MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016

08 apr 2016 15:09
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #61
Iedereen wenst toch het beste voor onze liefde Mvv. Het is gewoon jammer dat we niet als 1 blok trotse mvv supporters achter onze club kunnen staan. We willen toch dat we winnen. Promoveren en twee keer per jaar van roda winnen. Kom op zeg. Wij zijn toch mvv wij zijn trots op onze club. Vanavond 2-1

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2016 16:07
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #62
Inderdaad jammer dat we niet als 1 blok supporters kunnen fungeren. Maar dat zal ook nooit gebeuren, als mensen het nodig vinden om anderen als calimero's te betitelen op het moment dat hen onrecht wordt aangedaan.

08 apr 2016 16:51
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #63
Het is ook een "spagaat" kwestie. Dat er helemaal niks gebeurd is in Venray is natuurlijk ook niet waar. En nee ik was er niet bij, dus dan is het ook erg moeilijk de situatie in te schatten. Het imago van lieverdjes hebben wij (mvv supporters) helaas niet. Maar ik vind wel dat het al best lang (2 jaar) schoppen tegen schenen is die er werkelijk niks van voelen. En daar heb je mij mee, want ik vind het gewoon jammer dat als je merkt dat je actie niet werkt dat je in lengte van dagen hiermee door gaat, Daar heb je jezelf mee, want ik proef nou niet echt een opgetogen sfeer. En dan de wordt de kwestie in Venray zeeeeeeerrr proffesioneel aangepakt. Je weet, dat als je zelf bij het supportersoverleg zit, dan mvv onder zooooo een gigantisch vergrootglas ligt. Als het hier bestuur hier niet had ingegrepen, ging het over punten aftrek en wedstrijden zonder publiek, de in de KNVB ogen zogenaamde optel som. Ik persoonlijk vind de KNVB ook een stelletje mafioso, maar dat kan ik werkelijk geen zak aan veranderen. Geen boycot of whatever kan hiertegen op. MVV moest even een show proces houden, 45 man stadionverbod. KNVB blij, MVV niet failliet. (ff zwart wit gezien) daarna terugdraaien naar 4. Geniale move.
Maar er moesten koppen rollen. Ik hoop niet dat dat die van jou was, want ik proef en voel de frustratie. Het is ook niet eerlijk en voel dat het geen ik leg me hier bij neer mentaliteit betreft. Maar de KNVB heeft de monopolie, en die lachen zich helemaal kapot.
Weet je wanneer ze niet lachen, als wij promoveren of als 1 groot rood-wit blok in het stadion zitten, dat men weer huivert om naar Maastricht te komen, niet omdat je een baksteen op je kop kan verwachten, maar omdat wij het stadion laten kolken, schijt hebben aan de KVNB en ons niet laten uitspelen.
Dan ben je pas de lachende derde.
Kom op!

De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Schapendonk, Jacques, Karakter, De_Lange, SJENG@BOSCHPOORT

08 apr 2016 16:58
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #64
MVV-vrun.

We zijn toch allemaal 1 familie?
We willen allemaal maar 1 ding, en dat is MVV hogerop helpen? Toch? Ik twijfel daar aan.
Deze club is verzand in ergernissen. Tot op het bot verdeelt. Het is al een paar jaar aan het sudderen. Opgeklopt door de media. Nou en nu hebben we sjoene slagroom hoor. Iedereen lijkt eigen agenda te hebben, dat gevoel krijg ik. Wie heeft de langste pik, de sterkste arm etc, in plaats van MVV samen de eredivisie in helpen.

Kijk eerst eens in de eigen spiegel wat je beter kunt doen, voordat je anderen veroordeelt.

Het is maar een kleine club MVV, met veel fouten. Het kan zo over zijn, kapotgemaakt door verdeeldheid. Uiteindelijk lopen de emoties zo hoog op omdat naast onrechtgevoel iedereen gewoon ontzettend van MVV houdt.

Alles hierboven geldt voor alle geledingen in de club.

UM TE JENKE!!

Toch zal ik er vanavond zijn, en ik hoop dat in de nacompetitie, als we die al halen, dat voor iedereen kan en zal gelden! Want 1 ding is zeker, zonder positieve support van alle geledingen, zal MVV nooit promoveren

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, Brncic

08 apr 2016 22:09
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #65
1 Zelden zo een onnodige nederlaag gezien in de Geusselt .

2 Heeft Guvenc het met Ron zijn vrouw gedaan ??

3 Ippel zijn 9e en Nijs zijn 6e , 2 schorsingen tegen Fortuna ??

08 apr 2016 22:18
dytac
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #66
wat een laffe 1e helft!!!!!!!!!!!!

Belachelijke eerste 5 minuten in de 2e helft, om je voor te schamen.

Dan pas komt er de beleving en de passie om de hoek, en dan pas komen er wissels.

Martina is nog jong maar zat helaas totaal niet in deze wedstrijd en werd keer op keer positioneel geklopt.

Een trainer moet moet toch coachen? Werkelijk nauwelijks aansturing gezien vanaf de kant. :applaus:

Ze hadden alles in eigen hand voor het toetje vd competitie, maar met deze opdracht van hoger hand zonder passie en beleving, zonder het heft in handen te nemen cq angsthazen gedrag (op 20 minuten na) gaan ze maandag afgeslacht worden en bloed het helemaal dood.

Bah bah bah! :angry: :angry: :angry:

08 apr 2016 22:25
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #67

Sjonnie schreef : 1 Zelden zo een onnodige nederlaag gezien in de Geusselt .

2 Heeft Guvenc het met Ron zijn vrouw gedaan ??

3 Ippel zijn 9e en Nijs zijn 6e , 2 schorsingen tegen Fortuna ??

Bij hoeveel gele kaarten ben je geschorst?
Wanneer een speler een gele kaart krijgt vragen de fans zich vaak direct af of dit een schorsing gaat opleveren vanwege het ontvangen van de zoveelste gele prent van het seizoen. De schorsingen voor gele kaarten gaan in het seizoen 2015/2016 als volgt:

5e gele kaart
10e gele kaart

Dit is een verandering ten opzichte van een aantal seizoenen geleden, toen het als volgt ging:

5e gele kaart
7e gele kaart
9e gele kaart
11e gele kaart
Elke volgende gele kaart
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #68
Schitterende boycot van de ultras weer. Echt helemaal top! En iedere week zo creatief zijn om iets te boycotten, fantastisch. Vooral de boodschap was zeer sfeer verhogend magnifiek. Goed getimed zo voor een cruciale westrijd in de strijd voor playoffs en de ranglijst. Geniaal. Ze verdienen een lintje en staande ovatie. Mvv salut!

De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Sjappie, Boer458, Brncic

RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #69
Waarom krijgt die Palacios toch zoveel krediet??? Die raakt wekelijk niets. Met Guvenc erin was er direct gevaar. Ja ik denk ook dat Guvenc het met de vrouw van Elsen heeft gedaan, kan niet anders.

08 apr 2016 22:29
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #70
Hoop dat elsen hier van leert, Verheydt en Palacios samen voorin werkt niet. Twee redelijk statische spelers (waar een nog een klein beetje beweeglijk is) werkt niet, toen Guvenc erin kwam meteen dreiging door zijn slimme passjes en zijn kwaliteit om zich vrij te spelen in gevaarlijke gebieden.

Maargoed, slechts 10 minuten (na de 1-2) echt kansrijk geweest en hoop gehad op een resultaat. Terechte nederlaag.

6e en 9e gele kaart leveren geen schorsing op. Enkel de 5e, 10e en iedere kaart daarna.

08 apr 2016 22:30
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #71
Eerste helft heel snel vergeten, begin tweede helft dringt Venlook aan. Door Zwak voetbal van Mvv komen we snel op een 0-2 achterstand. Dan wordt Ron Elsen wakker en gaat eindelijk wisselen. Mvv wordt sterker en sterker. Mvv begint een groot offensief en Venlook wankelt behoorlijk. Mvv scoort 1-2 en het publiek gaat vol achter de ploeg staan. Iedereen zit te wachten op 2-2 maar toch wordt het 1-3.
Ongelooflijk dat de trainer niet met het sterkste team begint, Guvenc hoort in de basis ( ondanks het conflict dat hij heeft gehad met de trainer ).Ook Polizzi is vele malen beter dan Martina.
Jo Coppens goed voor enkele reddingen maar wat een stresskikker in het doel. Palacios kan retour Aken-noord, is te zwak voor de Jupiler League. Verheijdt werkt hard maar is geen meerwaarde voor het team. Zaten een paar irritante spelers bij Venlook o.a.Kerkradenaar Paulissen...wat een ettertje en onsportieve speler.
Jammer dat we weer verloren hebben, had me meer van deze wedstrijd voorgesteld.

08 apr 2016 22:31
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #72
Ultras, gebore oet leefde, gedreve door proteste.
Triest, dieptriest. En wie wordt geraakt: de club....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Boer458, omnisciens

08 apr 2016 22:32
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #73
Ik vind de nederlaag niet geheel onterecht. VVV was gewoon iets beter, had meer kwaliteit, vooral voorin.. Bij MVV haalden een aantal spelers niet het niveau van de afgelopen weken. Coppens was weer onzeker. Peeters zeer zwak. Santi heeft niks in de basis te zoeken. En Martina heeft het voordeel van de twijfel vanwege zijn leeftijd, maar heeft vooralsnog gewoon niks op dit niveau te zoeken. Vreemd dat Güvenc constant ernaast staat. Is dat nog steeds vanwege zijn conditie?

Hoe dan ook, met wat meer geluk speel je alsnog 2-2, de 2e van VVV stonk naar buitenspel en MVV heeft zeker wel wat kansen gehad. In dit soort wedstrijden tegen kwalitatief betere tegenstanders moet je keihard werken, moet iedereen op zijn top zijn en moet het hier en daar wat meezitten. Helaas was dat muv het harde werken in de tweede helft vandaag niet zo. Het is niet anders. Gelukkig hebben de meeste concurrenten punten verspeeld. Op naar Sittard.

Overigens was ik wel blij met de 8 ME busjes die er waren om die 70 Venlonaren in bedwang te houden. Zelden zo veilig gevoeld.

08 apr 2016 22:46 08 apr 2016 22:46 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #74
Volgens mij was die 2-0 echt dik buitenspel. De grensrechter stond totaal verkeerd opgesteld dus kon dit nooit zien.. dikke blunder van de leiding weer. Verder was het niet eens een echt onverdiende nederlaag.

08 apr 2016 23:18
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016 #75
Met een behoorlijke kater thuis gekomen. Onze technisch verantwoordelijken mogen zich eens achter de oren krabben. Volgens mij slaan ze met hun opstelling volledig de plank mis. We hebben met Peeters, Ippel en Nys een ijzersterk middenveld. Daar haal je met Nys een belangrijke angel (en als ik het goed heb tevens clubtopscorer) uit met het besluit om hem rechtsback te zetten. We verloren vooral de slag op het middenveld. Nys duikt regelmatig gevaarlijk voor het doel op, maar vandaag dus niet. Speelde overigens een prima wedstrijd als rechtsback, daar niet van. Maar ons middenveld was beter in balans geweest met Nys. Perreira had rechtsback kunnen spelen. Moustafa ook en dan Vrijssen linksback.

Verder is Martina gewoon nog veel te licht voor dit niveau. Weet de halve tijd niet waar hij moet lopen en neemt geen enkel risico in balbezit. Geen actie, maar gewoon een tikkie terug. Steeds opnieuw. Die jongen zal best nog waardevol voor MVV worden, maar nu nog even niet. En in deze cruciale fase van de competitie moet je dan in mijn ogen voor de ervaring en sluwheid van Guvenc kiezen. Zijn invalbeurt zegt genoeg. Verheijdt en Palacios samen werkt ook niet. Nog een verkeerde keuze van de trainers dus.

De eerste helft was echt slecht. Mede door de hierboven aangegeven zaken in mijn ogen. VVV was beter. Had ook een aantal levensgrote kansen. Maar gelukkig liep dat steeds goed af voor ons. In de tweede helft kom je dan op achterstand na een vrije trap die aan VVV wordt gegeven maar die volgens mij gewoon voor ons was. Tweede goal had wel een hele flinke buitenspellucht. Ik zat niet op 1 lijn maar de mensen die dat wel zaten waren in elk geval laaiend. Je komt dan op 1-2 en dan kan het opeens wel. MVV pakt VVV bij de keel en de gelijkmaker hangt in de lucht. Maar dan gaat Moustafa keihard de fout in en countert VVV naar 1-3. Onnodig.

De Ultra's waren ook weer lekker bezig. Voor de zoveelste keer voelen ze zichzelf belangrijker als de club. Voor de zoveelste keer een protest. Waar hebben ze al niet allemaal tegen geprotesteerd de laatste jaren? Protest vinden ze schijnbaar belangrijker dan support. Ze hebben het laten afweten in een fase van de competitie waar MVV alle steun hard nodig heeft. Triest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, middenstip, Brncic, Peter Pan, De Zwarte Vogel

Tijd voor maken pagina: 0.336 seconden