Het is ook een "spagaat" kwestie. Dat er helemaal niks gebeurd is in Venray is natuurlijk ook niet waar. En nee ik was er niet bij, dus dan is het ook erg moeilijk de situatie in te schatten. Het imago van lieverdjes hebben wij (mvv supporters) helaas niet. Maar ik vind wel dat het al best lang (2 jaar) schoppen tegen schenen is die er werkelijk niks van voelen. En daar heb je mij mee, want ik vind het gewoon jammer dat als je merkt dat je actie niet werkt dat je in lengte van dagen hiermee door gaat, Daar heb je jezelf mee, want ik proef nou niet echt een opgetogen sfeer. En dan de wordt de kwestie in Venray zeeeeeeerrr proffesioneel aangepakt. Je weet, dat als je zelf bij het supportersoverleg zit, dan mvv onder zooooo een gigantisch vergrootglas ligt. Als het hier bestuur hier niet had ingegrepen, ging het over punten aftrek en wedstrijden zonder publiek, de in de KNVB ogen zogenaamde optel som. Ik persoonlijk vind de KNVB ook een stelletje mafioso, maar dat kan ik werkelijk geen zak aan veranderen. Geen boycot of whatever kan hiertegen op. MVV moest even een show proces houden, 45 man stadionverbod. KNVB blij, MVV niet failliet. (ff zwart wit gezien) daarna terugdraaien naar 4. Geniale move.
Maar er moesten koppen rollen. Ik hoop niet dat dat die van jou was, want ik proef en voel de frustratie. Het is ook niet eerlijk en voel dat het geen ik leg me hier bij neer mentaliteit betreft. Maar de KNVB heeft de monopolie, en die lachen zich helemaal kapot.
Weet je wanneer ze niet lachen, als wij promoveren of als 1 groot rood-wit blok in het stadion zitten, dat men weer huivert om naar Maastricht te komen, niet omdat je een baksteen op je kop kan verwachten, maar omdat wij het stadion laten kolken, schijt hebben aan de KVNB en ons niet laten uitspelen.
Dan ben je pas de lachende derde.
Kom op!
Zonder inzet, geen waardering