen portemonnee betast dient te worden. De chronische slachtofferrol.

Edit:

Ik heb de rouwe beelden gezien, er is geen seconde aan beeldmateriaal van de hele actie opgenomen. Dus komt het ook niet in de uitzending. Effect 0,0. Camera's negeerden het hele vak.


Kijk jij wel eens verder dan teletekst en deze site? Talloze nieuwssites en facebookpaginas die de staking linken met anti fox. Of het verstandig is mbt de KNVB weet ik niet. En wat dit met combi of geen combi te maken heeft mag Joost weten. Ook mooi dat de mensen die daar over reageren dat dit dan de laatste niet combi is in dit topic, meteen gebruik hebben gemaakt dat het geen combi was. Of niet? Ik weet het antwoord wel.


Alle media die onder Fox en de Sanoma group (SBS6, nu.nl etc.) vallen negeren dit nieuws toch. Lees maar terug, wordt geen letter over gerept. Fox ligt hier echt niet wakker van, ze hebben gewoon hun uitzending kunnen doen negentig minuten lang.
Ik citeer het censuur van de NOS "Het duel werd enige tijd gestaakt, omdat er veel rook vanuit het vak met MVV-supporters het veld opkwam. De fans hielden een protestactie." Een protestactie, voor kerk in actie? Co2 uitstoot in Limburg? Dat is wel heel breed. Enkele bladen schrijven maar de boodschap in het wedstrijdverslag.

Je speelt meteen in op de voorziening en het gebruik daarvan als waarde oordeel. Maar dat bedoelde ik helemaal niet, ik doelde meer op de stok die je de lokale driehoek nu geeft. Dit is dat stukje bewijs dat een burgemeester nodig heeft om zijn zin door te drukken. Volgend jaar kan men weer de onvrede uiten over de combi naar Rotterdam. "Ongelooflijk hoe zwak MVV wel niet is, dat ze niet op komt voor haar supporters". Weer een de wedstrijd die op een maandag moet worden gespeeld omdat de burgervader en de politie dat handiger vinden. MVV supporters die in Rotterdam wonen/werken kunnen eerst hun omwisselbiljet gaan verzilveren in Maastricht. etc. Weer lekker het bestuur het vuur aan de schenen leggen omdat de tegenpartij jouw zelf gemaakte stok in handen heeft en MVV verplettert met het bewijsmateriaal. Ja, ze hebben het nieuws gehaald, maar wel weer ten koste van de credibiliteit van MVV en weer de eindeloze discussies waar je de club mee opzadelt in de toekomst. Ook voor de derden die gewoon deze wedstrijd op eigen gelegenheid wilt bezoeken.

Ik begrijp het waarom,heel nobel, maar één club en haar mening krijgt Fox echt niet klein. Waarom lees ik deze berichten nooit bij andere clubs in Nederland? Waarom leggen die groepen geen wedstrijd plat? Waarom zien die er geen doel in? Vraag dat eens af. Als je iets wilt veranderen in dit land, is het nog altijd de helft plus één die je nodig hebt. Anders heb je geen inspraak. Het is effectiever om gezamenlijk als supportersgroepen in het land hiertegen in actie te komen, dan dat je in je eentje loopt te klieren en het begrip van de meerderheid niet krijgt. Want Jan Voetbal vindt het prima om lekker algemeen Fox Sports te kijken, zonder dat hij moet nadenken op de bank over het moraal van het voetbal, hup van Ado naar Barcelona zappen. Dat is die doelgroep waar Fox op aast. (vijftig plus één)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2015 02:43
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #39
Waarom huilt iedereen over een combi als ze toch alleen maar op de chat zitten. De wedstrijd was kut, de nederlaag terecht. 6-0 misschien een beetje geflatteerd maar nu staan de jongens met beide benen op de grond voor de 2e seizoenshelft. In het uitvak stoorde niemand zich aan het vuurwerk en zelfs de sparta aanhang kon het appreciëren. Roed witte moer!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2015 02:58 19 dec 2015 03:02 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #40

αναρχος schreef : Waarom huilt iedereen over een combi als ze toch alleen maar op de chat zitten. De wedstrijd was kut, de nederlaag terecht. 6-0 misschien een beetje geflatteerd maar nu staan de jongens met beide benen op de grond voor de 2e seizoenshelft. In het uitvak stoorde niemand zich aan het vuurwerk en zelfs de sparta aanhang kon het appreciëren. Roed witte moer!!!


"Niet iedereen gaat met de trein, ik reis bijvoorbeeld nooit met de trein, maar ik zou het jammer vinden voor de mensen die met de trein reizen als de trein ging verdwijnen. Dat leidt tot onvree in het openbaar vervoer, en onvree passeert de discussie van de dag. En dat merk ik op mijn werk waar veel mensen met de trein komen.Dus ja, we hebben allemaal iets met de trein." iets In die trant.. vanuit dat perspectief..belangeloos, maar toch betrokken.zonder dat je de voorziening zelf gebruikt..

Nee ik heb er geen last van, de uitwedstrijden die ik ooit heb bezocht heb ik gewoon tussen het thuispubliek gezeten. Ik zou het jammer vinden als iemand anders er wel last van had van dat onnodige papierwerk en opschalen van risico's. Empathie noemen ze dat. Elkaar benadelen als supporters, door de drempel naar het stadion nog hoger te leggen voor de ander, omdat je het meerderheidsbelang niet snapt en de tegenreactie daarvan.

Trouwens op de radio was gewoon het fluitconcert te horen van de Sparta aanhang na de hervatting. Dat zal er ook wel in gemonteerd zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2015 09:28
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #41
Het resultaat is teleurstellend, had toch hoop op een stunt zat er niet in, achterin zijn we gewoon te zwak daar moet ( als het mogelijk is) iets gaan gebeuren.

Kunst blijft om bij de eerste 8 te blijven dat wordt best een opgave( kleine selectie), een goede samenwerking met Genk blijft voor MVV van belang om daar iets aan te doen , vraag blijft wat gebeurd met de lang geblesseerde Labylle wordt dat verzekeringstechnisch vergoedt zodat we een andere speler kunnen halen ?

De supporters actie van gister is van hun standpunt begrijpelijk, ik ben zelf ook tegen de enorme commerciele slag waarmee het voetbal is verkwanselt. Het voetbal is allang failliet , met een diepte punt gister dan de raad van Enschede instemt om voor 32 miljoen euro garant te staan, dit is een nieuw signaal voor alle andere gemeentes om dit ook maar te doen, het houdt niet op

Zijn we er beter van geworden , nee !!! alleen zolang bovenstaande gebeurd volgen we elkaar maar klakkeloos op. Van een eerlijke competitie is dan ook totaal geen sprake meer, de KNVB is net zo corrupt als de FIFA en de UEFA . Daar waar enorme bedragen geld in omgaan , is er altijd sprake van corruptie , maar dat terzijde

De tweede helft van de competitie gaat mij benieuwen, in vooral wat dit team kan laten zien en waar we beter kunnen worden.
We zullen we durf moeten spelen, minder vaak balletje terug en wie weet een stad als Maastricht verdiend top voetbal of het er ooit nog gaat komen , wie zal het zeggen. Voor nu hakt de 6-0 erin en haken we weer even af

allemaal fijne feestdagen en een sportief 2016 gewenst en tot op de markt !! ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2015 09:36 19 dec 2015 09:39 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #42
Zijn de spelers na thuiskomst direct naar huis mogen gaan ?
Ik denk het wel !
Ooit verloren wij in Zwolle met 7 - 0
Als beloning gaf Robert Maaskant ze een straftraining (direct) bij thuiskomst.
Resultaat: de daarop volgende uitwedstrijd werd met 7 - 0 gewonnen

Ik vrees dat Ron Elsen: dit niet gedaan heeft.

Een nederlaag had ik min of meer ingecalculeerd, maar nooit met zulke cijfers :schamen: :schamen: :schamen:

Hopelijk start 2016 straks beter dan 2015 geëindigd is
Fijne feestdagen

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2015 09:46
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #43

Nao Väöre schreef : Zijn de spelers na thuiskomst direct naar huis mogen gaan ?
Ik denk het wel !
Ooit verloren wij in Zwolle met 7 - 0
Als beloning gaf Robert Maaskant ze een straftraining (direct) bij thuiskomst.
Resultaat: de daarop volgende uitwedstrijd werd met 7 - 0 gewonnen

Ik vrees dat Ron Elsen: dit niet gedaan heeft.

Een nederlaag had ik min of meer ingecalculeerd, maar nooit met zulke cijfers :schamen: :schamen: :schamen:

Hopelijk start 2016 straks beter dan 2015 geëindigd is
Fijne feestdagen


Ook ik had deze ingecalculeerd. Alleen jammer van het doelsaldo. Als we de wedstrijden maar winnen die je moet winnen. Zoals ik eerder aangaf zou er wel iets van Genk komen. Details heb ik niet helaas. Misschien de mensen die korter bij het vuur zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2015 10:13 19 dec 2015 10:15 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #44

αναρχος schreef : Waarom huilt iedereen over een combi als ze toch alleen maar op de chat zitten. De wedstrijd was kut, de nederlaag terecht. 6-0 misschien een beetje geflatteerd maar nu staan de jongens met beide benen op de grond voor de 2e seizoenshelft. In het uitvak stoorde niemand zich aan het vuurwerk en zelfs de sparta aanhang kon het appreciëren. Roed witte moer!!!


Wat een redenering, dus omdat mensen geen zin hebben om naar rotterdam te reizen moeten we het maar eens zijn met die domme vuurwerk actie van een paar mensen met een IQ lager als 80 en een EGO hoger als de eifeltoren.
Als jullie denken dat FOX hier ook maar 1sec naar omkijkt dan hebben jullie het behoorlijk mis. Deze teams doen nu enkelen jaren mee en dat zal niet wijzigen, ondanks jullie acties hebben we dit seizoen dus de meeste wedstrijden ooit op maandag.
Misschien werken deze debiele acties wel negatief. Dan nog het idee hebben dat de sparta aanhang dit waardeerde. Deze waren jullie aan het uitlachen en aanfluiten. Net zoals de geusselt ook deed toen er idioten maar harde vuurwerk knallen gingen gooien 2 seizoenen geleden. Toen keerde zelfds de geusselt zich tegen jullie. Mensen leren van fouten jullie blijkbaar niet.....

Ik weet dat ik vaak roep en vraag om sfeer van de Ultra's. Wij als MVV mogen ook trotst zijn op de sfeer die door hun gemaakt word en de constante aanwezigheid bij uitwedstrijden. Maar toch zitten er een paar mongolen tussen die gewoon thuis horen te blijven. Het vreemde is dat iedereen ouder word maar dat er nooit iemand ingrijpt als er weer iets fout gaat, of dat er geleerd word van fouten die er gemaakt worden.
Aan de idioot of idioten die dit op hun geweten hebben bedankt voor jullie debiele actie. Ik hoop voor jullie dat jullie in prive of werksfeer wel helder kunnen nadenken en kunnen handelen anders ben ik bang dat het niet goed komt met jullie.
Oke ik heb mijn gal kunnen spugen over deze actie.
Maar als dit het niveau is van de sfeermakers dan ben ik zwaar teleurgesteld

6-0 verlies wat moet ik er van zeggen, Blamage, Blamage, Blamage
Ook al is het de koploper en was RKC de hekkensluiter.
De spirit die de 6-2 opleverde os gisteren volledig aan gorten getrapt.
Een tegengoal binnen 1 min is gewoon een ramp te noemen.
Het 1ne moment verbaasd MVV mij met mooi spel en leuke goals, de week erna hebben ze schijnbaar nergens zin in en geven ze ons weer een blamage cadeau.
Als je kijkt naar de afgelopen weken en wat we verloren hebben kun je het iedere keer een Blamage noemen, Achilles, Sparta, Fortuna en volgens mij nog eens paar. Verliezen oke, maar niet of deze manieren en met deze aantallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2015 10:23
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
Sparta - MVV 18-12-2015 #45

houtengerard schreef :

webmastersfm schreef :

houtengerard schreef :

Mr Sjaan schreef : Het nut van deze actie ontgaat mij volkomen.

Willen waarschijnlijk graag volgend jaar een combiregeling, waarbij ze drie keer moeten overstappen in een andere bus, en zelfs het gleufje van de eigen portemonnee betast dient te worden. De chronische slachtofferrol.

Edit:

Ik heb de rouwe beelden gezien, er is geen seconde aan beeldmateriaal van de hele actie opgenomen. Dus komt het ook niet in de uitzending. Effect 0,0. Camera's negeerden het hele vak.


Kijk jij wel eens verder dan teletekst en deze site? Talloze nieuwssites en facebookpaginas die de staking linken met anti fox. Of het verstandig is mbt de KNVB weet ik niet. En wat dit met combi of geen combi te maken heeft mag Joost weten. Ook mooi dat de mensen die daar over reageren dat dit dan de laatste niet combi is in dit topic, meteen gebruik hebben gemaakt dat het geen combi was. Of niet? Ik weet het antwoord wel.


Alle media die onder Fox en de Sanoma group (SBS6, nu.nl etc.) vallen negeren dit nieuws toch. Lees maar terug, wordt geen letter over gerept. Fox ligt hier echt niet wakker van, ze hebben gewoon hun uitzending kunnen doen negentig minuten lang.
Ik citeer het censuur van de NOS "Het duel werd enige tijd gestaakt, omdat er veel rook vanuit het vak met MVV-supporters het veld opkwam. De fans hielden een protestactie." Een protestactie, voor kerk in actie? Co2 uitstoot in Limburg? Dat is wel heel breed. Enkele bladen schrijven maar de boodschap in het wedstrijdverslag.

Je speelt meteen in op de voorziening en het gebruik daarvan als waarde oordeel. Maar dat bedoelde ik helemaal niet, ik doelde meer op de stok die je de lokale driehoek nu geeft. Dit is dat stukje bewijs dat een burgemeester nodig heeft om zijn zin door te drukken. Volgend jaar kan men weer de onvrede uiten over de combi naar Rotterdam. "Ongelooflijk hoe zwak MVV wel niet is, dat ze niet op komt voor haar supporters". Weer een de wedstrijd die op een maandag moet worden gespeeld omdat de burgervader en de politie dat handiger vinden. MVV supporters die in Rotterdam wonen/werken kunnen eerst hun omwisselbiljet gaan verzilveren in Maastricht. etc. Weer lekker het bestuur het vuur aan de schenen leggen omdat de tegenpartij jouw zelf gemaakte stok in handen heeft en MVV verplettert met het bewijsmateriaal. Ja, ze hebben het nieuws gehaald, maar wel weer ten koste van de credibiliteit van MVV en weer de eindeloze discussies waar je de club mee opzadelt in de toekomst. Ook voor de derden die gewoon deze wedstrijd op eigen gelegenheid wilt bezoeken.

Ik begrijp het waarom,heel nobel, maar één club en haar mening krijgt Fox echt niet klein. Waarom lees ik deze berichten nooit bij andere clubs in Nederland? Waarom leggen die groepen geen wedstrijd plat? Waarom zien die er geen doel in? Vraag dat eens af. Als je iets wilt veranderen in dit land, is het nog altijd de helft plus één die je nodig hebt. Anders heb je geen inspraak. Het is effectiever om gezamenlijk als supportersgroepen in het land hiertegen in actie te komen, dan dat je in je eentje loopt te klieren en het begrip van de meerderheid niet krijgt. Want Jan Voetbal vindt het prima om lekker algemeen Fox Sports te kijken, zonder dat hij moet nadenken op de bank over het moraal van het voetbal, hup van Ado naar Barcelona zappen. Dat is die doelgroep waar Fox op aast. (vijftig plus één)


Als je de illusie hebt dat een betaalzender, protesten tegen hun gaat uitzenden.... Net zoals de gemiddelde fox abonnee die toch geen boodschap heeft aan deze actie omdat hij de commercie steunt. Dus dat is niet de doelgroep..... Net zoals je geen streaker, poltitieke uitingen of vechtpartijen ziet. Wordt overal ontweken. Hoe lang heb je al tv?? De enige die den stok heeft gekregen lijken wel de eeuwige klagende MVV supporter op dit medium. Iedere voetbalsite, talloze kranten (Ad, Limburger etc) , iedere fanatieke supporterssites maken er melding van. Dat jij in je sanoma bookmarks niks tegen komt ligt eerder aan jouw beperkte nieuwsgaring dan aan de actie zelf. Verder werd de actie gisteren gesteund door de fanatieke aanhang van Sparta, dan moet je toch nog ff huilen dat gefluit er misschien Ingemonteerd was. Zure man.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden