>
Ontvangen bedankjes 396
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
mvv supporter schreef : Trepke B maakte enigszins wat geluid maar ook die zijn niet meer wat ze vroeger waren
Volgens mij hebben we allemaal dezelfde dromen. Ook het bestuur, de spelers, en trainers. Of denk je dat onze spelers ,het bestuur, en de technische staf tevreden zijn met dit seizoen ? Ik zie vechtlust en strijd. Het was anders geweest als spelers er met de pet naar zouden gooien. Momenteel zit er niet meer in dan hopelijk een play-offs plek. Dan kun je 2 dingen doen. Je laat de club en spelers vallen. Want dat doe je als je niet meer achter ze staat. Of je ziet de realiteit in, en je beseft dat het nu eenmaal de realiteit is, en we enkel met iedere steun , van wie dan ook , een stap omhoog kunnen gaan.Kanarie schreef : Laat staan de dooddoener dat je achter de club en de spelers moet blijven staan. Dat is een wisselwerking en moeten zij evengoed verdienen. Zij laten ons wellicht wel vaker in de steek. Hierover mogen we best van mening verschillen, maar ik ben niet tevreden met het resultaat van dit seizoen, ook al zouden we de play-offs net halen. En zoals Anna D. het beschreef proefde ik die onvrede en gelatenheid vrijdag ook om me heen op de tribune.
Stel je voor, dan word het ipv de 2de elftallen en maandagavonden boycotten, het boycotten van de FIFA, UEFA en live wedstrijden op FOXNapoleon schreef : kijk ik ben ook geen voorstander van 2de elftallen en maandagavonden , maar het is nu eenmaal zo en als we promoveren zijn we van die 2de elftallen af en ook de maandag , stop daar je energie in en kijk verder
Sjotelsplak schreef :
Volgens mij hebben we allemaal dezelfde dromen. Ook het bestuur, de spelers, en trainers. Of denk je dat onze spelers ,het bestuur, en de technische staf tevreden zijn met dit seizoen ? Ik zie vechtlust en strijd. Het was anders geweest als spelers er met de pet naar zouden gooien.Kanarie schreef : Laat staan de dooddoener dat je achter de club en de spelers moet blijven staan. Dat is een wisselwerking en moeten zij evengoed verdienen. Zij laten ons wellicht wel vaker in de steek. Hierover mogen we best van mening verschillen, maar ik ben niet tevreden met het resultaat van dit seizoen, ook al zouden we de play-offs net halen. En zoals Anna D. het beschreef proefde ik die onvrede en gelatenheid vrijdag ook om me heen op de tribune.