NAC - MVV 15 -02 2016

12 feb 2016 19:28
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
NAC - MVV 15 -02 2016 #16
Opstelling Mvv

Coppens Moustafa Knops Pereira Werker
Ippel Palacios Polizzi Guvenq Verheijdt Croux.

Waar zijn de twee nieuwe Genk verdedigers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2016 20:13
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
NAC - MVV 15 -02 2016 #17
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjuulke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2016 22:01
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
NAC - MVV 15 -02 2016 #18
Gelijk gekregen, Anna D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2016 22:02 12 feb 2016 22:03 door Sjuulke.
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
NAC - MVV 15 -02 2016 #19
Met kunst en vliegwerk 1-1, met zoveel kunst zouden we toch heel wat subsidie moeten krijgen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, MVVke, Jacques, opadiehard, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2016 22:07
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
NAC - MVV 15 -02 2016 #20
Met samengeknepen billen achter de laptop gezeten, dikke pluim voor Jo Coppens en Werker.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2016 22:09
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
NAC - MVV 15 -02 2016 #21
Heerlijk om daar een punt te pakken, onverdiend of niet. Coppens prima gekeept :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2016 22:14
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
NAC - MVV 15 -02 2016 #22
prima resultaat op papier.

21 corners tegen, en op t laatste zo amateuristisch als ze eruit konden komen...Neem aan dat ze bij NAC zeggen dat dit de zwakste tegenstander van t seizoen is geweest tot nu toe.
Kan er helaas niet heel vrolijk van worden, hoop dat ik daar de enige in ben

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2016 22:20 12 feb 2016 22:31 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
NAC - MVV 15 -02 2016 #23
Elsen: "De complimenten aan mijn team. We hebben vroeg druk weten te zetten op de tegenstander. Het lijnspel was dik in orde, we haalden de ballen goed van de lijn en konden vanuit die positie snel overnemen en de tegenstander opnieuw laten beginnen aan hun opbouw. Hierdoor viel de tegenstander in de herhaling en vergat om voor andere opties te kiezen. We hebben onze krachten dit keer goed verdeeld over één helft, wat resulteerde in maar liefst 20% balbezit. Zoals jullie weten is onze doelman onlangs vader geworden, wat al weken resulteert in te weinig nachtrust in huize Coppens, dit slaaptekort leidt tot spanningen en agressie bij Jo. Hij heeft dit op een positieve manier weten om te zetten in alertheid en coaching, hij hield ons goed op de been. Guvenc rond de eerste bal mooi af, de tweede had er ook in gemogen. Al met al kan ik me niet vinden in de woorden van mijn collega dat wij hier vanavond de onderliggende partij waren. Dat wij efficiënt voetballen wilt niet zeggen dat we in de problemen kwamen, ook niet tegen tien man. Helaas doen we onszelf tekort door niet alert genoeg te reageren op stuiterende ballen tussen de lijn en de lat. Dat laatste verwijt ik mijn ploeg, maar dat is iets waar we aan kunnen werken. Als we dit niveau blijven volhouden zie ik de wedstrijd van maandag met vertrouwen tegemoet."

Zoiets zal het wel worden. Ongelooflijk dat je hier nog een punt pakt.. :woohoo:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2016 22:20
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
NAC - MVV 15 -02 2016 #24

seppo schreef : prima resultaat op papier.

21 corners tegen, en op t laatste zo amateuristisch als ze eruit konden komen...Neem aan dat ze bij NAC zeggen dat dit de zwakste tegenstander van t seizoen is geweest tot nu toe.
Kan er helaas niet heel vrolijk van worden, hoop dat ik daar de enige in ben


Ik word vrolijk van de inzet en de strijd, had ik al een tijdje niet meer gezien. Wat betreft dat slechte uitverdedigen in de laatste 10 minuten, dat was pure vermoeidheid en spanning (en een beetje paniek). Natuurlijk hebben we flink gemazzeld maar dat mag ook wel eens een keertje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2016 22:28
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
NAC - MVV 15 -02 2016 #25
Natuurlijk hebben we een paar gezwijnd. Maar uiteindelijk heeft NAC ook niet heel veel kansen uitgespeeld mn de 2e helft niet. Ik heb inderdaad genoten van een zwoegend en strijdend en bij tijd en wijlen mannelijk MVV. Als ze dat vaker kunnen opbrengen in combinatie met het voetballend vermogen wat er wel degelijk in de ploeg zit (ok, vanavond niet..;-) ) , liggen er nog voldoende kansen. Dus ondanks minder dan 25% balbezit niet eens onverdiend maar wel met wat mazzel. So what; hoe vaak is het al niet andersom geweest dit seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2016 22:28
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
NAC - MVV 15 -02 2016 #26
Met een gehavend elftal is dit een prima resultaat. Chapeau Ron Catenaccion.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Huib, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2016 22:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
NAC - MVV 15 -02 2016 #27
Natuurlijk kom je hier heel goed weg, NAC had het betere van het spel en veel grotere kansen. Van de andere kant vond ik er bij NAC nog altijd niet veel lijn in zitten, het bleef maar blind pompen. Viel me in de thuiswedstrijd ook al op. In de tweede helft dwong NAC daardoor lange tijd niets af (let wel, met rust moet je gewoon met 5-0 achterstaan eigenlijk). Alleen in de laatste tien minuten wordt het aan beide kanten nog spannend, omdat beide teams er doorheen zitten.

Ach ja. Ik snapte tegen Achilles niet hoe wij die wedstrijd niet kunnen winnen. Zo zal NAC zich nu ook voelen. Fijn dat het ons ook eens meezit. Al hadden we meer gehad aan drie punten, en hoe raar het ook klinkt, dat had er vandaag ook nog ingezeten.

Maandag winnen, en als ik kijk welke andere wedstrijden er dan op het programma staan, dan kun je zo maar richting 9e plaats kruipen. En van Almere zullen we toch wel winnen. Thuis. Hè? Toch? Alsjeblieft? :blush:

De twee wedstrijden daarna ook geen hoogvliegers als tegenstander. Aan het eind van februari moet MVV gewoon bij de eerste negen staan. Klaar. Geen excuses.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2016 22:38
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
NAC - MVV 15 -02 2016 #28
Sjiek rizzeltaot ...! :thumbsup:
maak neet oet wie

en sjevraoje oppe sjet vaan uuch geluid / gezaank de ierste tien minuute nao de 0: 1
nne groete merci aon de oetsupporters :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2016 22:54
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
NAC - MVV 15 -02 2016 #29
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat iedereen vanavond aanwezig in het uitvak kon leven met een punt. Had zelfs via Güvenc tweemaal nog gelukkiger kunnen zijn. En nu weer op naar het volgende zure betoog dat we zo gezwijnd hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Huib, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2016 23:09
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
NAC - MVV 15 -02 2016 #30
Interessant altijd om de media te volgen. Zowel nu.nl als vi hebben het over een "groot slotoffensief" en"aanhoudende pogingen" van NAC. Maar na de 1-1 heeft NAC geen uitgespeelde kans meer gehad en alleen op puur opportunisme wat momentjes. Net zoals MVV die nog had. Beide artikels vermelden niet dat MVV in de eerste helft twee of drie keer de bal van de lijn haalde bij bijna zekere doelpunten. Ik heb dan altijd het gevoel dat die helemaal geen journalist daar hebben gehad en puur op de gok, afgaande op de statistieken, maar wat schrijven.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden