MVV-Fc Eindhoven

30 jan 2016 16:43
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV-Fc Eindhoven #61
Ik zie voor het volgend seizoen alweer een nieuw 5-jarenplan boven tafel komen. :woohoo: :woohoo:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2016 10:12
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Fc Eindhoven #62
Op Fortuna en Almere na heeft MVV nu de meeste tegengoals van de JL. En dan nog 10e staan. Dat zegt toch wel wat over de verhouding aanval/ verdediging. Met een paar goede verdedigende aanwinsten sta je minstens 5 plekken hoger. Is dit nu zo moeilijk? Waarom vertrekt alles richting een den Bosch dat in cat. 1 zit. Ik snap er nog maar weinig van.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2016 11:30
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV-Fc Eindhoven #63
Lijkt me een terechte analyse Schapendonk. Kun je nagaan: we hebben niet eens een echt goed scorende centrumspits. Is dat het scenario voor volgend seizoen al (ik verwacht geen transfers meer vandaag): een goed centraal verdedigend blok en eventueel een scorende centrumspits erbij!

Iedereen gaat naar Den Bosch, terwijl die in categorie 1 zit? Daarom zitten ze er natuurlijk straks nog steviger in! Of ze hebben een geldschieter en een gemeenteraad conform Kerkrade achter zich staan. De voetbalwereld is een bizar wereldje waar goed omgaan met geld niet beloond wordt en onverantwoorde risico's vaak wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2016 12:08 31 jan 2016 12:09 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-Fc Eindhoven #64
Ik heb de beelden nog eens bekeken (voopagina van deze site) maar volgens mij is het bij beide goals wel Ciranni's directe tegenstander die scoort. Al gaat er van tevoren al veel mis, zoals Knops die de bal zelf perfect verlengt op de speler van Eindhoven die daarna de assist geeft voor de 0-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.261 seconden