MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016

15 feb 2016 22:47
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #16
Geen creativiteit,geen missie zelfs niet tegen almere?....armoede bittere armoede...we mogen blij zijn dat de 0-1 of de 0-2 niet valt!
Jonge jonge dit was slecht heel slecht....koud en slecht.....ik ga nog ff door...brandenhorst sorry jongen maar je komt zelfs niet door de blind aiditions....was er een lichtpuntje?....nee.
Mag ik wat opperen ....seizoen maar uit voetballen, en niks meer hopen.
Kijken naar volgend seizoen....weer een jaar vol met opbouw?
Dit systeem?...totaal geen ...laat ik maar stoppen...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2016 23:01 15 feb 2016 23:01 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #17
Nog ff ...woede ,teleurstelling...het hoeft niet meer?
Na 49 jaar weet ik het ff niet meer...weet ik het echt niet meer...is dit echt waar we nu op verder gaan...troosteloos plek 12 of lager?
Ik heb voor het eerst in mijn leven twijfel over mvv...geen technische staf....niemand die de kar kan of wil trekken?
Ik denk alle twee...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2016 23:03
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #18
't Waor um te jenke.

Ron je staat als een zoutzak langs de lijn. Volgens mij ben je de regie over de groep volledig kwijt
Een elftal hangt als los zand aan elkaar.
Daarnaast snapt werkelijk niemand jouw wisselbeleid. De betere spelers wissel je. de zwakkere laat je staan.
Als dit nog een aantal weken zo doorgaat, jaag je de laatste hondstrouwe supporters ook nog de Geusselt uit.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2016 23:05
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #19

Nao Väöre schreef : 't Waor um te jenke.

Ron je staat als een zoutzak langs de lijn. Volgens mij ben je de regie over de groep volledig kwijt
Een elftal hangt als los zand aan elkaar.
Daarnaast snapt werkelijk niemand jouw wisselbeleid. De betere spelers wissel je. de zwakkere laat je staan.
Als dit nog een aantal weken zo doorgaat, jaag je de laatste hondstrouwe supporters ook nog de Geusselt uit.


Guvenc wisselen voor?...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2016 23:09
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #20
Dit is gewoon echt de druppel... angsthazen voetbal in de eigen geusselt tegen de nummer voorlaatst notabene! en dat met de gedachte dat als je wint, sta je op de plek waar je aan het einde van het seizoen moet staan. Ik had nog liever verloren met 0-1 , als we maar volle bak voor de overwinning waren gegaan. Dit is niet om aan te zien! Een Henry odutayo valt goed in afgelopen vrijdag, gooi die jongen erbij en ga niet een aanvaller wisselen voor een verdediger.

Nu speel je 0-0 tegen Almere en sta je op de 13e plek. Super dat gelijkspel in Breda hoor, een echte teamprestatie. Je hebt er nu helemaal niks aan gehad.

Ik erger me er echt dood aan. Ik zal altijd naar mvv blijven gaan, maar ik hoop toch echt dat er komend seizoen een andere trainer komt. Elsen snapt het echt niet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2016 23:19
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #21
Het gaat van kwaad tot erger. Voor de winterstop zagen we in ieder geval van tijd tot tijd leuk voetbal. Daar is helemaal niks meer vanover. Als je Guvenc wisselt omdat hij erdoor heen zat, gooi dan een andere aanvaller erbij, maar toch geen verdediger? Overigens vondt ik (en met mij de mensen om mij heen) Verheijdt niet zo slecht. Kaatste toch veel ballen goed of kopte ze door. Maar dan stond daar niemand. Santi was heel slecht, maar werkte wel hard en stond op een voor hem vreemde plek. Was meer middenvelder. Volgens mij heeft Elsen superlijm aan zijn stoeltje want hij is er niet vanaf te slaan. Tijd voor een andere trainer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2016 23:26 15 feb 2016 23:29 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #22

Mr Sjaan schreef :

Hill28 schreef : Shit ik red het niet vanavond! Kom op die roeie!


Mazzelaar.


Ik heb getwijfeld of ik me dat ' Vijfjarig stadionverbod' zou gaan verzilveren vanavond zoals ze dat zo mooi uitnodigend langs de lijn hebben hangen. Het zou precies goed uitkomen. (2021 schuldenvrij) Alleen die 10.000 euro is was wat me uiteindelijk tegenhield, dat kost me mijn huwelijk.. Want het verstand gaat het toch niet winnen van het hart..

Als je vandaag gewoon gewonnen had stond je achtste. Maar ' De Onschendbare &Co' vonden het normaal dat een aanval van MVV bestond uit twee opbouwende spelers tegen zes verdedigers. Werkelijk niemand stak de middenlijn over, 90 minuten verdedigend voetbal tegen de vice-hekkensluiter in eigen huis, dubbele dekking voor iemand die over zijn eigen benen viel. Klantenbinding pur sang dit. Om nog maar te zwijgen over de logica achter het wisselbeleid. Puur angst voetbal, in de kopjes van de spelers en vanaf de zijkant. Er zit aanvallend totaal geen rode draad meer in dit spel en vooral in de omschakeling.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2016 23:35
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #23

Ik heb getwijfeld of ik me dat ' Vijfjarig stadionverbod' zou gaan verzilveren vanavond zoals ze dat zo mooi uitnodigend langs de lijn hebben hangen. Het zou precies goed uitkomen. (2021 schuldenvrij) Alleen die 10.000 euro is was wat me uiteindelijk tegenhield, dat kost me mijn huwelijk.. Want het verstand gaat het toch niet winnen van het hart..

Een kameraad en ik waren ons over precies hetzelfde aan het bedenken. Op het moment is vijf jaar stadionverbod vrij aantrekkelijk. Alleen gaat de €10.000 boete me iets te ver. Helaas.

Ga zo door MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2016 23:48
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #24
De zwakste wedstrijd van dit seizoen! 2 kansen creëren tegen Almere City... en dat ook nog eens in een thuiswedstrijd....
Voorafgaand had ik de link al gelegd, na een zware wedstrijd van afgelopen vrijdag, dat deze wedstrijd wel eens zou kunnen tegenvallen. Zo'n typische 0-0 wedstrijd. Met in mijn achterhoofd de gedachte nog van de wedstrijden thuis tegen Achilles en Fortuna. Deze past in dat rijtje.
Wil je play offs halen, moet je thuis in ieder geval van dat soort clubs winnen. Anders heb je daar niks te zoeken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2016 00:19
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #25
Had ik maar weer een stadionverbod ja heerlijk toch na zo'n avond.

Verheydt was buiten de 1e paar balcontacten niet slecht. Eens met Pinobel. Kaatsen, vasthouden, doorkoppen, bal op de borst alleen dan kwam het niet goed met het aansluiten en het begrijpen van zijn intentie. Dat kan nog groeien evenals zijn passing dat moet beter. Strakker doorgeven, nauwkeuriger daar geef ik hem nog de tijd voor.

Ik was positief ingesteld van tevoren. Coppens goede wedstrijd gekeept in Breda kan dit gaan doortrekken. Maar haakt dan met koorts af zoals het heerst. Coppens heeft natuurlijk de nodige blunders gemaakt, maar bij Branderhorst mis ik het helemaal dat hij een goede keeper zou kunnen worden. Met als dieptepunt zijn uittrap bij onze laatste kans op succes dan vraag je het toch af. Hij verontschuldigde zichzelf wel netjes bij een misstap naar het publiek met een handje, maar goed als je dat een paar keer gaat doen neemt niemand je meer serieus.

En dan Stef Peeters. Wat is er met hem aan de hand. Ontpopte zich eind vorig seizoen en begin van dit seizoen tot patron van dit MVV en terechte aanvoerder. De man die de lijnen uitzet met zijn fluwelen linkerbeen. Waar is die Peeters gebleven als je hem ziet aanmodderen vandaag?

0-0 tegen Almere was toch een van de slechtste wedstrijden die ik me zo snel kan herinneren. Deed me terugdenken aan 2002 met Godfrey Nwankpa tafarelen.

Wat een trieste avond is het geweest. Een maandagavond waar eigenlijk iedereen plichtmatig komt om maar even te zien hoe we winnen van Almere. Sfeer mag niet eens een naam hebben. En dat buiten het feit dat de Ultras zich niet lieten horen. Niemand heeft er zin in op zo'n avond waar de meesten de dag erna weer vroeg op moeten. Ga me sterk bedenken of ik me dat het ruilen van een dienst zoals vandaag nog waard vind met zo'n ambiance.

De kritiek op Elsen als coach snap ik heel goed, maar laten we ons concentreren op de resterende wedstrijden. Volgend seizoen een andere trainer moet wel financieel haalbaar zijn. Echter hebben we ook nog een technische staf met Wim Dusseldorp die toch gezien zijn ervaring evengoed moet opstaan en verantwoordelijkheid zou moeten nemen in de training en tijdens een wedstrijd. Allemaal te gelaten wat mij betreft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2016 08:08
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #26
Wat een dramatische vertoning. Profvoetbal-onwaardig! Amateurs!
1 hoogtepuntje: het eindsignaal...

Ik heb geen enkele wil om te winnen gezien; halfslachtige duels; 0,0 inzet; geen enkele dreiging....Almere heeft een hele simpele avond gehad.
Entourage was net zo fantastisch als het spel en net zo hoog als de gevoelstemperatuur.
Nog een paar zo'n wedstrijden en we zitten op 1000 man.

Krijg ook helemaal genoeg van Elsen.
Waarom Pereira rechtsback zetten als je Ciranni op de bank hebt? Die speelde toch prima de laatste wedstrijden als back.
Pereira was wederom een zwakke schake,l vooral opbouwend.
En dan op het slot Ciranni erin zetten voor Guvenc....verdediger voor aanvaller?! Waarom niet direct Polizzi?
Palacios als middenvelder is ook waardeloos. En het vizier heeft ie ook al een tijdje niet meer scherp.

Al met al een zeer trieste MVV-avond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2016 08:19
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #27
Blamage , Triest, Teleurstellend
Dat we hier voor betalen niet te geloven.
Ik heb totaal geen passie of strijd gezien!!

Dit elftal speelt gewoon niet constant, geen touw aan vast te knopen.
Soms denk je het kan niet slechter maar dan krijg je de wedstrijd erna een nog slechtere voorgeschoteld.
Spelen ze eens goed dan denk je nou dat gaat misschien nog wat worden, maar dan word je snel op de waarheid gedrukt door weer een trieste wedstrijd voorgeschoteld te krijgen.
Ik kan niet zeggen dat ik vind dat MVV dit seizoen er beter op geworden is, na Labylle is het alleen maar slechter geworden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2016 09:16
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #28
Tjeh, veel is al gezegd.

Dat er geen strijd was ben ik het volstrekt mee ONeens, spelers geven alles maar vergeet niet dat voetbal ook in de koppies zit en dit elftal heeft niet veel vertrouwen. Tel op dat ze na een uur moe zijn en de match gaat als een nachtkaars uit. Ik snap niet hoe Santi 43 goals ofzo gemaakt heeft in de topklasse? Vrij voor de goal mist hij kans op kans (gezien over de laatste 10 wedstrijden).

Gezeur over de trainer heeft geen zin want er is geen geld voor verdere uitbreiding technische staf.

Dat MVV in playoffs niks te zoeken heeft is tuurlijk waar, maar dat wisten we toch al op voorhand? Dat betekend niet dat je hem niet moet proberen te halen, wat het gaat puur om die financiën. Haal je weer geen playoffs, dan kun je weer een speler minder halen en zo blijf je in een kringloop.

Uiteindelijke probleem is dat na 15 jaar juup en de tijdelijke opleving Maaskant en Trost (waarbij het geloof in Ere terugkwam) mensen beseffen dat MVV veroordeelt is tot de juup en dat is de anticlimax, velen lijken daardoor nu af te haken. Ze krijgen geen warm gevoel meer bij MVV en het sociale aspect word ook al minder als vrienden weg blijven....

....Totdat deze supporters 2 wedstrijden afgehaakt zijn...dat jeukt t toch weer, zeker als MVV weer opleeft, wat zeker komt!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2016 09:23
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #29
Alles is al zo'n beetje gezegd. Dan maar mijn samenvatting van de wedstrijd in één plaatje:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2016 10:25
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #30
In de krant geeft Elsen aan dat het aan gebrek aan vertrouwen ligt en verschuild hij zich achter blessures. Spelers speelde niet op hun vertrouwde plek. Verder zijn ze vermoeid van afgelopen vrijdag. We hebben allemaal jonge spelers die echt wel hersteld zouden moeten zijn na 2 dagen rust. Stuk voor stuk slappe excuses. Ook Almere heeft vrijdag een wedstrijd gespeeld. De echte wil om te winnen ontbreekt. Spelers voetballen zoals Elsen op de bank zit.
Als hij dan eens op gaat staan dan is het om zo'n idiote wissel toe te passen.

Er moet komend seizoen echt een nieuwe technische staf komen. Een technische staf die bv het contract van Knops nog verlengt kan niet serieus worden genomen. Aan de andere kant laten ze jongens als Maatsen en Mbembe gewoon de deur uit wandelen, jongens met veel potentie. Een beleid van kus mijn klote en 0,0 creativiteit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.366 seconden