>
Ontvangen bedankjes 365
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
houtengerard schreef : Wat we ons na de wedstrijd afvroegen. Zijn dit de spelers waar een Voorjans, Stankov etc. voor hebben moeten schuiven? Is dit de criteria? Wat is eigenlijk de criteria? Die lange spits uit Den Haag die zomaar vanuit de amateurs een driejarig contract krijgt toegeschoven op uiterlijk. Terwijl Moustafa en Stankov jaren moesten knokken voor een jaarcontract. Wat is in godsnaam de criteria bij MVV? Bij Eindhoven (zelfde begroting) zie ik een schilderij op het veld staan dat klopt, bij MVV krijg ik een vingerverf gevoel.
Kay schreef : Het begint een vast patroon te worden: Gretig beginnen en na een paar gemiste kansen slaat de apathie toe. Slordige passes, niet lopen op ballen die een halve minuut in de lucht hangen en de tegenstander zo veel ruimte geven dat ie zelfs een slecht inspeelde bal nog in tweede instantie mag aannemen. Iemand als Hawbir kan gewoon niet veel beter en speelt gewoon naar zijn kunnen, maar van bv. Peeters mogen we toch echt wel meer verwachten. De enige uitzonderingen vond ik Guvenc en Ciranni. Die laatste moet in aanvallend opzicht nog iets meer lef tonen, maar bevalt me verder wel.
Als toetje ook nog een bekeuring onder de ruitenwisser voor parkeren op het gras achter de sporthal
Sorry voor de betweterigheid, houten, maar criteria is het meervoud van criterium. Het moet dus zijn: "Zijn dit de criteria?" of "Is dit het criterium?" Inhoudelijk ben ik het wel met je eens. Lance Voorjans was zeker niet slechter dan de bonk uit Scheveningen.houtengerard schreef : Is dit de criteria?