>
Ontvangen bedankjes 303
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Olzie schreef : Verder hoop ik dat er in de toekomst een groepering supporters opstaat die de club boven eigen principes prefereert. Eerlijk is eerlijk; de sfeer is echt een gemis en had in dit soort wedstrijden de ploeg net over dat dode punt heen kunnen tillen! Blijf dat gewoon ontzettend jammer vinden want in mijn eentje schreeuwen schiet ook zo weinig op he!
αναρχος schreef :
Olzie schreef : Verder hoop ik dat er in de toekomst een groepering supporters opstaat die de club boven eigen principes prefereert. Eerlijk is eerlijk; de sfeer is echt een gemis en had in dit soort wedstrijden de ploeg net over dat dode punt heen kunnen tillen! Blijf dat gewoon ontzettend jammer vinden want in mijn eentje schreeuwen schiet ook zo weinig op he!
Ik hoop dat er in de toekomst wat meer mensen met principes zijn, zodat we geen wedstrijden meer op maandag hoeven te voetballen. Voor volgend jaar staat in ieder geval al vast dat er minimaal 5 speelrondes op maandag zijn . En zoals het er nu naar uitziet spelen we volgend jaar ook nog een mooie wedstrijd tegen jong groningen. Maar dat kan met een beetje geluk ook nog jong Sparta worden .
αναρχος schreef :
Olzie schreef : Ik hoop dat er in de toekomst wat meer mensen met principes zijn, zodat we geen wedstrijden meer op maandag hoeven te voetballen. Voor volgend jaar staat in ieder geval al vast dat er minimaal 5 speelrondes op maandag zijn . En zoals het er nu naar uitziet spelen we volgend jaar ook nog een mooie wedstrijd tegen jong groningen. Maar dat kan met een beetje geluk ook nog jong Sparta worden .
Oftewel onderbouw jij hier precies wat ik probeer te zeggen; wegblijven heeft 0,0 effect want ook volgend jaar komen deze wedstrijden weer op maandag. Al zou niemand komen opdagen. Begrijp me niet verkeerd want ook ik vind maandag wedstrijden klote. Maar denk dat de KNVB alleen maar lacht hierom en helaas MVV vooral in zo een wedstrijd als gister hier echt zelf de dupe van is.
Maar ik zal hier nu nooit meer woorden over vuil maken. Het is nu eenmaal zoals het is, helaas...