>
Ontvangen bedankjes 365
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boe is dat feeske? schreef : Als ik het goed heb worden schorsingen vanaf dit seizoen opgelegd bij 5de gele kaart, 10de gele kaart en iedere volgende gele kaart (11,12 etc)
Meen dat Ippel al zijn 5de tijdje geleden heeft gehad..
Peeters is geschorst tegen NAC, Nys waarschijnlijk niet erbij. Kansen voor onze jonge honden!!
Mie leef Mestreech schreef : Ik las net op 1Limburg dat MVV flink gehavend is voor deze wedstrijd.
Peeters is geschorst, de langdurige blessures van Nick Kuipers en Leroy Labylle. Nys, Shermaine Martina en Van Melick ook geblesseerd. Terwijl Ippel een twijfelgeval is.
Ik ben bang voor een nieuwe afgang.
stef schreef : de terugkomst van kuuper heb ik al n maand geleden verteld dat dat langer duurt nu weer vocht in de knie
Dat zou me niets verbazen, typisch "Us MVV-ke"!Anna D. schreef : Deze winnen we tegen elke verwachting in. Een Croux etc. gaat met een vol stadion het beste in zichzelf naar boven halen.
De Zwarte Vogel schreef :
Dat zou me niets verbazen, typisch "Us MVV-ke"!Anna D. schreef : Deze winnen we tegen elke verwachting in. Een Croux etc. gaat met een vol stadion het beste in zichzelf naar boven halen.