>
Ontvangen bedankjes 1107
Ben Salemans schreef : Jammer genoeg konden mijn broer Frank en ik vanavond niet bij de wedstrijd aanwezig zijn. Tja, voetbal op maandagavond is klote. Aan de samenvatting op SBS6 te zien was het billenknijpen aan het eind van de wedstrijd. Maar we hebben gewonnen. Mogen wij van MVV ook eens wat geluk hebben?
Wat een mooie goal van Nijs! En wat een belangrijke winnende goal van Werker! Sinds Werker meespeelt, gaat het stukken beter met MVV. MVV moet Daryl Werker kost wat kost zien te behouden!. Nou ja, kost wat kost: binnen het budget natuurlijk. Misschien is die Kalezic (of hoe schrijf je de naam van die rare trainer?) wel zo gek om hem te laten gaan?! Daryl Werker, die op 27 juni 22 jaar wordt, laat je haast vergeten dat een van de beste MVV'ers, Leroy Labylle, geblesseerd is. Leroy heeft zijn blessure trouwens 'te danken' aan een brute, diep-rode overtreding van Fortunees Dengering in de dramatische thuiswedstrijd MVV - Fortuna van 30 november 2015 (door MVV verloren met 1-3). Dengering kreeg nog niet eens geel van scheidsrechter Gözübüyük... Croux werd destijds trouwens ook de wedstrijd uitgeschopt zonder dat de scheids ingreep. De wraak van maandagavond 11 april 2016, de revanche, is zoet. Nou ja, een beetje zoet dan. Want Labylle is nog steeds niet hersteld (wanneer is hij weer inzetbaar; in de nacompetitie?). Hoe ver zou dit MVV niet zijn gekomen met én Labylle én Werker? Gaan we dqt misschien zien in de nacompetitie?
Ik weet niet meer precies wat Fortuna zijn supporters aan het begin van het seizoen beloofde. Was het niet zo dat Fortuna-supporters die een seizoenskaart kochten werd beloofd dat ze hun geld terug zouden krijgen als Fortuna niet bij de eerste tien zou eindigen of geen nacompetitie zou halen? Nou, dan moet Fortuna toch zeker 9 punten halen in de laatste 3 competitiewedstrijden. En zelfs dan is het onwaarschijnlijk dat Fortuna nummer tien of de nacompetitie haalt. Een dure nederlaag tegen MVV, mag je dus wel zeggen... Gohf, corrigeer me asjeblieft effe als het niet klopt wat ik hier beweer.
Nog een oproep aan de Angelside-supporters, vak E en/of F, toch, de 'harde kern'? Kunnen jullie het misschien publiekelijk bekend maken wanneer jullie wel aanwezig zijn bij thuiswedstrijden? Jullie zijn zo vaak om onduidelijke of zwakke redenen afwezig. Jullie moeten beseffen dat jullie niets of vrijwel niets duidelijk maken door simpelweg afwezig te zijn. Dat begint behoorlijk te irriteren, mag ik jullie zeggen. Weer een leeg vak, weer gezeur en gezeik(s). Welke MVV-supporter wil nu een thuiswedstrijd van MVV missen? Een MVV-supporter die om wat voor een reden dan ook een thuiswedstrijd van MVV wil missen heeft volgens mij echt een schroefje los zitten. Kom op, 'harde kern', de hele Geusselt wil jullie er zo graag bij hebben. Jullie zijn toch in principe dé sfeermakers, niet dé sfeerbrekers? In het kort: jullie moeten niet zeiken (niemand wil bijv. maandagavondwedstrijden), maar gewoon achter MVV staan! Dat principiële gedoe van jullie is weliswaar vaak begrijpelijk, maar is niet echt productief als dat leidt tot het niet aanmoedigen van MVV. En MVV aanmoedigen kunnen jullie het allerbeste. Miljaar, en noe allemaol same nao väöre!
(Slik; ik zie de verwensingen al tegemoet. Maar ik erger me zo aan dat lege vak van de 'harde kern', juist op momenten dat MVV supporterssteun het hardste nodig heeft... Ik heb die 'harde kern' er het liefste elke wedstrijd bij. Niemand is groter dan de club: bij thuiswedstrijden hoort iedere MVV-supporter in het stadion aanwezig te zijn. Vergeef me de vele herhalingen in dit stukje tekst. Ze zijn geboren uit diepe teleurstelling.)
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jeoff schreef : Die actie van Guvenc.. geweldig natuurlijk!! Maar moet je je eens voorstellen, als de rollen omgedraaid waren en dit gebeurde in de Geusselt met een Fortuna speler die uit de jeugd van MVV kwam.. dan waren er toch een paar door het lint gegaan denk ik!! haha
[/quot
Guvenc is een HELD!!!!!!!! Klasse van die gast en eindelijk terug in het team
Ben Salemans schreef :
Nog een oproep aan de Angelside-supporters, vak E en/of F, toch, de 'harde kern'? Kunnen jullie het misschien publiekelijk bekend maken wanneer jullie wel aanwezig zijn bij thuiswedstrijden? Jullie zijn zo vaak om onduidelijke of zwakke redenen afwezig. Jullie moeten beseffen dat jullie niets of vrijwel niets duidelijk maken door simpelweg afwezig te zijn. Dat begint behoorlijk te irriteren, mag ik jullie zeggen. Weer een leeg vak, weer gezeur en gezeik(s). Welke MVV-supporter wil nu een thuiswedstrijd van MVV missen? Een MVV-supporter die om wat voor een reden dan ook een thuiswedstrijd van MVV wil missen heeft volgens mij echt een schroefje los zitten. Kom op, 'harde kern', de hele Geusselt wil jullie er zo graag bij hebben. Jullie zijn toch in principe dé sfeermakers, niet dé sfeerbrekers? In het kort: jullie moeten niet zeiken (niemand wil bijv. maandagavondwedstrijden), maar gewoon achter MVV staan! Dat principiële gedoe van jullie is weliswaar vaak begrijpelijk, maar is niet echt productief als dat leidt tot het niet aanmoedigen van MVV.
Jean schreef :
Ben Salemans schreef :
Nog een oproep aan de Angelside-supporters, vak E en/of F, toch, de 'harde kern'? Kunnen jullie het misschien publiekelijk bekend maken wanneer jullie wel aanwezig zijn bij thuiswedstrijden? Jullie zijn zo vaak om onduidelijke of zwakke redenen afwezig. Jullie moeten beseffen dat jullie niets of vrijwel niets duidelijk maken door simpelweg afwezig te zijn. Dat begint behoorlijk te irriteren, mag ik jullie zeggen. Weer een leeg vak, weer gezeur en gezeik(s). Welke MVV-supporter wil nu een thuiswedstrijd van MVV missen? Een MVV-supporter die om wat voor een reden dan ook een thuiswedstrijd van MVV wil missen heeft volgens mij echt een schroefje los zitten. Kom op, 'harde kern', de hele Geusselt wil jullie er zo graag bij hebben. Jullie zijn toch in principe dé sfeermakers, niet dé sfeerbrekers? In het kort: jullie moeten niet zeiken (niemand wil bijv. maandagavondwedstrijden), maar gewoon achter MVV staan! Dat principiële gedoe van jullie is weliswaar vaak begrijpelijk, maar is niet echt productief als dat leidt tot het niet aanmoedigen van MVV.
Hoi Ben,
Op teletekst pagina 707 staat een overzicht van alle wedstrijden die door Nederlandse harde/fanatieke kernen geboycot zullen worden.
Ook staan daar contact gegevens waar je melding kunt doen als deze fanatieke groepen hun plicht niet hebben gedaan door voor sfeer te zorgen zodat de rest van het stadion op hun luie reet kan blijven zitten.
Jean schreef : Nogmaals een quote uit hetzelfde bericht; "In het kort: jullie moeten niet zeiken (niemand wil bijv. maandagavondwedstrijden), maar gewoon achter MVV staan! Dat principiële gedoe van jullie is weliswaar vaak begrijpelijk, maar is niet echt productief als dat leidt tot het niet aanmoedigen van MVV."
Mag iedereen zelf kiezen hoe of en wanneer hij/zij MVV support?
Zo mooi zijn als de actieve supporters elke week op dit forum komen klagen over de 3500 passieve supporters.
Jean schreef : Nogmaals een quote uit hetzelfde bericht; "In het kort: jullie moeten niet zeiken (niemand wil bijv. maandagavondwedstrijden), maar gewoon achter MVV staan! Dat principiële gedoe van jullie is weliswaar vaak begrijpelijk, maar is niet echt productief als dat leidt tot het niet aanmoedigen van MVV."
Mag iedereen zelf kiezen hoe of en wanneer hij/zij MVV support?
Zo mooi zijn als de actieve supporters elke week op dit forum komen klagen over de 3500 passieve supporters.