MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016
- omnisciens
-
- Elite Member
-
Re: MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016
08 Apr 2016 15:09Please Log in or Create an account to join the conversation.
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
08 Apr 2016 16:07Please Log in or Create an account to join the conversation.
- omnisciens
-
- Elite Member
-
08 Apr 2016 16:51Maar er moesten koppen rollen. Ik hoop niet dat dat die van jou was, want ik proef en voel de frustratie. Het is ook niet eerlijk en voel dat het geen ik leg me hier bij neer mentaliteit betreft. Maar de KNVB heeft de monopolie, en die lachen zich helemaal kapot.
Weet je wanneer ze niet lachen, als wij promoveren of als 1 groot rood-wit blok in het stadion zitten, dat men weer huivert om naar Maastricht te komen, niet omdat je een baksteen op je kop kan verwachten, maar omdat wij het stadion laten kolken, schijt hebben aan de KVNB en ons niet laten uitspelen.
Dan ben je pas de lachende derde.
Kom op!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
08 Apr 2016 16:58We zijn toch allemaal 1 familie?
We willen allemaal maar 1 ding, en dat is MVV hogerop helpen? Toch? Ik twijfel daar aan.
Deze club is verzand in ergernissen. Tot op het bot verdeelt. Het is al een paar jaar aan het sudderen. Opgeklopt door de media. Nou en nu hebben we sjoene slagroom hoor. Iedereen lijkt eigen agenda te hebben, dat gevoel krijg ik. Wie heeft de langste pik, de sterkste arm etc, in plaats van MVV samen de eredivisie in helpen.
Kijk eerst eens in de eigen spiegel wat je beter kunt doen, voordat je anderen veroordeelt.
Het is maar een kleine club MVV, met veel fouten. Het kan zo over zijn, kapotgemaakt door verdeeldheid. Uiteindelijk lopen de emoties zo hoog op omdat naast onrechtgevoel iedereen gewoon ontzettend van MVV houdt.
Alles hierboven geldt voor alle geledingen in de club.
UM TE JENKE!!
Toch zal ik er vanavond zijn, en ik hoop dat in de nacompetitie, als we die al halen, dat voor iedereen kan en zal gelden! Want 1 ding is zeker, zonder positieve support van alle geledingen, zal MVV nooit promoveren
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
08 Apr 2016 22:092 Heeft Guvenc het met Ron zijn vrouw gedaan ??
3 Ippel zijn 9e en Nijs zijn 6e , 2 schorsingen tegen Fortuna ??
- dytac
-
- Senior Member
-
08 Apr 2016 22:18Belachelijke eerste 5 minuten in de 2e helft, om je voor te schamen.
Dan pas komt er de beleving en de passie om de hoek, en dan pas komen er wissels.
Martina is nog jong maar zat helaas totaal niet in deze wedstrijd en werd keer op keer positioneel geklopt.
Een trainer moet moet toch coachen? Werkelijk nauwelijks aansturing gezien vanaf de kant. :applaus:
Ze hadden alles in eigen hand voor het toetje vd competitie, maar met deze opdracht van hoger hand zonder passie en beleving, zonder het heft in handen te nemen cq angsthazen gedrag (op 20 minuten na) gaan ze maandag afgeslacht worden en bloed het helemaal dood.
Bah bah bah!

- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
08 Apr 2016 22:25Sjonnie wrote: 1 Zelden zo een onnodige nederlaag gezien in de Geusselt .
2 Heeft Guvenc het met Ron zijn vrouw gedaan ??
3 Ippel zijn 9e en Nijs zijn 6e , 2 schorsingen tegen Fortuna ??
Bij hoeveel gele kaarten ben je geschorst?
Wanneer een speler een gele kaart krijgt vragen de fans zich vaak direct af of dit een schorsing gaat opleveren vanwege het ontvangen van de zoveelste gele prent van het seizoen. De schorsingen voor gele kaarten gaan in het seizoen 2015/2016 als volgt:
5e gele kaart
10e gele kaart
Dit is een verandering ten opzichte van een aantal seizoenen geleden, toen het als volgt ging:
5e gele kaart
7e gele kaart
9e gele kaart
11e gele kaart
Elke volgende gele kaart
- omnisciens
-
- Elite Member
-
08 Apr 2016 22:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- RedWhiteArmy
-
- Elite Member
-
- MOF NOT TOF
08 Apr 2016 22:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
Re: Re:MVV Maastricht - VVV Venlo 08-04-2016
08 Apr 2016 22:29Maargoed, slechts 10 minuten (na de 1-2) echt kansrijk geweest en hoop gehad op een resultaat. Terechte nederlaag.
6e en 9e gele kaart leveren geen schorsing op. Enkel de 5e, 10e en iedere kaart daarna.
- Meeser
-
- Premium Member
-
08 Apr 2016 22:30Ongelooflijk dat de trainer niet met het sterkste team begint, Guvenc hoort in de basis ( ondanks het conflict dat hij heeft gehad met de trainer ).Ook Polizzi is vele malen beter dan Martina.
Jo Coppens goed voor enkele reddingen maar wat een stresskikker in het doel. Palacios kan retour Aken-noord, is te zwak voor de Jupiler League. Verheijdt werkt hard maar is geen meerwaarde voor het team. Zaten een paar irritante spelers bij Venlook o.a.Kerkradenaar Paulissen...wat een ettertje en onsportieve speler.
Jammer dat we weer verloren hebben, had me meer van deze wedstrijd voorgesteld.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
08 Apr 2016 22:31Triest, dieptriest. En wie wordt geraakt: de club....
- Tuor
-
- Platinum Member
-
08 Apr 2016 22:32Hoe dan ook, met wat meer geluk speel je alsnog 2-2, de 2e van VVV stonk naar buitenspel en MVV heeft zeker wel wat kansen gehad. In dit soort wedstrijden tegen kwalitatief betere tegenstanders moet je keihard werken, moet iedereen op zijn top zijn en moet het hier en daar wat meezitten. Helaas was dat muv het harde werken in de tweede helft vandaag niet zo. Het is niet anders. Gelukkig hebben de meeste concurrenten punten verspeeld. Op naar Sittard.
Overigens was ik wel blij met de 8 ME busjes die er waren om die 70 Venlonaren in bedwang te houden. Zelden zo veilig gevoeld.
- jeoff
-
- Administrator
-
08 Apr 2016 22:46 - 08 Apr 2016 22:46Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
08 Apr 2016 23:18Verder is Martina gewoon nog veel te licht voor dit niveau. Weet de halve tijd niet waar hij moet lopen en neemt geen enkel risico in balbezit. Geen actie, maar gewoon een tikkie terug. Steeds opnieuw. Die jongen zal best nog waardevol voor MVV worden, maar nu nog even niet. En in deze cruciale fase van de competitie moet je dan in mijn ogen voor de ervaring en sluwheid van Guvenc kiezen. Zijn invalbeurt zegt genoeg. Verheijdt en Palacios samen werkt ook niet. Nog een verkeerde keuze van de trainers dus.
De eerste helft was echt slecht. Mede door de hierboven aangegeven zaken in mijn ogen. VVV was beter. Had ook een aantal levensgrote kansen. Maar gelukkig liep dat steeds goed af voor ons. In de tweede helft kom je dan op achterstand na een vrije trap die aan VVV wordt gegeven maar die volgens mij gewoon voor ons was. Tweede goal had wel een hele flinke buitenspellucht. Ik zat niet op 1 lijn maar de mensen die dat wel zaten waren in elk geval laaiend. Je komt dan op 1-2 en dan kan het opeens wel. MVV pakt VVV bij de keel en de gelijkmaker hangt in de lucht. Maar dan gaat Moustafa keihard de fout in en countert VVV naar 1-3. Onnodig.
De Ultra's waren ook weer lekker bezig. Voor de zoveelste keer voelen ze zichzelf belangrijker als de club. Voor de zoveelste keer een protest. Waar hebben ze al niet allemaal tegen geprotesteerd de laatste jaren? Protest vinden ze schijnbaar belangrijker dan support. Ze hebben het laten afweten in een fase van de competitie waar MVV alle steun hard nodig heeft. Triest.