MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016

16 feb 2016 10:56
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #31
Dat roept ik dus al heel lang elzen heeft veel te veel macht en bepaald alles bij mvv en sorry hij heeft ook veel dingen goed gedaan .maar hij kan deze ploeg niet aan het voetballen krijgen daar moet heel snel iets veranderen ook bij de spelers ,want het kan er bij niet in dat je als jonge gast nog moe bent van een wedstrijd van drie dagen geleden,er zijn mensen die werken 8uur per dag en die zeggen ook niet aan hun baas ik ben nog moe van gisteren het ligd gewoon aan de juiste instelling en daar is elzen voor verantwoordelijk en niemand anders ,daarbuiten moet hij eens de spelers eens op de jouste plek neerzetten en niet steeds maar wisselen als hem uit komt .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2016 11:07
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #32
Na de zeer matige wedstrijd van vrijdag (ik had eens "neutraal" naar de wedstrijd gekeken en schaamde me voor ons team, op inzet na was het niet veel) voelde ik dit al aankomen.

Denk dat we beter geld aan een nieuwe trainer kunnen uitgeven dan aan een nieuwe speler. Je moet toch iets proberen! Je kan wel nieuwe spelers blijven halen maar keer op keer is het hoogstens een kleine opleving en niet meer dan dat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2016 12:14
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #33
Verschrikkelijke wedstrijd met een verschrikkelijk resultaat...

Dat deze jongens kunnen voetballen hebben we aan het begin van het seizoen gezien. Ik denk bijvoorbeeld aan de eerste 30 minuten tegen Fortuna, of de mooie overwinning op Volendam. Zoals hiervoor gezegd is Elsen gewoon echt niet de juiste man om voor deze groep te staan. Ongeacht de stand, hij blijft altijd als een zandzak op de bank zitten zonder enige passie. En de wissels... Ik begrijp er soms helemaal niets van. Zowel niet van het moment van wisselen, als de wissels zelf.

Verder hoop ik dat er in de toekomst een groepering supporters opstaat die de club boven eigen principes prefereert. Eerlijk is eerlijk; de sfeer is echt een gemis en had in dit soort wedstrijden de ploeg net over dat dode punt heen kunnen tillen! Blijf dat gewoon ontzettend jammer vinden want in mijn eentje schreeuwen schiet ook zo weinig op he!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjeng14

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2016 12:30
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #34
Waarom de Ultra's niet op maandag komen op een reguliere speelronde is mij nog steeds onduidelijk.
Wat me wel duidelijk is dat de 12de man hier wel onder lijd en dat geld ook voor sfeer.
Of dit het verschil tussen gelijkspel en winst had kunnen betekenen is onduidelijk.

Wel is het jammer dat ze niet aanwezig waren,
De volgende gebruiker (s) zei dank u Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2016 12:38
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #35
Dat van de Ulta's slaat ook nergens op. Je ziet sommige gewoon door het stadion huppelen, alleen zitten ze niet op hun vertrouwde plek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2016 14:48 16 feb 2016 14:48 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #36
Tja, vorig jaar heeft MVV met deze minimale middelen en deze goedkope oplossing (degene binnen de organisatie die de vereiste papieren heeft als trainer voor de groep zetten) bijna de playoffs gehaald. Ik heb zelf het idee dat Elsen zelf liever ook gewoon op kantoor zit, waar hij jarenlang uitstekend werk heeft geleverd. Dat baseer ik nergens op verder, het is een gevoel.

Hoe dan ook, het blijft ergens natuurlijk een farce, dat je als club eigenlijk gewoon te weinig geld hebt om een echte hoofdtrainer aan te stellen die je kunt afrekenen op resultaat. En het is toch ook wel schrijnend om te zien hoezeer je als MVV afhankelijk bent geworden van een beetje geluk. Op papier heeft MVV geen slechte selectie. Blessures van Labylle en Kuipers hebben de boel er niet makkelijker op gemaakt. En als dan ook nog een paar gokjes, zoals Pereira (komt echt tekort op dit niveau), Verheydt (blessure, al zie ik het met hem nog wel goed komen) en Santi (werkt keihard, weinig tot geen rendement) verkeerd uitpakken, dan wordt het een lastig verhaal. Dat is de positie waar we als MVV in zitten. Het budget is dusdanig krap dat we nauwelijks 16 spelers kunnen bekostigen, laat staan dat we blessures en vormcrises kunnen opvangen. Maarja. Hoe los je dit op? Ik zou het niet weten. Ik geloof er heilig in dat ze bij MVV hun stinkende best doen. Maar het lijkt langzaam op een vicieuze cirkel, die alleen maar verder omlaag gaat.

Maar goed, na zo'n wedstrijd als gisteren is het moeilijk om licht aan het einde van de tunnel te zien... Of eigenlijk meer überhaupt te geloven dat er ooit een einde aan de tunnel gaat komen. Er is voor nu in elk geval maar een remedie: winnen in Dordrecht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2016 16:13
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #37

Olzie schreef : Verder hoop ik dat er in de toekomst een groepering supporters opstaat die de club boven eigen principes prefereert. Eerlijk is eerlijk; de sfeer is echt een gemis en had in dit soort wedstrijden de ploeg net over dat dode punt heen kunnen tillen! Blijf dat gewoon ontzettend jammer vinden want in mijn eentje schreeuwen schiet ook zo weinig op he!


Ik hoop dat er in de toekomst wat meer mensen met principes zijn, zodat we geen wedstrijden meer op maandag hoeven te voetballen. Voor volgend jaar staat in ieder geval al vast dat er minimaal 5 speelrondes op maandag zijn :thumbsup: . En zoals het er nu naar uitziet spelen we volgend jaar ook nog een mooie wedstrijd tegen jong groningen. Maar dat kan met een beetje geluk ook nog jong Sparta worden :applaus: .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2016 16:30
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #38
Je kunt wel lang lopen zeiken over deze 0-0. Maar in het verleden verloren we zulke wedstrijden vaak. Beter 1 punt dan 0. En het blijft een feit dat MVV veel te veel pieken en dalen heeft. MVV heeft het al veel eerder terug laten liggen. Deze wedstrijd brengt niks nieuws. Als het om de knikkers gaat, is MVV heel vaak niet thuis. So be it. Voor dit seizoen verwacht ik niks meer, dan kan het alleen maar nog meevallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2016 16:37 16 feb 2016 16:43 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #39

αναρχος schreef :

Olzie schreef : Verder hoop ik dat er in de toekomst een groepering supporters opstaat die de club boven eigen principes prefereert. Eerlijk is eerlijk; de sfeer is echt een gemis en had in dit soort wedstrijden de ploeg net over dat dode punt heen kunnen tillen! Blijf dat gewoon ontzettend jammer vinden want in mijn eentje schreeuwen schiet ook zo weinig op he!


Ik hoop dat er in de toekomst wat meer mensen met principes zijn, zodat we geen wedstrijden meer op maandag hoeven te voetballen. Voor volgend jaar staat in ieder geval al vast dat er minimaal 5 speelrondes op maandag zijn :thumbsup: . En zoals het er nu naar uitziet spelen we volgend jaar ook nog een mooie wedstrijd tegen jong groningen. Maar dat kan met een beetje geluk ook nog jong Sparta worden :applaus: .


Het was een complete speelronde. Het was geen individuele wedstrijd. Hoe wil je dit plannen met het EK voor de deur en alle verplichte interlands? Er zullen wedstrijden op maandag gespeeld moeten worden om de boel passend te krijgen. Het enige verwijt dat je de KNVB kunt geven is waarom deze wedstrijden in de winter gespeeld moeten worden. Maar ja, als een wedstrijd in het voorjaar niet doorgaat, komt het seizoens-einde in de problemen dat risico willen ze ook niet lopen.Het is niet alsof ze expres een weekend overslaan..

Nee ook als je de jeugdelftallen eruit gooit, dan zal toch een hele ronde op een maandag gespeeld moeten worden. Wat betreft individuele wedstrijden door FOX Sports heb je een punt, dat is onnodig. Maar een volledige doordeweekse speelronde om het jaar vol te krijgen is er sinds jaar en dag. De enige remedie is 1,5 maand eerder aan de competitie beginnen, maar dat kan internationaal weer niet door de transfermarkt en het vrijheidsgevoel van de spelers en hun gezin. In andere landen wordt ook gewoon door de week gevoetbald. Wees wel realistisch met de boycot vind ik, je zet een pion onder druk(MVV) terwijl je de hele schaakbond wilt veranderen (UEFA).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2016 17:19
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #40

αναρχος schreef :

Olzie schreef : Ik hoop dat er in de toekomst wat meer mensen met principes zijn, zodat we geen wedstrijden meer op maandag hoeven te voetballen. Voor volgend jaar staat in ieder geval al vast dat er minimaal 5 speelrondes op maandag zijn :thumbsup: . En zoals het er nu naar uitziet spelen we volgend jaar ook nog een mooie wedstrijd tegen jong groningen. Maar dat kan met een beetje geluk ook nog jong Sparta worden :applaus: .


Oftewel onderbouw jij hier precies wat ik probeer te zeggen; wegblijven heeft 0,0 effect want ook volgend jaar komen deze wedstrijden weer op maandag. Al zou niemand komen opdagen. Begrijp me niet verkeerd want ook ik vind maandag wedstrijden klote. Maar denk dat de KNVB alleen maar lacht hierom en helaas MVV vooral in zo een wedstrijd als gister hier echt zelf de dupe van is.

Maar ik zal hier nu nooit meer woorden over vuil maken. Het is nu eenmaal zoals het is, helaas...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2016 17:36
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #41
Een paar jaar geleden, speelden we gewoon tijdens interlandweekends totdat jong Ajax erover begon te klagen dat ze niet over al hun spelers konden beschikken. De CED oftewel alle clubbesturen samen, hadden gewoon de macht tegen de het plan van de KNVB te stemmen. Dus het is ook aan de clubs zelf te danken dat we op die klote maandagen spelen en dat er minder bezoekers komen. En niet alleen een paar principiële mensen zorgen ervoor dat de bezoekers aantallen op maandag zo laag zijn. Een groot aantal mensen kan gewoon niet of heeft geen zin op een dergelijke dag. Dit geldt niet alleen voor MVV maar voor de hele competitie, kijk de bezoekers aantallen er maar eens op na zou ik zeggen. Bij Fortuna zaten er zelfs maar 700!!! Is dit de volgende club die omvalt waar een beloften team voor in de plaats komt? Helaas wordt de totale Jupiler league vakkundig de nek omgedraaid en maakt MVV hier onderdeel van uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2016 06:34
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #42
Zo, vrijdagmorgen, eindelijk eens zin om iets over de wedstrijd te typen. Het was verschrikkelijk om te moeten aanzien, twee clubs die allebei in hun broek scheten voor een tegendoelpunt. Maar dat is allemaal al verteld.

Positief? Het schijnt dat Labylle voor ligt op schema, en we staan nog altijd dicht bij een play-off plaats. En afgelopen maandag was, niet voor het eerst, een typische wedstrijd voor Labylle qua tactiek. Al eerder gezegd, Guvenc staat op papier linksbuiten maar trekt de hele tijd naar binnen en zijn man loopt mee, waardoor de hele linkerflank openligt. Tegenstanders laten dat ook maar een beetje gebeuren, want Hawbir is aanvallend sowieso al niet zo sterk, en vanaf links al helemaal niet. Met een Leroy die daar lekker langs de lijn raast heeft de tegenstander twee opties: of het open laten, maar dan krijgt MVV kans na kans via Labylle, of een verdediger er naartoe sturen, waardoor Guvenc (of een ander) in het centrum vrijkomt.

Tegen een prutsploeg als Almere kan één zo'n speler al het verschil maken, scoor je 1-0, moet Almere gaan aanvallen en kun je in theorie rustig naar 3-0 lopen.

Het is al sinds november (Achilles thuis) allemaal verschrikkelijk. Daarvoor had ik echt een goed gevoel over dit seizoen. Maar ondanks dat, staan we nog altijd op maar 2 puntjes van een play-off plaats. Ik weiger dit seizoen af te schrijven. Een Labylle die terugkeert, een Peeters die zijn vorm hervindt, de terugkeer van Nys (topscorer!), dat kan voor een club als de onze een wereld van verschil maken. Zegt waarschijnlijk meer over het niveau in de Juup dan over ons, maar goed.

En als je eenmaal in die play-offs staat, kan het alle kanten op. Alhoewel, als de jongens op maandag nog vermoeid zijn van een zware wedstrijd de vrijdag ervoor. Als je de finale van de play-offs haalt speel je 6 wedstrijden in een paar weken, dat zullen de mannen dan wel niet aankunnen :unsure: :unsure:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2016 06:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - Almere City FC 15 - 02 - 2016 #43
Oh ja, Houten, laat mij die competitieplanning maar maken. Kan prima zonder maandagwedstrijden. Het is idd puur aan Jong Ajax te wijten dat we 6 keer op maandag spelen dit jaar. Vroeger speelden we in interlandweekends gewoon op de vrijdag. Net zoals er in Engeland en Italië op de tweede niveaus gewoon op interlanddagen gespeeld wordt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.353 seconden